Jak korzystałem z tych szynobusów to trafiałem na SA135.fik pisze:Co jeździ na Sierpcach? Nowe, stare, losowo?
Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
Losowo, albo SA135 albo VT627 (chyba, że jeżdżą jednocześnie, a ja jeżdżąc o różnych porach raz widzę tego, a raz tamtego).
Jeżeli chodzi o szynobusy do Sierpca ze strony Nasielska – to ja z kolei widziałem na tej linii zarówno te nowe, jak i te stare, w zależności – zapewne – od obiegu.
A jak teraz jeżdżą do Tłuszcza szynobusy, kiedy zamknięta jest trasa przez Radzymin i Rembertów - Zielonka?
Co się dało (np. Tłuszcz - Czeremcha) wycięto, co się nie dało wyciąć miało jeździć przez KM9.TOMEK pisze:A jak teraz jeżdżą do Tłuszcza szynobusy, kiedy zamknięta jest trasa przez Radzymin i Rembertów - Zielonka?
Ponownie "obcy" tabor na KM7, nie dość że od kilku dni niespodziewanie pojawiają się jakieś służbowe KM (wbijane między krótsze kursy KM a SKM do Otwocka, lekko opóźniając drugie z wymienionych), to dziś przetoczył się jeszcze duet AKM z opisem KM301 lub KM302. Znowu na Grochowie roboty jakieś?
Czegoś tu, kurczę, nie rozumiem
- W niedzielę o godz. 16:24 z Siedlec odjeżdża do Wa-wy Zachodniej KM, nr poc. 91866/7.
- Szynobus PR z Hajnówki (odjeżdżający później jako 10551) wjeżdża na dworzec w Siedlcach o godz. 16:34.
- Pasażerowie z Hajnówki jadący do Wa-wy Zach. muszą czekać na kolejny KM, nr poc. 918868/9, odjazd o godz. 17:27.
No wiem: dwie różne spółki, KM w kursach do/z Siedlec ma ustalony ściśle określony takt, a jadąc w stronę WWK ma pewnie mniejsze możliwości przesunięcia czasowego niż ten PR. Ale żeby tak "ludzie ludziom zgotowali ten los"? Godzinę czekania za sam fakt, że ktoś jest ze ściany wschodniej? Wszak okolice dworca w Siedlcach nadzwyczaj urokliwe jakieś nie są, mrozy jeszcze będą, a wśród oczekujących zdarzają się także ludzie z małymi dziećmi...
O tyle bardziej to dziwne, że wahadełko z/do Łukowa i pociągi z/do Warszawy do/z Siedlec dopasować się mogą. Nie da się np. o te 5-10 minut przyspieszyć szynobusu (co byłoby pewnie wyjściem rozsądniejszym) i/lub opóźnić wyjazdu push-pulla
- W niedzielę o godz. 16:24 z Siedlec odjeżdża do Wa-wy Zachodniej KM, nr poc. 91866/7.
- Szynobus PR z Hajnówki (odjeżdżający później jako 10551) wjeżdża na dworzec w Siedlcach o godz. 16:34.
- Pasażerowie z Hajnówki jadący do Wa-wy Zach. muszą czekać na kolejny KM, nr poc. 918868/9, odjazd o godz. 17:27.
No wiem: dwie różne spółki, KM w kursach do/z Siedlec ma ustalony ściśle określony takt, a jadąc w stronę WWK ma pewnie mniejsze możliwości przesunięcia czasowego niż ten PR. Ale żeby tak "ludzie ludziom zgotowali ten los"? Godzinę czekania za sam fakt, że ktoś jest ze ściany wschodniej? Wszak okolice dworca w Siedlcach nadzwyczaj urokliwe jakieś nie są, mrozy jeszcze będą, a wśród oczekujących zdarzają się także ludzie z małymi dziećmi...
O tyle bardziej to dziwne, że wahadełko z/do Łukowa i pociągi z/do Warszawy do/z Siedlec dopasować się mogą. Nie da się np. o te 5-10 minut przyspieszyć szynobusu (co byłoby pewnie wyjściem rozsądniejszym) i/lub opóźnić wyjazdu push-pulla
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 06 maja 2012, 19:10
Faktycznie, wygląda bezsensownie. No, chyba, że to PR chcą nabić frekwencję w IR "Białowieża" - jak nie masz sensownej przesiadki w Siedlcach (PR KM), to jedziesz bezpośrednio IR-em z samej Hajnówki/Czeremchy/Siemiatycz.Jacek Z. pisze:Czegoś tu, kurczę, nie rozumiem
- W niedzielę o godz. 16:24 z Siedlec odjeżdża do Wa-wy Zachodniej KM, nr poc. 91866/7.
- Szynobus PR z Hajnówki (odjeżdżający później jako 10551) wjeżdża na dworzec w Siedlcach o godz. 16:34.
- Pasażerowie z Hajnówki jadący do Wa-wy Zach. muszą czekać na kolejny KM, nr poc. 918868/9, odjazd o godz. 17:27.
[...]
