Zmiany obsługowe - grudzień 2013
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Solówka na 728 w weekendy to zmiana grudniowa? Bo na drugą brygadę Kleszczowa nadal ma wysyłać deskorolkę.
ciekawe z jakich linii je zabiorą żeby przwrócić jest ponownie na 500, bo dziś o tym pisali na fejsie, że zabiora przeguby z innych linii, ciekawe jakich?jgas pisze:W sąsiednim wątku próbowałeś mi udowodnić, że na przykład 1/500 jest przegubowe, bo tak mówią papiery. Niestety, obecnie codziennie jeździ na tym solówka, tak samo na sześciu innych rozkładowych brygadach - taka jest rzeczywistość.
A więcej przegubów na linii 500 ma być od 7 stycznia - info z ZTM.
Muszą być jakieś przetasowania. Na Stalowej nie widzę żadnych kandydatów. Z innych linii coś się znajdzie (choćby pełne kursy 521). Akurat na 5 brygad całkowicie wystarczy.
w przeszłości na stalowej pojedyncze brygady przegubowe były podbierane m.in. ze 112,114,145,162,723 i 731, w ostatnim czasie do dawców doszło jeszcze 105 (przed wszystkimi świętymi). Tu trzeba uzbierać nie 5 brygad tylko 7. 4 całki i 3 dodatki, tym bardziej, że Krajnow już zapowiedział, że wtyczki w takim układzie z 500 znikną, czyli być może te solówki będą się wymieniać z pojedynczymi brygadami przegubowymi z kilku linii stalowych.Georg pisze:Muszą być jakieś przetasowania. Na Stalowej nie widzę żadnych kandydatów. Z innych linii coś się znajdzie (choćby pełne kursy 521). Akurat na 5 brygad całkowicie wystarczy.
Ja bym zabrał ze 112 - tłumów tam nie widzę, zwłaszcza po zwężeniu mostu Grota. W drugiej kolejności ze 145.
Jeśli brakuje przegubów, to dobrym dawcą jest 521 - linia która prze pół miasta (odcinek Gocławek - Bitwy Warszawskiej 1920r.) dubluje często kursującą linię tramwajową 9. Skoro nie można tego w całości skrócić do Wiatracznej, to niech chociaż kursy wydłużone do Szczęśliwic dać na solówki i kilka przegubów się znajdzie.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
Jeśli idzie o 521 to powinno być raczej odwrotnie: na dodatki kursujące do Wiatracznej można dać solówki (zresztą przez kilka lat solówki na tej trasie jeździły).
Chyba nie jechałeś 112 po 15 kiedy są powroty ze szkól na odcinku od <M> Słodowiec do Bemowa Ratusz gdzie autobus jest cały wywalony ludźmi.jgas pisze:Ja bym zabrał ze 112 - tłumów tam nie widzę, zwłaszcza po zwężeniu mostu Grota. W drugiej kolejności ze 145.
Po 17 w drugą stronę też
-
- Posty: 2132
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
man1956 pisze:Jeśli idzie o 521 to powinno być raczej odwrotnie: na dodatki kursujące do Wiatracznej można dać solówki (zresztą przez kilka lat solówki na tej trasie jeździły).
521 to wiecznie jeździ pustawe popołudniu z Wiatracznej / dodatki /, często mijam brygady w odstępie kilka minut
miejsca leżące
Na 723 była już solówka nawet w popołudniowym szczycie i tragedii nie było...
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
Ale było to przy zupełnie innym rozkładzie, wówczas w szczycie popołudniowym był tatk 10-minutowy.Bernard pisze:Na 723 była już solówka nawet w popołudniowym szczycie i tragedii nie było...
Teraz też jest.
No jednak nie do końca. Teraz jest takt 10/20 na 723 i łączny 10 min z 731. Kiedyś samo 723 jeździło co 10 min i 731 co 30 min. (łącznie było 8 kursów na godzinę, obecnie jest 6 kursów)
Chyba lepszy jest łączny takt 10-minutowy aniżeli 10-minutowy ze zbisowanymi kursami? Jakaś tam oszczędność kilometrów jest.konri pisze:No jednak nie do końca. Teraz jest takt 10/20 na 723 i łączny 10 min z 731. Kiedyś samo 723 jeździło co 10 min i 731 co 30 min. (łącznie było 8 kursów na godzinę, obecnie jest 6 kursów)