Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wiadomo, im więcej linii, tym "lepiej".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Też tak uważam (ach ta pamieć) za to lepszy myk był z dawnym 411: przelatywał bez zatrzymania przez kładkę i stawał przy stacji krwiodawstwa.person pisze:Trasbus twierdzi, że takRosa pisze: Nia pamiętam ale wydaje mi się że nie
http://www.trasbus.com/liniabus501.htm
![zdziwiony :zdziwiony:](./images/smilies/zdziwko.gif)
Dobrze pamiętaszpawcio pisze: PS. 501 stawało na Wale, dobrze pamiętam?
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hanoi, Pekin, Hong Kong, Polska: http://pl.youtube.com/65floyd65
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/
Zawodowo![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/
Zawodowo
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A gdyby tak wyciąć 507 kosztem silnego 117?
Konstrukcja Saskiej Kępy i Gocławia uniemożliwia takie komasacje.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Dlaczego? Przecież Gocław i Saska Kępa mają nadal 509.
Zwłaszcza Iskra ma doskonały dostęp do 509. Poza tym 117/507 i 509 mają zupełnie odrębne od siebie potoki i naprawdę nie potrzeba ich mieszać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A gdyby 123 między Afrykańską a Waszyngtonem pojechało po trasie 117? Akurat na Saskiej 123 nie wydaje się czymś niezbędnym. Nie robi niczego, czego nie potrafiłyby 111 i 509, na podaż miejsc do Waszyngtona też jakoś znacząco nie wpływa. I chyba nie oferuje jakiejś unikalnej, potężnie obleganej relacji (gdyby oferowało, to nie byłoby na solówki), która zostałaby zlikwidowana puszczeniem linii przez Francuską.
I połączy Francuską z centrum?
Francuska ma 138 do Marszałkowskiej i Metra Politechnika.
Taaa, schody z Trasy Ł. jako ekwiwalent Smyka i patelni.
Wow, do Marszałkowskiej, którą się przecina w jednym i wcale nie najważniejszym miejscu (zresztą na różnych poziomach) i do przystanku leżącego daleko od stacji (w szczególności wejścia północnego, gdzie obok są tramwaje), nawet nie należącego do ZP Metro Politechnika. I to wszystko zapewnia niezawodna i punktualna linia 138 z Zajezdni Utrata na Bokserską. No nic, tylko korzystać...Domas pisze:Francuska ma 138 do Marszałkowskiej i Metra Politechnika.
Wow, uszanowanko.ashir pisze:Łał
4, 10, 14, 18 i 35 i przejście schodów - mało linii i trudne do pokonania warunki? Nie sądzę.ashir pisze:[...]do Marszałkowskiej, którą się przecina w jednym i wcale nie najważniejszym miejscu (zresztą na różnych poziomach)[...]
Pokonanie około 150-200 metrów i przejście dla pieszych z DS Riviera do wejścia do metra jest aż takie trudne? Nie sądzę.ashir pisze:[...]i do przystanku leżącego daleko od stacji (w szczególności wejścia północnego, gdzie obok są tramwaje)[...]
Co jest błędem, skoro są takie absurdy jak przystanek dworzec Wileński na ulicy Kłopotowskiego to tym bardziej przystanek DS Riviera powinien został dawno wchłonięty przez ZP Metro Politechnika.ashir pisze:[...]nawet nie należącego do ZP Metro Politechnika.[...]
Dyskusja na temat 138 była prowadzona w innym temacie, w przypadku skrócenia tej linii do krańca na ulicy Kijowskiej poprawi znacznie punktualność tej linii.ashir pisze:[...]I to wszystko zapewnia niezawodna i punktualna linia 138 z Zajezdni Utrata na Bokserską. No nic, tylko korzystać...
Co akurat nie przeszło z przyczyn politycznych, więc taki pomysł możesz odłożyć na półkę, aby się w spokoju zakurzył.Domas pisze: w przypadku skrócenia tej linii do krańca na ulicy Kijowskiej poprawi znacznie punktualność tej linii.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Domas pisze:A gdyby tak wyciąć 507 kosztem silnego 117?
Zaraz... czyli silne 117 przez Francuską i 509 przez Saską? A ty w ogóle byłeś kiedyś po tej stronie Wisły czy piszesz tak patrząc na mapę? Chociaż wtedy nawet to patrzenie na mapę nie wychodzi bo pozbywasz się połowy kursów z Gocławia na ZP Saska.... Pomysł bezsensowny i zapomnijmy że kiedykolwiek padł.Domas pisze:Dlaczego? Przecież Gocław i Saska Kępa mają nadal 509.
Co do 123 przez Francuską to już lepszy pomysł, ale chwila... tak się zastanawiam jak zaczęła się ta dyskusja. Ktoś napisał że o 5 rano 117 jeździ puste i trzeba je skasować. I ruszyła lawina pomysłów "Jak skasować 117". A ja się pytam: PO CO?! Bo kursy poranne są puste? Linia w dzień funkcjonuje dobrze, pomimo mieszanych napełnień. Jej problemem jest po prostu zmniejszana częstotliwość i wygaszany popyt co uważam za głupotę.
Jeśli uważacie że 117 trzeba skasować bo jeździ puste to zgodnie z tym kryterium trzeba usunąć z Saskiej Kępy w pierwszej kolejności 123. I skończyć na Gocławiu 90% kursów 146, 147, usunąć połowę kursów 143, 182 itd. Bo mają podobne lub mniejsze napełnienie. Moim zdaniem 117 trzeba po prostu lepiej zgrać z 507 (szczególnie na odcinku Abrahama->DwC) i to powinno zadziałać! A w przyszłości może to być linia dla JNJ i os. Saska