Awarie i utrudnienia w metrze

Moderator: JacekM

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 21 lis 2013, 13:32

Pożar jest pożarem nawet bez otwartego ognia, a zadymienie to nie jest pikuś do zbagatelizowania.

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1715
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 21 lis 2013, 13:38

W wiedeńskim metrze ostatnio awaria goni awarię. Podczas ostatniego pobytu pouczono mnie, aby dla pewności korzystać z węzła Floridsdorf /do dyspozycji: U6, S-bahn i tramwaj 31/ przy przejeździe na drugą stronę Dunaju.
ZUS fundatorem emigracji

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 21 lis 2013, 14:11

ZTM pisze:Utrudnienia w metrze
13:55
Wprowadza się następującą organizację ruchu:
zamknięta dla Pasażerów zostaje stacja KABATY
metro kursuje na trasach MŁOCINY-STOKŁOSY-MŁOCINY
uruchamia się zastępczą komunikację autobusową. Linia Z kursuje na trasie METRO STOKŁOSY - METRO KABATY

13:20
W związku z awarią rozjazdów w rejonie stacji KABATY występują opóźnienia w kursowaniu pociągów metra.
Przepraszamy za utrudnienia.

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 21 lis 2013, 14:14

a/p TALENT pisze:W wiedeńskim metrze ostatnio awaria goni awarię. Podczas ostatniego pobytu pouczono mnie, aby dla pewności korzystać z węzła Floridsdorf /do dyspozycji: U6, S-bahn i tramwaj 31/ przy przejeździe na drugą stronę Dunaju.
" Warszawa i Aglomeracja >> Metro i Kolej"
Czy to na pewno odpowiedni dział na takie wynurzenia ?
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1286
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 21 lis 2013, 14:28

Awaria urzadzen sterowania ruchem kolejowym na odcinku kabaty imielin

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1715
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 21 lis 2013, 15:27

Napisałem, to co napisałem dla równowagi, gdyż z powodu "medialnej" usterki niektórzy zaczęli dosłownie sr..ć żarem...
ZUS fundatorem emigracji

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 21 lis 2013, 15:30

drapka pisze:A jeżeli tak było, to czy to mogło skutkować czymś więcej niż tylko kupa dymu? W sensie czy możliwe jest, że jakaś iskra spowodowana przez taką rzecz spowoduje pożar? Czy faktycznie jest tak, że wszystko wokół jest raczej niepalne i groźby poza zadymieniem nie ma?
Ekspertem nie jestem, ale:
Taka iskra w stanie normalnym przeskakuje między częściami metalowymi i pożaru być nie może. Natomiast w stanie nienormalnym... Łuki elektryczne potrafią osiągać temperaturę wielu tysięcy stopni, w takich warunkach materiały normalnie niepalne mogą zachowywać się dziwnie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
adix155
Posty: 102
Rejestracja: 30 sie 2011, 13:18
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: adix155 » 21 lis 2013, 16:39

ZTM pisze: Wprowadza się następującą organizację ruchu:
-zamknięta dla Pasażerów zostaje stacja KABATY oraz NATOLIN
-metro kursuje na trasach MŁOCINY - IMIELIN oraz IMIELIN - MŁOCINY
-uruchamia się zastępczą komunikację autobusową. Linia Z kursuje na trasie METRO URSYNÓW - al. KEN - METRO KABATY
Pociągi w kierunku Kabat stoją w gigantycznym korku, natomiast te w kierunku Młocin jeżdżą rzadziej. Częstotliwość wynosi ok. 5 minut, więc nie muszę pisać, co to oznacza w szczycie komunikacyjnym

Awatar użytkownika
adix155
Posty: 102
Rejestracja: 30 sie 2011, 13:18
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: adix155 » 21 lis 2013, 16:55

ZTM pisze:Przywrócono podstawową organizację ruchu w metrze.

Awatar użytkownika
adix155
Posty: 102
Rejestracja: 30 sie 2011, 13:18
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: adix155 » 21 lis 2013, 18:28

ZTM pisze:W związku z awarią urządzeń sterowania ruchem na stacji KABATY w kursowaniu pociągów metra mogą występować opóźnienia rzędu 5-10 min. Utrudnienia mogą potrwać do późnych godzin wieczornych.
Jednak to nie koniec utrudnień w dniu dzisiejszym :-D

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 21 lis 2013, 20:31

KwZ pisze:
drapka pisze:A jeżeli tak było, to czy to mogło skutkować czymś więcej niż tylko kupa dymu? W sensie czy możliwe jest, że jakaś iskra spowodowana przez taką rzecz spowoduje pożar? Czy faktycznie jest tak, że wszystko wokół jest raczej niepalne i groźby poza zadymieniem nie ma?
Ekspertem nie jestem, ale:
Taka iskra w stanie normalnym przeskakuje między częściami metalowymi i pożaru być nie może. Natomiast w stanie nienormalnym... Łuki elektryczne potrafią osiągać temperaturę wielu tysięcy stopni, w takich warunkach materiały normalnie niepalne mogą zachowywać się dziwnie.
Na składzie nie ma śladów spalenia, nawet lakier nie szedł z drzwi.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 21 lis 2013, 20:32

tomstak pisze:Awaria urzadzen sterowania ruchem kolejowym na odcinku kabaty imielin
Nie wiem, czy SRK to właściwe określenie :twisted:
Poza tym to nie wina urządzeń sterowania ruchem, tylko awaria rozjazdu na A-1.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1286
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 21 lis 2013, 20:48

Czymże jest Metro???
Zawsze sądziłem, że podziemną kolejką miejską.
To tak jakby powiedzieć że WKD też nie jest kolejką - Napięcie zasilania, wymiary wagoników są podobne, różnica w montażu pantografu.
Przepraszam, a na czym jest oparta Instrukcja Sygnalizacji i Instrukcja prowadzenia ruchu pociągów stosowana w Metrze Warszawskim???

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 21 lis 2013, 20:59

Kolejkę to co najwyżej w domu możesz sobie rozkładać :P W metrze nie używa się określenia SRK
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1286
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 21 lis 2013, 21:04

I-szą taką kolejkę Miasto rozkładało sobie przez 25 lat.
Ale są to urządzenia SRK, pulpit Kostkowy ze stacji A1 do obejrzenia jest w Parowozowni w Skierniewicach.
Załączniki
Kabaty.jpg

ODPOWIEDZ