Wszystko. Dystanse, beznadziejne sygnalizacje świetlne, rozplanowanie chodników i ścieżek rowerowych, wąskie przejście między schodami a peronem właściwym (w str. Kabat), za mała pętla autobusowa, bezsensowny budynek nad tą pętlą - kto normalny korzysta z "poziomu przesiadek"? Parking pewnie też za mały, ale to mi najmniej przeszkadza.KwZ pisze:Co ci się w Młocinach nie podoba? Chodzi ci o parking, czy o dystans do tramwajów?
Druga linia metra - dalsze plany rozbudowy
Moderator: JacekM
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Ktoś, kto nie potrafi znaleźć odpowiedniego przejścia dla pieszych na poziomie terenu . Co jest nb. kolejną denną rzeczą w tym węźle.JacekM pisze:kto normalny korzysta z "poziomu przesiadek"?
Zapomniałeś, że szanujący się nowoczesny warszawski węzeł przesiadkowy z udziałem trakcji tramwajowej powinien mieć naciupanych zwrotnic z migającymi wyświetlaczami, z nie bardzo praktycznym układem torowym, ale na wycieczkach zapraszanych tak jak na Młociny powinno to robić wrażenie, "wow".person pisze:Ale nie są takie bombastyczne, nie ma takich szklanych budynków, takiego błysku, takiego wow, wow, wow, szacuneczek.KwZ pisze:Z tym że przesiadki bez pętli, a z samym przystankiem, są wygodniejsze.
4bis Stalowa - Woronicza
Dokładnie. Całą ta dyskusja o gałązkach jest więc nic nie warta, bo to się jeszcze może kilka razy zmienić. W tej perspektywie unijnej - ostatniej gdzie sypnie się nam worek Euro będzie zrealizowany wariant 3+3. I włodarze o tym doskonale wiedzą, tyle, że przed nami wybory w 2014, więc udaje się sukces i obietnice pójścia na całość (jak się jeden z urzędników zdradził rzeczywistymi zamiarami to został prawie zadziobany). A Białołęka obudzi się z perspektywą jeżdżenia autobusami przez kilkanaście kolejnych lat. Przez to całe malowanie metra palcami po mapach zupełnie na ponad 2 lata zablokowano prace nad linią tramwajową i pewnie opowiadając bajki o metrze będzie ciśnienie na jej totalne zablokowanie. Wszak jeden z radnych Białołęki twierdzi, że tramwaj jest od metra droższy. A ta linia tramwajowa jest wskazywana przez Transprojekt wyraźnie jako medium zupełnie wystarczające dla tego rejonu na dziś i na pewną perspektywę przyszłościową. Za kilka lat okolica będzie obfitowała w tabuny tramwajów za których kursowanie ZTM i tak płacić będzie, a będą one woziły tlen.osa pisze:A w ogóle to ratusz powinien się głowić, jak to ma wyglądać na Trockiej. Bo w to, że metro szybko ruszy stamtąd dalej, nie wierzę. Pieniędzy na to nie będzie.
Pomysłu na Trocką nie ma - nie ukrywamy. Nikt się nad tematem nie pochylił, bo i po co. Skończy się doraźną prowizorką, bo przecież to będzie 'tymczasowe'.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Skoro nie chcą "niekorzystnego procesu rozlewania się miasta", a więc i większej liczby ludności miasta (przecież ludzi nie stać na mieszkania w centrum), to po kiego w ogóle przyłączali te tereny do Warszawy?
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
Obawiam się, że Bierut Ci na to pytanie już nie odpowie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No więc właśnie, trzeba błędy (czy też nie błędy, zależy od punktu widzenia) poprzednich rządzących naprawiać teraz, a nie je ignorować.pawcio pisze:Obawiam się, że Bierut Ci na to pytanie już nie odpowie.
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
Co ma do tego Bierut? Metro na Białołękę nie ma uzasadnienia merytorycznego i tyle.
