I tak jak Krasnowolska albo końcówka Jagielskiej i jej przedłużenie Działkowa? Tu też by nikt tymi autobusami nie jeździł, może w szczycie pojedyncze osoby. Więc po co marnować pieniądze na Odolanach?wojtor pisze:Ale nawet owe niezbyt liczne osoby mają prawo do jakiegokolwiek połączenia z siecią ZTMu. Tak jak i Stare Kabaty czy Dudziarska.winnux8 pisze:Jak dla mnie nie wiem czy 206 ma w obecnym stanie sens, ZP Sympatyczna ma całkiem niezła obsługę 127 i 129, a na Odolany zbyt wiele osób się nie wybiera (dopóki nie wybudują osiedli na terenach kolejowych)...
Komunikacja miejska w Ursusie
Moderator: Wiliam
I jak Kazimierzowska.
Pewnie po to, aby gdzieś nimi jechać, prawda? Zresztą po to jest KM.Bastian pisze:No ale po co Niedźwiadkowi te autobusy?
To pytanie:
Jeśli 10 osób jedzie Cierlicką, a na Ryżowej 517 jest pełne, tzn. że tym 10 osobom trzeba zabrać autobus i np. skierować na pętlę na Regulskiej bo to dla kogoś jest lepsze?
Jeżeli na Pużaka dzięki temu będzie w tym 517 więcej pasażerów, to tak.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
3 bloki i trochę niskiej zabudowy ma większy potencjał aby zapełnić przeguba, ciekawe Na Pużaka to i obecne 517 nie jest puste, akurat zamiana końcówek nie będzie miała żadnego wpływu na ilość pasażerów na ZP Adamieckiego
Ja tego nie wiem, która wersja miałaby generować większy potok. No i oczywiście znaczenie ma pomiar na dojeździe do ZP Adamieckiego, bez tamtejszych wymian.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Pan z Grochowa ma mapę, na której widzi, że jeśli zmieni się ursuską trasę 187 na taką jak obecnie ma 517 to tenże 187 bezboleśnie zastąpi 517 aż do Grójeckiej. Pan z Grochowa widzi także, że jeśli ktoś chce jechać dalej Alejami do centrum to ze swojego Ursusa może tam dojechać koleją (Każdy przystanek linii 517 ma swój odpowiednik w postaci stacji kolejowej: Pl. Zawiszy = PKP Ochota, DWC i Centrum = PKP Śródmieście, Muzeum Narodowe = PKP Powiśle. Tak więc Pan z Grochowa nie widzi sensu utrzymywania dla Panów i Pań z Ursusa linii 517, którą jak już wcześniej Pan z Grochowa wspomniał można całkowicie zastąpić innymi liniami i połączeniami. I proszę mi nie twierdzić, że linia kursująca z zawrotną częstotliwością 15/20/20, na którą idzie bodajże 13 autobusów to efektywnie wykorzystany taborArturS pisze:Pan z Grochowa wie lepiej od mieszkańców Ursusa co jest dla nich lepsze i czym mają podróżować, może jeszcze Pan wymyśli dla Nas, gdzie możemy jeździć, aby efektywnie wykorzystać dostępny w mieście tabor autobusowy? Czekamy
Bez ruszenia 191 i tak byłby klops 187 musiałoby wrócić na Stary Ursus, do tego coś na Nowolazurową Czyli jednak rewolucja w imię luźnego autobusu na Cierlickiej
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36872
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
I może w imię zaoszczędzenia wozów i wozokilometrów...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
O zastępstwie na Nowolazurowej wypowiadałem się już wcześniej, a po co ruszać 191 to nie wiem jak ponoć dobrze pracuje (jeśli dobrze pamiętam to Fik pisał coś nawet o jego podbiciu).
