Obiegi i obsługa połączeń KM

Moderator: JacekM

ashir
Posty: 28023
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 24 gru 2013, 12:03

fik pisze:Co jeździ na Sierpcach? Nowe, stare, losowo?
Jak korzystałem z tych szynobusów to trafiałem na SA135.

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 24 gru 2013, 13:24

Losowo, albo SA135 albo VT627 (chyba, że jeżdżą jednocześnie, a ja jeżdżąc o różnych porach raz widzę tego, a raz tamtego).

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 24 gru 2013, 13:27

Jeżeli chodzi o szynobusy do Sierpca ze strony Nasielska – to ja z kolei widziałem na tej linii zarówno te nowe, jak i te stare, w zależności – zapewne – od obiegu.

TOMEK
Posty: 2496
Rejestracja: 04 lut 2006, 18:12
Lokalizacja: URSYNÓW

Post autor: TOMEK » 27 gru 2013, 14:11

A jak teraz jeżdżą do Tłuszcza szynobusy, kiedy zamknięta jest trasa przez Radzymin i Rembertów - Zielonka? :-k

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 27 gru 2013, 16:15

TOMEK pisze:A jak teraz jeżdżą do Tłuszcza szynobusy, kiedy zamknięta jest trasa przez Radzymin i Rembertów - Zielonka? :-k
Co się dało (np. Tłuszcz - Czeremcha) wycięto, co się nie dało wyciąć miało jeździć przez KM9.

Ponownie "obcy" tabor na KM7, nie dość że od kilku dni niespodziewanie pojawiają się jakieś służbowe KM (wbijane między krótsze kursy KM a SKM do Otwocka, lekko opóźniając drugie z wymienionych), to dziś przetoczył się jeszcze duet AKM z opisem KM301 lub KM302. Znowu na Grochowie roboty jakieś?

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 09 sty 2014, 23:30

Czegoś tu, kurczę, nie rozumiem :evil:
- W niedzielę o godz. 16:24 z Siedlec odjeżdża do Wa-wy Zachodniej KM, nr poc. 91866/7.
- Szynobus PR z Hajnówki (odjeżdżający później jako 10551) wjeżdża na dworzec w Siedlcach o godz. 16:34.
- Pasażerowie z Hajnówki jadący do Wa-wy Zach. muszą czekać na kolejny KM, nr poc. 918868/9, odjazd o godz. 17:27.

No wiem: dwie różne spółki, KM w kursach do/z Siedlec ma ustalony ściśle określony takt, a jadąc w stronę WWK ma pewnie mniejsze możliwości przesunięcia czasowego niż ten PR. Ale żeby tak "ludzie ludziom zgotowali ten los"? Godzinę czekania za sam fakt, że ktoś jest ze ściany wschodniej? Wszak okolice dworca w Siedlcach nadzwyczaj urokliwe jakieś nie są, mrozy jeszcze będą, a wśród oczekujących zdarzają się także ludzie z małymi dziećmi...

O tyle bardziej to dziwne, że wahadełko z/do Łukowa i pociągi z/do Warszawy do/z Siedlec dopasować się mogą. Nie da się np. o te 5-10 minut przyspieszyć szynobusu (co byłoby pewnie wyjściem rozsądniejszym) i/lub opóźnić wyjazdu push-pulla :?:

rskarzycki
Posty: 14
Rejestracja: 06 maja 2012, 19:10

Post autor: rskarzycki » 13 sty 2014, 23:29

Jacek Z. pisze:Czegoś tu, kurczę, nie rozumiem :evil:
- W niedzielę o godz. 16:24 z Siedlec odjeżdża do Wa-wy Zachodniej KM, nr poc. 91866/7.
- Szynobus PR z Hajnówki (odjeżdżający później jako 10551) wjeżdża na dworzec w Siedlcach o godz. 16:34.
- Pasażerowie z Hajnówki jadący do Wa-wy Zach. muszą czekać na kolejny KM, nr poc. 918868/9, odjazd o godz. 17:27.

[...]
Faktycznie, wygląda bezsensownie. No, chyba, że to PR chcą nabić frekwencję w IR "Białowieża" - jak nie masz sensownej przesiadki w Siedlcach (PR -> KM), to jedziesz bezpośrednio IR-em z samej Hajnówki/Czeremchy/Siemiatycz. :twisted:
Ale serio, to faktycznie dobre pytanie, czy znowu ktoś czegoś "nie ogarnął". Jeśli tak, to =D> dla tego pana lub pani.

rskarzycki
Posty: 14
Rejestracja: 06 maja 2012, 19:10

Post autor: rskarzycki » 13 sty 2014, 23:34

TOMEK pisze:A jak teraz jeżdżą do Tłuszcza szynobusy, kiedy zamknięta jest trasa przez Radzymin i Rembertów - Zielonka? :-k
W rozkładzie już tej relacji nie ma, ale szynobusy z Czeremchy i tak muszą jakoś doczłapać się do Tłuszcza: dlatego po dojechaniu do Mińska (gdzie kończą bieg), służbowo są słane do Tłuszcza przez Pustelnik linią nr 13 (i tak samo w drugą stronę).

