Komunikacja miejska w Ursusie
Moderator: Wiliam
potencjalne skierowanie 517 na Regulską zamiast na Niedzwiadek to byłaby sztuka dla sztuki - nie dość że rzeczywiście kilka odosobnionych bloczków to jeszcze skrócenie az o 5 minut. I szukanie krańcówki dla 191. Bez sensu.
PURA VIDA!
No sorry mi się to może nie podobać, że sobie jeżdzą dwa autobusy tą samą trasą, gdzie jak wspomniał Georg na większości trasy 523 to magia numerkaMong pisze:A przypomnij która z tych linii dubluje pociąg? Bo jednak dublowanie się dwóch linii autobusowych (na ciągu gdzie jedynym środkiem transportu jest autobus) z dublowaniem linii autobusowej z koleją to nieco inny kaliber.
Sam osobiście kilka lat się tłukłem z Ochoty na Grochów ww. 523 więc nie wmawiaj mi, że jest tam za dużo autobusów. Pamiętam jak rano na Przyczółku ludzie się do 188 i 523 nie mieścili (czasami trzeba było kilka autobusów pod rząd przepuścić).
A co jest w tym zdrożnego? Skoro jadą tą samą trasą to z dokładnością do koordynacji pozwala to na lepsze rozdzielenie środków - jakby była jedna linia mocniejsza to trzeba wybrać dokąd by musiała potem(np. od skrzyżowania ŻiW/Wawelska) jechać, a drugi koniec by został do załatania w inny sposób.ArturS pisze: No sorry mi się to może nie podobać, że sobie jeżdzą dwa autobusy tą samą trasą, gdzie jak wspomniał Georg na większości trasy 523 to magia numerka
No i co z tego. Może być i 10 numerków, ale ludzie się do tych autobusów nie mieszczą Mnie to zwisa i powiewa jaki numer będzie miał autobus, którym pojadę do centrum, ważne abym się do niego zmieścił. Nigdzie nie napisałem, że to dobrze, że dwa numerki jadą sobie przez dużą część trasy razem. Ja nie bronię 188 jak niepodległości i tak jak napisałem wyżej nie obchodzi mnie ile tarczek wisi na przystanku. Więc nie odwracaj kota ogonem. To jest inna sytuacja niż z 517. 523 i 188 są zatłoczone na TŁ, a 517 w Ursusie nie jest. Gdyby był tak bardzo potrzebny i zatłoczony to nie jeździł by 15/20/20. Ludzie w dojeździe do centrum po prostu przesiedli się na kolej i 517 do samego centrum jest zbędny.ArturS pisze:No sorry mi się to może nie podobać, że sobie jeżdzą dwa autobusy tą samą trasą, gdzie jak wspomniał Georg na większości trasy 523 to magia numerka
Ja 517 bardziej bym porównał do 505 i niż do 523 i 188 Wielkie osiedle, które nie potrzebuje już autobusu do centrum bo ma szybszy transport szynowy prosto do centrum. 505 wiadomo jak skończyło i 517 powinno podzielić jego los.
Porąbane porównanie ! Jak można porównywać 505 z 517 ? Konsultowałeś się z lekarzem lub farmaceutą ?
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Może chociaż napisz dlaczego jest porąbane? Ja chociaż podałem wspólne punkty tych dwóch sytuacji, a ty tylko do lekarza mnie wysyłasz... Merytoryczne jak cholera
Witam wszystkich .
Dawno nie zabierałem głosu w sprawie linii autobusowych na terenie Dzielnicy Ursus i proponowanych zmian nie tylko przeze mnie ale też przez innych forumowiczów. Po dość burzliwej wymianie zdań w sprawie zmian w układzie komunikacyjnym na terenie Dzielnicy Ursus i przedstawieniu merytorycznych za i przeciw. Jak wiadomo ze strony ZTM-u i Urzędu Dzielnicy Ursus skończyło się na niczym.