A Pan z Grochowa nie widzi potrzeby zmiany tras linii autobusowych na Pańskim terenie i eketywniejszego wykorzystania tamże taboru?Mong pisze:Pan z Grochowa ma mapę, na której widzi, że jeśli zmieni się ursuską trasę 187 na taką jak obecnie ma 517 to tenże 187 bezboleśnie zastąpi 517 aż do Grójeckiej. Pan z Grochowa widzi także, że jeśli ktoś chce jechać dalej Alejami do centrum to ze swojego Ursusa może tam dojechać koleją (Każdy przystanek linii 517 ma swój odpowiednik w postaci stacji kolejowej: Pl. Zawiszy = PKP Ochota, DWC i Centrum = PKP Śródmieście, Muzeum Narodowe = PKP Powiśle. Tak więc Pan z Grochowa nie widzi sensu utrzymywania dla Panów i Pań z Ursusa linii 517, którą jak już wcześniej Pan z Grochowa wspomniał można całkowicie zastąpić innymi liniami i połączeniami. I proszę mi nie twierdzić, że linia kursująca z zawrotną częstotliwością 15/20/20, na którą idzie bodajże 13 autobusów to efektywnie wykorzystany tabor
A mi się nie podoba 188 i 523 jeżdzące tą samą trasą od ZP Chłopickiego do ZP Pomnik Lotnika i nie potrzebuję do tego jeżdzenia palcem po mapie
Ile wozów się zaoszczędzi kierując go na Regulską z Niedźwiadka?Bastian pisze:I może w imię zaoszczędzenia wozów i wozokilometrów...
Mowa była o zamianie końcówki 517 na Regulską więc po co wtedy byłoby i 191 i 517 na krańcu Regulska, gdzie są 3 bloki i trochę niskiej zabudowy?Mong pisze:O zastępstwie na Nowolazurowej wypowiadałem się już wcześniej, a po co ruszać 191 to nie wiem jak ponoć dobrze pracuje (jeśli dobrze pamiętam to Fik pisał coś nawet o jego podbiciu).
A przypomnij która z tych linii dubluje pociąg? Bo jednak dublowanie się dwóch linii autobusowych (na ciągu gdzie jedynym środkiem transportu jest autobus) z dublowaniem linii autobusowej z koleją to nieco inny kaliber.ArturS pisze:A Pan z Grochowa nie widzi potrzeby zmiany tras linii autobusowych na Pańskim terenie i eketywniejszego wykorzystania tamże taboru?
A mi się nie podoba 188 i 523 jeżdzące tą samą trasą od ZP Chłopickiego do ZP Pomnik Lotnika i nie potrzebuję do tego jeżdzenia palcem po mapie
Sam osobiście kilka lat się tłukłem z Ochoty na Grochów ww. 523 więc nie wmawiaj mi, że jest tam za dużo autobusów. Pamiętam jak rano na Przyczółku ludzie się do 188 i 523 nie mieścili (czasami trzeba było kilka autobusów pod rząd przepuścić).
Mnie też się to nie podoba. Zwłaszcza że na odcinku Saska - Olszynka linia "przyspieszona" 523 staje na wszystkich przystankach. Lepsza jedna mocna linia, niż 2 słabsze o różnych częstotliwościach. Ale to nie ten temat, więc EOT.ArturS pisze:A Pan z Grochowa nie widzi potrzeby zmiany tras linii autobusowych na Pańskim terenie i eketywniejszego wykorzystania tamże taboru?Mong pisze:Pan z Grochowa ma mapę, na której widzi, że jeśli zmieni się ursuską trasę 187 na taką jak obecnie ma 517 to tenże 187 bezboleśnie zastąpi 517 aż do Grójeckiej. Pan z Grochowa widzi także, że jeśli ktoś chce jechać dalej Alejami do centrum to ze swojego Ursusa może tam dojechać koleją (Każdy przystanek linii 517 ma swój odpowiednik w postaci stacji kolejowej: Pl. Zawiszy = PKP Ochota, DWC i Centrum = PKP Śródmieście, Muzeum Narodowe = PKP Powiśle. Tak więc Pan z Grochowa nie widzi sensu utrzymywania dla Panów i Pań z Ursusa linii 517, którą jak już wcześniej Pan z Grochowa wspomniał można całkowicie zastąpić innymi liniami i połączeniami. I proszę mi nie twierdzić, że linia kursująca z zawrotną częstotliwością 15/20/20, na którą idzie bodajże 13 autobusów to efektywnie wykorzystany tabor
A mi się nie podoba 188 i 523 jeżdzące tą samą trasą od ZP Chłopickiego do ZP Pomnik Lotnika i nie potrzebuję do tego jeżdzenia palcem po mapie