Komunikacja miejska na Woli

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 6338
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 03 sty 2014, 20:50

I skąd miejsce na Młynowie. To już lepiej byłoby 3xx zrobić od Powązek - na Cm. Wojskowym na pewno się zmieści.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 sty 2014, 21:44

O tak, a od zrobienia krótkiego wariantu to regularność na wspólnym odcinku na pewno się poprawi ...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10155
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 04 sty 2014, 13:34

Najlepiej wzmocnić po całości... Na Bielanach się nie zmarnuje.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 04 sty 2014, 14:50

Tak, tylko, że w szczycie korki kompletnie tą linię załatwiają... :/
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ashir
Posty: 28023
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 04 sty 2014, 15:00

JacekM pisze:Najlepiej wzmocnić po całości... Na Bielanach się nie zmarnuje.
Dlatego rano została już wzmocniona, a pewnie za jakiś czas przez resztę dnia zacznie jeździć częściej. W końcu ZTM to kiedyś zapowiadał. :)

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10155
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 04 sty 2014, 18:48

A w DS nadal co 20'...
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8875
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 07 sty 2014, 9:01

Bo 197 też co '20. Różne częstotliwości byłyby bardziej dokuczliwe w DS niż w DP. Wniosek: obie linie do podbicia! ;-)

Półtorak
Posty: 297
Rejestracja: 31 lip 2013, 22:38
Lokalizacja: Warszawa Gierka

Post autor: Półtorak » 07 sty 2014, 19:30

Georg pisze:I skąd miejsce na Młynowie. To już lepiej byłoby 3xx zrobić od Powązek - na Cm. Wojskowym na pewno się zmieści.
Za długo i wsiąknie. A na Młynowie, przy tak krótkiej trasie, krótki postój na przystanku dla 103, a dłuższy na Zachodnim, gdzie miejsca jest więcej. Tam zresztą nareszcie postój taxi wykopali, więc przy samym wejściu mogliby przystanek dla wsiadających zrobić, a postoje - tam, gdzie teraz.
4bis Stalowa - Woronicza

Półtorak
Posty: 297
Rejestracja: 31 lip 2013, 22:38
Lokalizacja: Warszawa Gierka

Post autor: Półtorak » 07 sty 2014, 19:35

Glonojad pisze:O tak, a od zrobienia krótkiego wariantu to regularność na wspólnym odcinku na pewno się poprawi ...
Ale na Woli będzie można być pewnym przynajmniej odjazdów tego powiedzmy "303bis", a jak się pojawi 103, to się pojedzie szybciej. A tak obecne 103 ani regularne, ani pewne.

No i dłuższe postoje wyrównawcze dla 103 na Zachodnim, bo przedostatnio jak korzystałem (DP 16.00 - 17.00) to przyjeżdżały opóźnione już na odjazd i od razu ruszały, jak tylko jeden tłum wyszedł, a drugi wszedł. Pasażerom i kierowcom współczuć.
4bis Stalowa - Woronicza

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 08 sty 2014, 9:32

Półtorak pisze:Tam zresztą nareszcie postój taxi wykopali (...)
Nawet taxi-mafia zniknęła?! :D

bartoni722
Posty: 12177
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 08 sty 2014, 16:09

Teraz na 103 jest lepiej, bo doszly dwa dodatki. Razem do czasu przejazdu i postojow dodane zostaly 24 minuty.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Półtorak
Posty: 297
Rejestracja: 31 lip 2013, 22:38
Lokalizacja: Warszawa Gierka

Post autor: Półtorak » 08 sty 2014, 18:53

Pawel_ pisze:
Półtorak pisze:Tam zresztą nareszcie postój taxi wykopali (...)
Nawet taxi-mafia zniknęła?! :D
Jeden czaił się z boku, ale byłem w bardzo nietrakcyjnej porze. Jak jest teraz na co dzień nie wiem, ale w styczniu jeszcze sprawdzę.
4bis Stalowa - Woronicza

Jelcz4755
Posty: 150
Rejestracja: 02 paź 2012, 17:11

Post autor: Jelcz4755 » 11 sty 2014, 14:43

Witajcie!

Jakie jest zapełnienie 112 na odcinku Człuchowska-Karolin? Teraz jeździ tam 197, więc może by tak 112 skrócić do Os. Górczewska? 105 jeździ co 5-10 minut, więc nie byłoby problemów z przesiadką na Człuchowskiej (z Lazurowej/Szeligowskiej). A przy okazji 112 zyskało by eskpedycję. Miejsce jest na peronie 122 (które i tak ma krótkie przerwy). Jest to na razie tylko zalążek tego pomysłu, może warto go rozwinąć? Nie chcę wprowadzać zamieszania, ale wydaje mi się, że 112 jeździ puste na tym ww. odcinku (szczególnie rano). Albo ewentualnie skierować tę linię Górczewska - Powstańców Śląskich. Wiem, że Człuchowska jest dla tej linii ważną ulicą, lecz 190 chyba nie jeździ niezabieralne (?).

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 11 sty 2014, 14:51

Jelcz4755 pisze:Witajcie!

Jakie jest zapełnienie 112 na odcinku Człuchowska-Karolin? Teraz jeździ tam 197, więc może by tak 112 skrócić do Os. Górczewska? 105 jeździ co 5-10 minut, więc nie byłoby problemów z przesiadką na Człuchowskiej (z Lazurowej/Szeligowskiej). A przy okazji 112 zyskało by eskpedycję. Miejsce jest na peronie 122 (które i tak ma krótkie przerwy). Jest to na razie tylko zalążek tego pomysłu, może warto go rozwinąć? Nie chcę wprowadzać zamieszania, ale wydaje mi się, że 112 jeździ puste na tym ww. odcinku (szczególnie rano). Albo ewentualnie skierować tę linię Górczewska - Powstańców Śląskich. Wiem, że Człuchowska jest dla tej linii ważną ulicą, lecz 190 chyba nie jeździ niezabieralne (?).
Moim zdaniem trochę bez sensu, mimo wizji ekspedycji na Górczewskiej.

patryk148
Posty: 567
Rejestracja: 20 gru 2005, 18:13
Lokalizacja: jeszcze Widok

Post autor: patryk148 » 11 sty 2014, 17:12

Po oddaniu linii tramwajowej na Powstańców Śląskich relację Człuchowska - Karolin powinna realizować 190. Wiem, że to wysyłanie pustych wozów, ale Lazurowa ma częste 105 i 189, a taka propozycja angażuje mniej brygad (bo de facto dodanie jednej przy odzyskaniu ze 112/122 z odcinka Kochanowskiego - Karolin, czyli ok. 5-6 brygad). Właśnie krytyczny fragment jest na Szeligowskiej. Wtedy 112 można skrócić lub połączyć ze 122, ale nie ten temat (112 przez Piastów i VAT na Górczewską, a 122 do Chomiczówki).

Szczerze piszą, myślałem, że zostanie uruchomiona linia typu: Ursus-Niedźwiadek - ... - Gierdziejewskiego - Połczyńska - Lazurowa - Człuchowska - Strąkowa - Jana Olbrachta - ..., wtedy jako np. 197 po oddaniu tramwajów na PŚ, można byłoby pozbyć się i 190, jak i 112 z rejonu Jelonek, choć mankamentem są przesiadki przy Ciołka ze 197.

ODPOWIEDZ