Hurra! Ktoś wspomniał o tramwajach.Rynek Kolejowy pisze:Przy (...) bardziej prawdopodobnym wariancie rozwoju Białołęki obsługę komunikacyjną powinny zapewniać tramwaje w ciągu ul. Św. Wincentego – Głębockiej – Trasy Olszynki Grochowskiej
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
To nie sprawa dekretu Bieruta sprzed lat, tylko niechęci obecnych władz i ich poprzedników do planowego rozwoju Warszawy. Po co sporządzać szczegółowe plany zagospodarowania, lepiej puścić wszystko na żywioł na podstawie tzw. wuzetek (warunki zagospodarowania). Przy planach od lat miesza jedna i ta sama osoba, obserwuję to z niesmakiem - polega to głównie na udawaniu, że się cokolwiek robi, a więc ogłasza się sporządzanie planu, potem ogłasza się zmianę jego granic, kiedy minie kilka lat wznowienie sporządzania w nieco innej wersji i tak to się z grubsza rzec biorąc toczy. Przy czym uchwalenie planów też nie gwarantuje, że ich zapisy zostaną wprowadzone w życie (vide: baza MZA przy Włościańskiej, która już dawno powinna stąd zniknąć, a budynki biurowe przeszły generalny remont).
Problem z Zieloną Białołęką jest taki: osiedle na osiedlu, zbyt wąskie ulice, niewystarczająca oferta linii autobusowych i brak widoków na szynę. Bo Zielona Białołęka nie zobaczy ani metra, ani tramwajów.
Problem z Zieloną Białołęką jest taki: osiedle na osiedlu, zbyt wąskie ulice, niewystarczająca oferta linii autobusowych i brak widoków na szynę. Bo Zielona Białołęka nie zobaczy ani metra, ani tramwajów.
Wszystkie nowe peryferyjne osiedla buduje się na wuzetkach w strukturze 'miedzowo-łanowej' bez żadnych prób scalania gruntów i tyczenia nowych dróg.
Jedynym wyjątkiem jest Miasteczko Wilanów, gdzie wyjściowa struktura własności była inna. Ale i tam pozwolono deweloperowi sfinansować zakup ziemi pod domy sprzedażą gruntu pod drogi.
Jedynym wyjątkiem jest Miasteczko Wilanów, gdzie wyjściowa struktura własności była inna. Ale i tam pozwolono deweloperowi sfinansować zakup ziemi pod domy sprzedażą gruntu pod drogi.
Tramwajów czemu nie? Trzeba za nimi lobbować - właśnie dlatego, że metro nie ma szans na opłacalność.osa pisze: Bo Zielona Białołęka nie zobaczy ani metra, ani tramwajów.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Z reguły tam gdzie metro wojuje z tramwajami (czy też na odwrót) nie powstaje ani jedno, ani drugie (Tarchomin, Gocław). Poza tym z moich informacji wynika, że nawet linia tramwajowa do Zielonej Białołęki byłaby słabo obciążona - tak ponoć pokazują dane. Czy to prawda, trudno mi ocenić, bo jak pokazują wcześniejsze doświadczenia, dane nt. liczby ludności na wschodniej Białołęce były brane z sufitu.
Cóż, żeby zbudować linię na ZB, najpierw wypadałoby zbudować most Krasińskiego albo zrobić coś z obecną infrastrukturą (i nie, "coś" to nie jest dodanie 3 sekund do zielonego dla tramwajów), bo nie wyobrażam sobie tramwaju co minutę na Budowlanej (dla czepialskich, chodzi mi o ten przystanek, nie ulicę) z tamtymi światłami - podobnie z Rondem Żaba. Inne wyjście to budowa tramwaju przez Annopol, ale ten wariant nie ma chyba zbyt dużego poparcia.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Czyli że co, przywrócić granice Warszawy sprzed bodajże 1952 roku? Właściwie to mogłoby być, choć chciałbym zobaczyć, jakby wtedy wyglądała komunikacja podmiejska do wyłączonych z miasta terenów .winnux8 pisze:No więc właśnie, trzeba błędy (czy też nie błędy, zależy od punktu widzenia) poprzednich rządzących naprawiać teraz, a nie je ignorować.pawcio pisze:Obawiam się, że Bierut Ci na to pytanie już nie odpowie.