Komunikacja miejska w Ursusie

Moderator: Wiliam

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 22 lis 2013, 10:38

wojtor pisze:
winnux8 pisze:Jak dla mnie nie wiem czy 206 ma w obecnym stanie sens, ZP Sympatyczna ma całkiem niezła obsługę 127 i 129, a na Odolany zbyt wiele osób się nie wybiera (dopóki nie wybudują osiedli na terenach kolejowych)...
Ale nawet owe niezbyt liczne osoby mają prawo do jakiegokolwiek połączenia z siecią ZTMu. Tak jak i Stare Kabaty czy Dudziarska.
I tak jak Krasnowolska albo końcówka Jagielskiej i jej przedłużenie Działkowa? Tu też by nikt tymi autobusami nie jeździł, może w szczycie pojedyncze osoby. Więc po co marnować pieniądze na Odolanach?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 22 lis 2013, 10:39

I jak Kazimierzowska. :)

ArturS
Posty: 147
Rejestracja: 29 wrz 2010, 13:22
Lokalizacja: Ursus

Post autor: ArturS » 22 lis 2013, 13:15

Bastian pisze:No ale po co Niedźwiadkowi te autobusy?
Pewnie po to, aby gdzieś nimi jechać, prawda? Zresztą po to jest KM.
To pytanie:
Jeśli 10 osób jedzie Cierlicką, a na Ryżowej 517 jest pełne, tzn. że tym 10 osobom trzeba zabrać autobus i np. skierować na pętlę na Regulskiej bo to dla kogoś jest lepsze?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 lis 2013, 13:33

Jeżeli na Pużaka dzięki temu będzie w tym 517 więcej pasażerów, to tak.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ArturS
Posty: 147
Rejestracja: 29 wrz 2010, 13:22
Lokalizacja: Ursus

Post autor: ArturS » 22 lis 2013, 15:09

3 bloki i trochę niskiej zabudowy ma większy potencjał aby zapełnić przeguba, ciekawe :) Na Pużaka to i obecne 517 nie jest puste, akurat zamiana końcówek nie będzie miała żadnego wpływu na ilość pasażerów na ZP Adamieckiego :)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 lis 2013, 15:11

Ja tego nie wiem, która wersja miałaby generować większy potok. No i oczywiście znaczenie ma pomiar na dojeździe do ZP Adamieckiego, bez tamtejszych wymian.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 22 lis 2013, 15:15

ArturS pisze:Pan z Grochowa wie lepiej od mieszkańców Ursusa co jest dla nich lepsze i czym mają podróżować, może jeszcze Pan wymyśli dla Nas, gdzie możemy jeździć, aby efektywnie wykorzystać dostępny w mieście tabor autobusowy? Czekamy :)
Pan z Grochowa ma mapę, na której widzi, że jeśli zmieni się ursuską trasę 187 na taką jak obecnie ma 517 to tenże 187 bezboleśnie zastąpi 517 aż do Grójeckiej. Pan z Grochowa widzi także, że jeśli ktoś chce jechać dalej Alejami do centrum to ze swojego Ursusa może tam dojechać koleją (Każdy przystanek linii 517 ma swój odpowiednik w postaci stacji kolejowej: Pl. Zawiszy = PKP Ochota, DWC i Centrum = PKP Śródmieście, Muzeum Narodowe = PKP Powiśle. Tak więc Pan z Grochowa nie widzi sensu utrzymywania dla Panów i Pań z Ursusa linii 517, którą jak już wcześniej Pan z Grochowa wspomniał można całkowicie zastąpić innymi liniami i połączeniami. I proszę mi nie twierdzić, że linia kursująca z zawrotną częstotliwością 15/20/20, na którą idzie bodajże 13 autobusów to efektywnie wykorzystany tabor :roll:

ArturS
Posty: 147
Rejestracja: 29 wrz 2010, 13:22
Lokalizacja: Ursus

Post autor: ArturS » 22 lis 2013, 15:22

Bez ruszenia 191 i tak byłby klops :) 187 musiałoby wrócić na Stary Ursus, do tego coś na Nowolazurową :) Czyli jednak rewolucja w imię luźnego autobusu na Cierlickiej =D>

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36872
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 22 lis 2013, 15:26

I może w imię zaoszczędzenia wozów i wozokilometrów...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 22 lis 2013, 15:26

O zastępstwie na Nowolazurowej wypowiadałem się już wcześniej, a po co ruszać 191 to nie wiem jak ponoć dobrze pracuje (jeśli dobrze pamiętam to Fik pisał coś nawet o jego podbiciu).

