Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
Myślałem że, bardziej do dalekich tras np. do Dęblina.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Na jakim świecie żyjesz?zxcvbnm pisze:Myślałem że, bardziej do dalekich tras np. do Dęblina.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27441
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No bo wcale te pociągi nie pełnią również roli aglomeracyjnej.zxcvbnm pisze:Myślałem że, bardziej do dalekich tras np. do Dęblina.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Paryski RER uzywa piętrusów do obsługi ruchu wewnątrzmiejskiego. Też źle?fik pisze:Piętrowe EZT do ruchu aglomeracyjnego? Bardzo źle.
Z punktu widzenia unifikacji i interoperacyjności taboru – niezbyt. Skoro KM-y postawiły na pchociągi Bombardiera, to myślę że raczej ich lub podobnych składów powinny w przyszłości szukać.zxcvbnm pisze:Czy dobrym pomysłem by było to żeby KM-y miały parę EZT w rodzaju Stadler Dosto ?
Hura ! Hura ! Hura !
To ile będzie modernizowane do standardu AKM 72(45 + 27) czy tylko 27 sztuk ? Jestem za leniwy na czytanie SIWZ.
To ile będzie modernizowane do standardu AKM 72(45 + 27) czy tylko 27 sztuk ? Jestem za leniwy na czytanie SIWZ.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
27 sztuk AKM, realizacja 2014-2015r. Jak dla mnie - o 27 za dużo. Zobaczymy, jaka będzie ta zima dla AKMek. Zawsze było ciężko.
Czy jest sens pseudomodernizacji EN57 takiej że pozostawia się stary napęd, nie wymienia się czoła ale wnętrze zmienia się na białe (Przykład EN57-1900) ? Tak naprawdę zwykłe EN57 lepiej wyglądają z "drewnem" niż z białym laminatem.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
A żeby Twoje posty czytała i odpowiadała na nie sama "wierchuszka" PLK to chciałeśzxcvbnm pisze:Jestem za leniwy na czytanie SIWZ.
Te 27 sztuk to i dużo, i niedużo... Chyba sporo numerków z Tłuszcza (na średnicy mniej widywane co niektóre).
Do końca grudnia mają wrócić na Ochotę.zxcvbnm pisze:Czy wie ktoś co się dzieje obecnie z EW60 ?
W tym standardzie, zmodernizowano zaledwie kilka starych jednostek, przechodzących naprawy w 2007r. Następnie zrezygnowano z takich modernizacji. Teraz, jedynie utrzymuje się ten stan przy kolejnych naprawach, bo nie ma sensu wracać do starego wnętrza.Czy jest sens pseudomodernizacji EN57 takiej że pozostawia się stary napęd, nie wymienia się czoła ale wnętrze zmienia się na białe (Przykład EN57-1900) ? Tak naprawdę zwykłe EN57 lepiej wyglądają z "drewnem" niż z białym laminatem.
Czy dobrze widzę że te jednostki nie mają klimatyzacji(wyłączając tą od kabiny)?
W końcu EW60 powrócił. Hura. Tylko ciekawe czy na KM7 pojedzie...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Bo to nie było ODIP przedmiotem modernizacji Więc się nie ma co dziwić. Ale za to mamy - jak to sobie wyobrażają w KM - ładne oknaPremo pisze:Czy dobrze widzę że te jednostki nie mają klimatyzacji(wyłączając tą od kabiny)?