Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
To już przechodzi wszelkie pojęcie. Teraz to już chyba EN57AKM w ogóle nie ma na KM7. No, 2 razy na dzień. Wiem, że pracuje na tym forum na opinie narzekacza, ale zacznę nękać KM jakimiś wiadomościami, bo to już ludzkie pojęcie przechodzi. Zastanawia mnie to gdzie zaginęły AKM z KM1, KM7, KM8. W starym rozkładzie to chociaż jeździło parę turbokibli, a teraz lepiej nie mówić.
Na KM6 w 2014 będą przeprowadzane modernizacje, a to oznacza że my (KM7) mamy zaszczyt być najgorszą linią kolejową na Mazowszu i dzięki SKM ten burdel się jeszcze jako tako utrzymuje.
Na KM6 w 2014 będą przeprowadzane modernizacje, a to oznacza że my (KM7) mamy zaszczyt być najgorszą linią kolejową na Mazowszu i dzięki SKM ten burdel się jeszcze jako tako utrzymuje.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Ja widzę. Brak wolnego toru w Otwocku. Popatrzmy: omawiany pociąg przyjeżdża do Falenicy 6:34, odjeżdża 7:16. Po krótkich obliczeniach wychodzi, że w Otwocku stałby 6:46-7:04. W tym czasie w Otwocku przebywają pociągi przyjeżdżające o 6:23, 6:37, 6:52, 7:03 plus przelotowy od Pilawy (6:57-58). Z tego odjeżdża KM o 6:49 (pewnie ten przyjeżdżający o 6:23) i potem dopiero SKM 7:13. Wniosek z tego taki, że po 6:52 mając ten dodatkowy pociąg w Otwocku mielibyśmy zajęte 3 krawędzie. Jeśli pociąg z Pilawy spóźni się więcej niż 5 minut to mamy jeden tor wolny i do przyjęcia ten przelotowy i SKM przyjeżdżającą 7:03 - trochę kicha (używania torów odstawczych w porannym szczycie raczej nie widzę).
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Odstawić na któryś z torów bezperonowych i jechać handlowo ze Świdra?kveld pisze:Ja widzę. Brak wolnego toru w Otwocku.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Od biedy można. O ile przejścia rozjazdowe 1/2 czy 3/4 działają w ogólefik pisze:Odstawić na któryś z torów bezperonowych i jechać handlowo ze Świdra?kveld pisze:Ja widzę. Brak wolnego toru w Otwocku.
Skoro brak krawędzi peronowych w Otwocku, a duża część pasażerów wsiada tam, to może by kopnąć ten KM do Celestynowa (chociaż to broń obosieczna, w przypadku problemu w Otwocku - np. uszkodzony rozjazd, pęknięta szyna - KM z Falenicy jest zbawieniem dla wsiadających bliżej Wa-wy, a KM z Celestynowa stałby wtedy razem z resztą...).
No to niech któryś ruszy wcześniej no ludzie, robi się jakieś głupie problemy kompletnie zapominając o zwykłych ludziach, którzy jedną skm jak bydłokveld pisze:Ja widzę. Brak wolnego toru w Otwocku. Popatrzmy: omawiany pociąg przyjeżdża do Falenicy 6:34, odjeżdża 7:16. Po krótkich obliczeniach wychodzi, że w Otwocku stałby 6:46-7:04. W tym czasie w Otwocku przebywają pociągi przyjeżdżające o 6:23, 6:37, 6:52, 7:03 plus przelotowy od Pilawy (6:57-58). Z tego odjeżdża KM o 6:49 (pewnie ten przyjeżdżający o 6:23) i potem dopiero SKM 7:13. Wniosek z tego taki, że po 6:52 mając ten dodatkowy pociąg w Otwocku mielibyśmy zajęte 3 krawędzie. Jeśli pociąg z Pilawy spóźni się więcej niż 5 minut to mamy jeden tor wolny i do przyjęcia ten przelotowy i SKM przyjeżdżającą 7:03 - trochę kicha (używania torów odstawczych w porannym szczycie raczej nie widzę).
a po za tym pociągi przyjeżdżające o 6:37, 6:52 na co czekają? Na wieczorny szczyt?
Niech w takim razie, któryś z nich ruszy wcześniej... tacy mądrzy wszyscy, a durnego problemu nie można logicznie rozwiązać -.-
Niech w takim razie, któryś z nich ruszy wcześniej... tacy mądrzy wszyscy, a durnego problemu nie można logicznie rozwiązać -.-
Odpowiem tak - znając sytuację i układy panujące na linii otwockiej to spodziewam się, że gdyby się dało to KM, PLK i cała reszta zrobiliby wszystko, żeby ten pociąg w Falenicy nie kończył (choćby ze względu na krnąbrną automatykę tamże), ale wybór raczej był taki, że albo tylko do Falenicy albo wcale. Niestety uwarunkowań jest dużo - sloty na średnicy, remonty na linii grodziskiej, z którą S1 ma trochę wspólnego itd itd i stwierdzenie, że "niech coś pojedzie wcześniej" do zrealizowania jest niezbyt realne.
Duża prośba do mechaników i/lub dyspozytora KM, aby w przypadku puszczenia tylko jednej jednostki wyłączyć ogrzewanie i włączyć delikatnie nawiew albo klimatyzacje. Tylko patrzeć jak zaczną się zdarzać zasłabnięcia no i opóźnienia na tej linii.WojtekE65 pisze:Akcja Kolei Mazowieckich "Bliżej Siebie" dziś w przypadku kursu 91604 (Nasielsk 06:37 - W.Zach p8 07:45), znowu zamiast 2xEN76 tylko jedna jednostka.
Duża prośba do mechaników i/lub dyspozytora KM, aby w przypadku puszczenia tylko jednej jednostki wyłączyć ogrzewanie i włączyć delikatnie nawiew albo klimatyzacje. Tylko patrzeć jak zaczną się zdarzać zasłabnięcia, no i opóźnienia na tej linii.WojtekE65 pisze:WojtekE65 pisze:Akcja Kolei Mazowieckich "Bliżej Siebie" dziś w przypadku kursu 91604 (Nasielsk 06:37 - W.Zach p8 07:45), znowu zamiast 2xEN76 tylko jedna jednostka.
Poc. 19863 wcześniej obsługiwany przez skład 2xER75 obecnie kursuje w składzie 3 wagonów piętrowych. Zastanawiam się czy ktoś się na łby z pewną częścią ciała pozamieniał. O ile w 2xER75 było w miarę luźno to teraz ludzie jeżdżą jak sardynki w puszce. Z tego powodu wymiana pasażerów trwa o wiele dłużej i pociąg łatwo łapie opóźnienia. Wczoraj w Rembertowie stał ok 3 minut gdyż wielu ludzi po prostu się nie zmieściła. Mam nadzieję ze to tylko rozwiązanie tymczasowe na czas napraw ER75
Pytanie dotyczące KM 19603 - (Gdańska-Nasielsk 06:39-07:24) - we wszystkich rozkładach jest pokazany jako przyśpieszony, nie zatrzymujący się na Legionowo Przystanek - ale dziś się zatrzymał. Pomyłka, czy zrobili z niego normalny?