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 sty 2014, 23:37

rskarzycki pisze:
Jacek Z. pisze:Czegoś tu, kurczę, nie rozumiem :evil:
- W niedzielę o godz. 16:24 z Siedlec odjeżdża do Wa-wy Zachodniej KM, nr poc. 91866/7.
- Szynobus PR z Hajnówki (odjeżdżający później jako 10551) wjeżdża na dworzec w Siedlcach o godz. 16:34.
- Pasażerowie z Hajnówki jadący do Wa-wy Zach. muszą czekać na kolejny KM, nr poc. 918868/9, odjazd o godz. 17:27.

[...]
Faktycznie, wygląda bezsensownie. No, chyba, że to PR chcą nabić frekwencję w IR "Białowieża"
W momencie, gdy powstawał rozkład dla pociągów REGIO na tej linii, nikt o żadnym IR nawet nie myślał.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

alojz
Posty: 2718
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 31 sty 2014, 19:53

19817 do Mińska Maz, 16:12 (+40min.) ze Śródmieścia, w sile solowego EN57-1935, został przywitany przez tłum oczekujących gromkim śmiechem...

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2358
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 07 lut 2014, 20:04

Jak tu nie narzekać na spółkę Kible Mazowieckie ? Ile czasu będą jeszcze jeździć kible ? 100 czy 200 lat ? To już doprowadza do odruchu wymiotnego. Czy ktoś w końcu pomyśli o linii KM7 (Od nowego rozkładu dalej niż do Otwocka AKM-em nie dojedziesz) ? Mam wrażenie że linie lotniskowe są najważniejsze, a reszta to żeby doić kasę od pasażerów jednocześnie wożąc jak bydło (Serdeczne podziękowanie za wczorajszy pojedynczy kibel). Sorry za narzekanie, ale Polacy tacy są :)

Przechodząc do sedna sprawy, czy już EW60 jeździ ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 lut 2014, 20:37

Linia lotniskowa jest unijna. Pięć pełnych lat nikt nic tu niczego zmieni.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2358
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 07 lut 2014, 21:07

Wiem że jest unijna tylko dlaczego nie zakupili od razu więcej taboru dla innych linii / zgodzili się na unijny warunek ? Pytanie raczej retoryczne, chyba że ktoś zna odpowiedź.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 07 lut 2014, 21:35

zxcvbnm pisze:Jak tu nie narzekać na spółkę Kible Mazowieckie ? Ile czasu będą jeszcze jeździć kible ? 100 czy 200 lat ? To już doprowadza do odruchu wymiotnego. Czy ktoś w końcu pomyśli o linii KM7 (Od nowego rozkładu dalej niż do Otwocka AKM-em nie dojedziesz) ? Mam wrażenie że linie lotniskowe są najważniejsze, a reszta to żeby doić kasę od pasażerów jednocześnie wożąc jak bydło (Serdeczne podziękowanie za wczorajszy pojedynczy kibel). Sorry za narzekanie, ale Polacy tacy są :)

Przechodząc do sedna sprawy, czy już EW60 jeździ ?
1) nie przesadzaj, nie raz i nie dwa widziałem AKM do Dęblina i Celestynowa. I to również w szczycie.
2) na prawdę chcesz te "cudowne" pojazdy? Jak na razie tej zimy nie raz już zawiodły niestety.
3) EW60 nie przekazano jeszcze do KM.

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 08 lut 2014, 1:13

zxcvbnm pisze:Ile czasu będą jeszcze jeździć kible ? 100 czy 200 lat ? [...] Sorry za narzekanie, ale Polacy tacy są :)
I właśnie dlatego jest tak jak jest - chciałoby się rzec. Sorry, ale odpowiadając tego typu komunikaty trudno nie pałać żółcią...

To taki klasyczny paradoks narzekania (domena głównie emerytów) - narzekający myśli, że narzekania są tym, czego słuchacz od niego oczekuje - słuchacz sądzi wręcz przeciwnie, gdyż same biadolenia NIC konstruktywnego nie wnoszą, marnują jego czas i obrażają jego inteligencję. A może to taka powojenna logika: "narzekaj, że masz źle, bo jak ONI pomyślą, że masz za dobrze, to ci zabiorą".

Zgodzę się, że tabor KM mógłby się w tej chwili opierać np. na ER75, EN76 i EU47, ale ktoś kiedyś dał... wiadomo czego i tak nie jest. A póki co może będziemy mieć kolejne 2 lokomotywy z 22 kolejnymi piętrusami. I może będzie to jakoś kompatybilne z dotychczasowymi, bo jeśli nie, to te dwa nowe push-pulle mogą być naprawdę długie :wink:

ODPOWIEDZ