ArturS
Posty: 147
Rejestracja: 29 wrz 2010, 13:22
Lokalizacja: Ursus

Post autor: ArturS » 22 lis 2013, 15:28

Mong pisze:Pan z Grochowa ma mapę, na której widzi, że jeśli zmieni się ursuską trasę 187 na taką jak obecnie ma 517 to tenże 187 bezboleśnie zastąpi 517 aż do Grójeckiej. Pan z Grochowa widzi także, że jeśli ktoś chce jechać dalej Alejami do centrum to ze swojego Ursusa może tam dojechać koleją (Każdy przystanek linii 517 ma swój odpowiednik w postaci stacji kolejowej: Pl. Zawiszy = PKP Ochota, DWC i Centrum = PKP Śródmieście, Muzeum Narodowe = PKP Powiśle. Tak więc Pan z Grochowa nie widzi sensu utrzymywania dla Panów i Pań z Ursusa linii 517, którą jak już wcześniej Pan z Grochowa wspomniał można całkowicie zastąpić innymi liniami i połączeniami. I proszę mi nie twierdzić, że linia kursująca z zawrotną częstotliwością 15/20/20, na którą idzie bodajże 13 autobusów to efektywnie wykorzystany tabor :roll:
A Pan z Grochowa nie widzi potrzeby zmiany tras linii autobusowych na Pańskim terenie i eketywniejszego wykorzystania tamże taboru?
A mi się nie podoba 188 i 523 jeżdzące tą samą trasą od ZP Chłopickiego do ZP Pomnik Lotnika i nie potrzebuję do tego jeżdzenia palcem po mapie :)

ArturS
Posty: 147
Rejestracja: 29 wrz 2010, 13:22
Lokalizacja: Ursus

Post autor: ArturS » 22 lis 2013, 15:29

Bastian pisze:I może w imię zaoszczędzenia wozów i wozokilometrów...
Ile wozów się zaoszczędzi kierując go na Regulską z Niedźwiadka?

ArturS
Posty: 147
Rejestracja: 29 wrz 2010, 13:22
Lokalizacja: Ursus

Post autor: ArturS » 22 lis 2013, 15:31

Mong pisze:O zastępstwie na Nowolazurowej wypowiadałem się już wcześniej, a po co ruszać 191 to nie wiem jak ponoć dobrze pracuje (jeśli dobrze pamiętam to Fik pisał coś nawet o jego podbiciu).
Mowa była o zamianie końcówki 517 na Regulską więc po co wtedy byłoby i 191 i 517 na krańcu Regulska, gdzie są 3 bloki i trochę niskiej zabudowy?

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 22 lis 2013, 15:41

ArturS pisze:A Pan z Grochowa nie widzi potrzeby zmiany tras linii autobusowych na Pańskim terenie i eketywniejszego wykorzystania tamże taboru?
A mi się nie podoba 188 i 523 jeżdzące tą samą trasą od ZP Chłopickiego do ZP Pomnik Lotnika i nie potrzebuję do tego jeżdzenia palcem po mapie :)
A przypomnij która z tych linii dubluje pociąg? Bo jednak dublowanie się dwóch linii autobusowych (na ciągu gdzie jedynym środkiem transportu jest autobus) z dublowaniem linii autobusowej z koleją to nieco inny kaliber.
Sam osobiście kilka lat się tłukłem z Ochoty na Grochów ww. 523 więc nie wmawiaj mi, że jest tam za dużo autobusów. Pamiętam jak rano na Przyczółku ludzie się do 188 i 523 nie mieścili (czasami trzeba było kilka autobusów pod rząd przepuścić).

Georg
Posty: 6338
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 22 lis 2013, 16:06

ArturS pisze:
Mong pisze:Pan z Grochowa ma mapę, na której widzi, że jeśli zmieni się ursuską trasę 187 na taką jak obecnie ma 517 to tenże 187 bezboleśnie zastąpi 517 aż do Grójeckiej. Pan z Grochowa widzi także, że jeśli ktoś chce jechać dalej Alejami do centrum to ze swojego Ursusa może tam dojechać koleją (Każdy przystanek linii 517 ma swój odpowiednik w postaci stacji kolejowej: Pl. Zawiszy = PKP Ochota, DWC i Centrum = PKP Śródmieście, Muzeum Narodowe = PKP Powiśle. Tak więc Pan z Grochowa nie widzi sensu utrzymywania dla Panów i Pań z Ursusa linii 517, którą jak już wcześniej Pan z Grochowa wspomniał można całkowicie zastąpić innymi liniami i połączeniami. I proszę mi nie twierdzić, że linia kursująca z zawrotną częstotliwością 15/20/20, na którą idzie bodajże 13 autobusów to efektywnie wykorzystany tabor :roll:
A Pan z Grochowa nie widzi potrzeby zmiany tras linii autobusowych na Pańskim terenie i eketywniejszego wykorzystania tamże taboru?
A mi się nie podoba 188 i 523 jeżdzące tą samą trasą od ZP Chłopickiego do ZP Pomnik Lotnika i nie potrzebuję do tego jeżdzenia palcem po mapie :)
Mnie też się to nie podoba. Zwłaszcza że na odcinku Saska - Olszynka linia "przyspieszona" 523 staje na wszystkich przystankach. Lepsza jedna mocna linia, niż 2 słabsze o różnych częstotliwościach. Ale to nie ten temat, więc EOT.

ODPOWIEDZ