Tabor Kolei Mazowieckich

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2241
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 19 gru 2013, 21:23

Myślałem że, bardziej do dalekich tras np. do Dęblina.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 19 gru 2013, 21:30

zxcvbnm pisze:Myślałem że, bardziej do dalekich tras np. do Dęblina.
Na jakim świecie żyjesz? :mrgreen:

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 19 gru 2013, 21:31

zxcvbnm pisze:Myślałem że, bardziej do dalekich tras np. do Dęblina.
No bo wcale te pociągi nie pełnią również roli aglomeracyjnej.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 19 gru 2013, 21:39

fik pisze:Piętrowe EZT do ruchu aglomeracyjnego? Bardzo źle.
Paryski RER uzywa piętrusów do obsługi ruchu wewnątrzmiejskiego. Też źle?
zxcvbnm pisze:Czy dobrym pomysłem by było to żeby KM-y miały parę EZT w rodzaju Stadler Dosto ?
Z punktu widzenia unifikacji i interoperacyjności taboru – niezbyt. Skoro KM-y postawiły na pchociągi Bombardiera, to myślę że raczej ich lub podobnych składów powinny w przyszłości szukać.

Loui
Posty: 193
Rejestracja: 11 gru 2008, 11:49

Post autor: Loui » 20 gru 2013, 14:30

Jest już przetarg na kolejne modernizacje:

http://www.mazowieckie.com.pl/przetargi ... d,308.html

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2241
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 20 gru 2013, 17:57

Hura ! Hura ! Hura ! :D

To ile będzie modernizowane do standardu AKM 72(45 + 27) czy tylko 27 sztuk ? Jestem za leniwy na czytanie SIWZ.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 20 gru 2013, 20:38

27 sztuk AKM, realizacja 2014-2015r. Jak dla mnie - o 27 za dużo. Zobaczymy, jaka będzie ta zima dla AKMek. Zawsze było ciężko.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2241
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 20 gru 2013, 22:00

Czy jest sens pseudomodernizacji EN57 takiej że pozostawia się stary napęd, nie wymienia się czoła ale wnętrze zmienia się na białe (Przykład EN57-1900) ? Tak naprawdę zwykłe EN57 lepiej wyglądają z "drewnem" niż z białym laminatem.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 20 gru 2013, 23:16

zxcvbnm pisze:Jestem za leniwy na czytanie SIWZ.
A żeby Twoje posty czytała i odpowiadała na nie sama "wierchuszka" PLK to chciałeś :D

Te 27 sztuk to i dużo, i niedużo... Chyba sporo numerków z Tłuszcza (na średnicy mniej widywane co niektóre).

Atapi
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2011, 14:10
Kontakt:

Post autor: Atapi » 21 gru 2013, 18:19

zxcvbnm pisze:Czy wie ktoś co się dzieje obecnie z EW60 ?
Do końca grudnia mają wrócić na Ochotę.

Loui
Posty: 193
Rejestracja: 11 gru 2008, 11:49

Post autor: Loui » 22 gru 2013, 15:39

Czy jest sens pseudomodernizacji EN57 takiej że pozostawia się stary napęd, nie wymienia się czoła ale wnętrze zmienia się na białe (Przykład EN57-1900) ? Tak naprawdę zwykłe EN57 lepiej wyglądają z "drewnem" niż z białym laminatem.
W tym standardzie, zmodernizowano zaledwie kilka starych jednostek, przechodzących naprawy w 2007r. Następnie zrezygnowano z takich modernizacji. Teraz, jedynie utrzymuje się ten stan przy kolejnych naprawach, bo nie ma sensu wracać do starego wnętrza.

alojz
Posty: 2664
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 01 sty 2014, 14:10

Obrazek

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 01 sty 2014, 14:47

Czy dobrze widzę że te jednostki nie mają klimatyzacji(wyłączając tą od kabiny)?

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2241
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 01 sty 2014, 15:06

W końcu EW60 powrócił. Hura. Tylko ciekawe czy na KM7 pojedzie...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 01 sty 2014, 17:38

Premo pisze:Czy dobrze widzę że te jednostki nie mają klimatyzacji(wyłączając tą od kabiny)?
Bo to nie było ODIP przedmiotem modernizacji :) Więc się nie ma co dziwić. Ale za to mamy - jak to sobie wyobrażają w KM - ładne okna :P

ODPOWIEDZ