Ale serio, to faktycznie dobre pytanie, czy znowu ktoś czegoś "nie ogarnął". Jeśli tak, to dla tego pana lub pani.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 06 maja 2012, 19:10
W rozkładzie już tej relacji nie ma, ale szynobusy z Czeremchy i tak muszą jakoś doczłapać się do Tłuszcza: dlatego po dojechaniu do Mińska (gdzie kończą bieg), służbowo są słane do Tłuszcza przez Pustelnik linią nr 13 (i tak samo w drugą stronę).TOMEK pisze:A jak teraz jeżdżą do Tłuszcza szynobusy, kiedy zamknięta jest trasa przez Radzymin i Rembertów - Zielonka?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
W momencie, gdy powstawał rozkład dla pociągów REGIO na tej linii, nikt o żadnym IR nawet nie myślał.rskarzycki pisze:Faktycznie, wygląda bezsensownie. No, chyba, że to PR chcą nabić frekwencję w IR "Białowieża"Jacek Z. pisze:Czegoś tu, kurczę, nie rozumiem
- W niedzielę o godz. 16:24 z Siedlec odjeżdża do Wa-wy Zachodniej KM, nr poc. 91866/7.
- Szynobus PR z Hajnówki (odjeżdżający później jako 10551) wjeżdża na dworzec w Siedlcach o godz. 16:34.
- Pasażerowie z Hajnówki jadący do Wa-wy Zach. muszą czekać na kolejny KM, nr poc. 918868/9, odjazd o godz. 17:27.
[...]
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
19817 do Mińska Maz, 16:12 (+40min.) ze Śródmieścia, w sile solowego EN57-1935, został przywitany przez tłum oczekujących gromkim śmiechem...
Jak tu nie narzekać na spółkę Kible Mazowieckie ? Ile czasu będą jeszcze jeździć kible ? 100 czy 200 lat ? To już doprowadza do odruchu wymiotnego. Czy ktoś w końcu pomyśli o linii KM7 (Od nowego rozkładu dalej niż do Otwocka AKM-em nie dojedziesz) ? Mam wrażenie że linie lotniskowe są najważniejsze, a reszta to żeby doić kasę od pasażerów jednocześnie wożąc jak bydło (Serdeczne podziękowanie za wczorajszy pojedynczy kibel). Sorry za narzekanie, ale Polacy tacy są
Przechodząc do sedna sprawy, czy już EW60 jeździ ?
Przechodząc do sedna sprawy, czy już EW60 jeździ ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Linia lotniskowa jest unijna. Pięć pełnych lat nikt nic tu niczego zmieni.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Wiem że jest unijna tylko dlaczego nie zakupili od razu więcej taboru dla innych linii / zgodzili się na unijny warunek ? Pytanie raczej retoryczne, chyba że ktoś zna odpowiedź.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
1) nie przesadzaj, nie raz i nie dwa widziałem AKM do Dęblina i Celestynowa. I to również w szczycie.zxcvbnm pisze:Jak tu nie narzekać na spółkę Kible Mazowieckie ? Ile czasu będą jeszcze jeździć kible ? 100 czy 200 lat ? To już doprowadza do odruchu wymiotnego. Czy ktoś w końcu pomyśli o linii KM7 (Od nowego rozkładu dalej niż do Otwocka AKM-em nie dojedziesz) ? Mam wrażenie że linie lotniskowe są najważniejsze, a reszta to żeby doić kasę od pasażerów jednocześnie wożąc jak bydło (Serdeczne podziękowanie za wczorajszy pojedynczy kibel). Sorry za narzekanie, ale Polacy tacy są
Przechodząc do sedna sprawy, czy już EW60 jeździ ?
2) na prawdę chcesz te "cudowne" pojazdy? Jak na razie tej zimy nie raz już zawiodły niestety.
3) EW60 nie przekazano jeszcze do KM.
I właśnie dlatego jest tak jak jest - chciałoby się rzec. Sorry, ale odpowiadając tego typu komunikaty trudno nie pałać żółcią...zxcvbnm pisze:Ile czasu będą jeszcze jeździć kible ? 100 czy 200 lat ? [...] Sorry za narzekanie, ale Polacy tacy są
To taki klasyczny paradoks narzekania (domena głównie emerytów) - narzekający myśli, że narzekania są tym, czego słuchacz od niego oczekuje - słuchacz sądzi wręcz przeciwnie, gdyż same biadolenia NIC konstruktywnego nie wnoszą, marnują jego czas i obrażają jego inteligencję. A może to taka powojenna logika: "narzekaj, że masz źle, bo jak ONI pomyślą, że masz za dobrze, to ci zabiorą".
Zgodzę się, że tabor KM mógłby się w tej chwili opierać np. na ER75, EN76 i EU47, ale ktoś kiedyś dał... wiadomo czego i tak nie jest. A póki co może będziemy mieć kolejne 2 lokomotywy z 22 kolejnymi piętrusami. I może będzie to jakoś kompatybilne z dotychczasowymi, bo jeśli nie, to te dwa nowe push-pulle mogą być naprawdę długie