Zmiany obsługowe - grudzień 2013

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

ashir
Posty: 27932
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 17 gru 2013, 17:27

Solówka na 728 w weekendy to zmiana grudniowa? Bo na drugą brygadę Kleszczowa nadal ma wysyłać deskorolkę. :-k

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 19 gru 2013, 17:19

jgas pisze:W sąsiednim wątku próbowałeś mi udowodnić, że na przykład 1/500 jest przegubowe, bo tak mówią papiery. Niestety, obecnie codziennie jeździ na tym solówka, tak samo na sześciu innych rozkładowych brygadach - taka jest rzeczywistość.
A więcej przegubów na linii 500 ma być od 7 stycznia - info z ZTM.
ciekawe z jakich linii je zabiorą żeby przwrócić jest ponownie na 500, bo dziś o tym pisali na fejsie, że zabiora przeguby z innych linii, ciekawe jakich?

Georg
Posty: 6281
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 19 gru 2013, 20:00

Muszą być jakieś przetasowania. Na Stalowej nie widzę żadnych kandydatów. Z innych linii coś się znajdzie (choćby pełne kursy 521). Akurat na 5 brygad całkowicie wystarczy.

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 19 gru 2013, 20:25

Georg pisze:Muszą być jakieś przetasowania. Na Stalowej nie widzę żadnych kandydatów. Z innych linii coś się znajdzie (choćby pełne kursy 521). Akurat na 5 brygad całkowicie wystarczy.
w przeszłości na stalowej pojedyncze brygady przegubowe były podbierane m.in. ze 112,114,145,162,723 i 731, w ostatnim czasie do dawców doszło jeszcze 105 (przed wszystkimi świętymi). Tu trzeba uzbierać nie 5 brygad tylko 7. 4 całki i 3 dodatki, tym bardziej, że Krajnow już zapowiedział, że wtyczki w takim układzie z 500 znikną, czyli być może te solówki będą się wymieniać z pojedynczymi brygadami przegubowymi z kilku linii stalowych.

jgas
Posty: 1401
Rejestracja: 28 gru 2006, 21:05
Lokalizacja: z ukrycia

Post autor: jgas » 19 gru 2013, 23:24

Ja bym zabrał ze 112 - tłumów tam nie widzę, zwłaszcza po zwężeniu mostu Grota. W drugiej kolejności ze 145.

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1345
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 20 gru 2013, 7:11

Jeśli brakuje przegubów, to dobrym dawcą jest 521 - linia która prze pół miasta (odcinek Gocławek - Bitwy Warszawskiej 1920r.) dubluje często kursującą linię tramwajową 9. Skoro nie można tego w całości skrócić do Wiatracznej, to niech chociaż kursy wydłużone do Szczęśliwic dać na solówki i kilka przegubów się znajdzie.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

man1956
Posty: 1659
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 20 gru 2013, 14:17

Jeśli idzie o 521 to powinno być raczej odwrotnie: na dodatki kursujące do Wiatracznej można dać solówki (zresztą przez kilka lat solówki na tej trasie jeździły).

Mrozu
Posty: 36
Rejestracja: 26 lip 2013, 10:26
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mrozu » 20 gru 2013, 14:19

jgas pisze:Ja bym zabrał ze 112 - tłumów tam nie widzę, zwłaszcza po zwężeniu mostu Grota. W drugiej kolejności ze 145.
Chyba nie jechałeś 112 po 15 kiedy są powroty ze szkól na odcinku od <M> Słodowiec do Bemowa Ratusz gdzie autobus jest cały wywalony ludźmi. :wink:

Jelcz4755
Posty: 150
Rejestracja: 02 paź 2012, 17:11

Post autor: Jelcz4755 » 20 gru 2013, 14:36

Po 17 w drugą stronę też ;)

Robert 514
Posty: 2132
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 20 gru 2013, 20:21

man1956 pisze:Jeśli idzie o 521 to powinno być raczej odwrotnie: na dodatki kursujące do Wiatracznej można dać solówki (zresztą przez kilka lat solówki na tej trasie jeździły).

521 to wiecznie jeździ pustawe popołudniu z Wiatracznej / dodatki /, często mijam brygady w odstępie kilka minut
miejsca leżące

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 21 gru 2013, 13:29

Na 723 była już solówka nawet w popołudniowym szczycie i tragedii nie było...
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2085
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 23 gru 2013, 9:48

Bernard pisze:Na 723 była już solówka nawet w popołudniowym szczycie i tragedii nie było...
Ale było to przy zupełnie innym rozkładzie, wówczas w szczycie popołudniowym był tatk 10-minutowy.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 23 gru 2013, 9:49

Teraz też jest.

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2085
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 23 gru 2013, 9:57

No jednak nie do końca. Teraz jest takt 10/20 na 723 i łączny 10 min z 731. Kiedyś samo 723 jeździło co 10 min i 731 co 30 min. (łącznie było 8 kursów na godzinę, obecnie jest 6 kursów)

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 23 gru 2013, 10:44

konri pisze:No jednak nie do końca. Teraz jest takt 10/20 na 723 i łączny 10 min z 731. Kiedyś samo 723 jeździło co 10 min i 731 co 30 min. (łącznie było 8 kursów na godzinę, obecnie jest 6 kursów)
Chyba lepszy jest łączny takt 10-minutowy aniżeli 10-minutowy ze zbisowanymi kursami? Jakaś tam oszczędność kilometrów jest.

Zablokowany