Było bardzo wiele negatywnych opini odnośnie propozycji skócenia czy połączenia link 517.
Z samego Osiedla Niedźwiadek było ok. 3800 głosów przeciw do tego burza medialna w prasie nakręcona zwłaszcza przez TVN Warszawa.
Zmiany przekazane przy piśmie przez ZTM, Urzędowi zostaną poddane głosowaniu w Urzedzie przez Radnych i Zarząd i wraz ze stosowna opinia ponownie przekazane ZTM-owi.
W piśmie jest jeszcze propozycja odnośnie linii 197 przez Gierdziejewskiego oraz korekty trasy lini 129
Dawno nie zabierałem głosu w sprawie linii autobusowych na terenie Dzielnicy Ursus i proponowanych zmian nie tylko przeze mnie ale też przez innych forumowiczów. Po dość burzliwej wymianie zdań w sprawie zmian w układzie komunikacyjnym na terenie Dzielnicy Ursus i przedstawieniu merytorycznych za i przeciw. Jak wiadomo ze strony ZTM-u i Urzędu Dzielnicy Ursus skończyło się na niczym.
Było bardzo wiele negatywnych opini odnośnie propozycji skócenia czy połączenia link 517.
Z samego Osiedla Niedźwiadek było ok. 3800 głosów przeciw do tego burza medialna w prasie nakręcona zwłaszcza przez TVN Warszawa.
Zmiany przekazane przy piśmie przez ZTM, Urzędowi zostaną poddane głosowaniu w Urzedzie przez Radnych i Zarząd i wraz ze stosowna opinia ponownie przekazane ZTM-owi.
W piśmie jest jeszcze propozycja odnośnie linii 197 przez Gierdziejewskiego oraz korekty trasy lini 129
Pozdrawiam
Grzegorz Busłowski
Grzegorz Busłowski
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
O, widzę, że już trzy przystanki, a nie dwa. I nie luźniejszy, tylko pusty jak bęben. I porównywanie ze 194 jest nonsensem, bo 517 ma w dojściu do tych trzech przystanków wielkie osiedle, a mimo to jeździ puste. Puste na przegubach, nie na solóweczkach, więc nawet argument społeczny odpada. A, co równie ważne, kiedyś nie jeździło - i jeszcze wymagało wzmocnienia w postaci E-5.ArturS pisze: Tak jest, przez dwa/trzy przystanki autobus jeździ lużniejszy
Wniosek jest oczywisty - 517 na Niedźwiadku jest najzwyczajniej w świecie zbędne. I zadecydowali o tym pasażerowie z Niedźwiadka - nogami. Osobiście bym 517 pociął do 20/20/20 i odpalił kursy skrócone np. Plac Tysiąclecia - Plac Trzech Krzyży.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Czyli więcej, niż pasażerów w 517 z Niedźwiadka...w ciągu tygodnia.Gregory80 pisze: Z samego Osiedla Niedźwiadek było ok. 3800 głosów przeciw
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A bo to pierwszy przykład relacji która na więcej obrońców niż pasażerów. Takie 33 na woronicza pamiętasz?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No ba. 505, 520, 106 ...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Akurat linia 33 była bardzo potrzebna i bardzo dobrze pracowała na odcinku : WORONICZA-WYŚCIGI (oraz w przeciwnym kierunku na tym odcinku).pawcio pisze:A bo to pierwszy przykład relacji która na więcej obrońców niż pasażerów. Takie 33 na woronicza pamiętasz?
Więc słabo bardzo trafione porównanie.Oj, słabiutko...Poszukaj innych analogii,może bardziej trafnych.
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bzdura.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Co do 520-absolutnie powinno wrócić na trasę MARYSIN-CHOMICZÓWKA. W pełni popieram protesty i żądania zwolenników "starego" 520.
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
520 spowrotem na Chomiczówkę... A konsultowałeś się z lekarzem lub farmaceutą?