Komunikacja miejska na Woli
Moderator: Wiliam
I skąd miejsce na Młynowie. To już lepiej byłoby 3xx zrobić od Powązek - na Cm. Wojskowym na pewno się zmieści.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
O tak, a od zrobienia krótkiego wariantu to regularność na wspólnym odcinku na pewno się poprawi ...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Najlepiej wzmocnić po całości... Na Bielanach się nie zmarnuje.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Tak, tylko, że w szczycie korki kompletnie tą linię załatwiają...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Dlatego rano została już wzmocniona, a pewnie za jakiś czas przez resztę dnia zacznie jeździć częściej. W końcu ZTM to kiedyś zapowiadał.JacekM pisze:Najlepiej wzmocnić po całości... Na Bielanach się nie zmarnuje.
A w DS nadal co 20'...
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Bo 197 też co '20. Różne częstotliwości byłyby bardziej dokuczliwe w DS niż w DP. Wniosek: obie linie do podbicia!
Za długo i wsiąknie. A na Młynowie, przy tak krótkiej trasie, krótki postój na przystanku dla 103, a dłuższy na Zachodnim, gdzie miejsca jest więcej. Tam zresztą nareszcie postój taxi wykopali, więc przy samym wejściu mogliby przystanek dla wsiadających zrobić, a postoje - tam, gdzie teraz.Georg pisze:I skąd miejsce na Młynowie. To już lepiej byłoby 3xx zrobić od Powązek - na Cm. Wojskowym na pewno się zmieści.
4bis Stalowa - Woronicza
Ale na Woli będzie można być pewnym przynajmniej odjazdów tego powiedzmy "303bis", a jak się pojawi 103, to się pojedzie szybciej. A tak obecne 103 ani regularne, ani pewne.Glonojad pisze:O tak, a od zrobienia krótkiego wariantu to regularność na wspólnym odcinku na pewno się poprawi ...
No i dłuższe postoje wyrównawcze dla 103 na Zachodnim, bo przedostatnio jak korzystałem (DP 16.00 - 17.00) to przyjeżdżały opóźnione już na odjazd i od razu ruszały, jak tylko jeden tłum wyszedł, a drugi wszedł. Pasażerom i kierowcom współczuć.
4bis Stalowa - Woronicza
Nawet taxi-mafia zniknęła?!Półtorak pisze:Tam zresztą nareszcie postój taxi wykopali (...)
-
- Posty: 12177
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Teraz na 103 jest lepiej, bo doszly dwa dodatki. Razem do czasu przejazdu i postojow dodane zostaly 24 minuty.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Jeden czaił się z boku, ale byłem w bardzo nietrakcyjnej porze. Jak jest teraz na co dzień nie wiem, ale w styczniu jeszcze sprawdzę.Pawel_ pisze:Nawet taxi-mafia zniknęła?!Półtorak pisze:Tam zresztą nareszcie postój taxi wykopali (...)
4bis Stalowa - Woronicza
Witajcie!
Jakie jest zapełnienie 112 na odcinku Człuchowska-Karolin? Teraz jeździ tam 197, więc może by tak 112 skrócić do Os. Górczewska? 105 jeździ co 5-10 minut, więc nie byłoby problemów z przesiadką na Człuchowskiej (z Lazurowej/Szeligowskiej). A przy okazji 112 zyskało by eskpedycję. Miejsce jest na peronie 122 (które i tak ma krótkie przerwy). Jest to na razie tylko zalążek tego pomysłu, może warto go rozwinąć? Nie chcę wprowadzać zamieszania, ale wydaje mi się, że 112 jeździ puste na tym ww. odcinku (szczególnie rano). Albo ewentualnie skierować tę linię Górczewska - Powstańców Śląskich. Wiem, że Człuchowska jest dla tej linii ważną ulicą, lecz 190 chyba nie jeździ niezabieralne (?).
Jakie jest zapełnienie 112 na odcinku Człuchowska-Karolin? Teraz jeździ tam 197, więc może by tak 112 skrócić do Os. Górczewska? 105 jeździ co 5-10 minut, więc nie byłoby problemów z przesiadką na Człuchowskiej (z Lazurowej/Szeligowskiej). A przy okazji 112 zyskało by eskpedycję. Miejsce jest na peronie 122 (które i tak ma krótkie przerwy). Jest to na razie tylko zalążek tego pomysłu, może warto go rozwinąć? Nie chcę wprowadzać zamieszania, ale wydaje mi się, że 112 jeździ puste na tym ww. odcinku (szczególnie rano). Albo ewentualnie skierować tę linię Górczewska - Powstańców Śląskich. Wiem, że Człuchowska jest dla tej linii ważną ulicą, lecz 190 chyba nie jeździ niezabieralne (?).
Moim zdaniem trochę bez sensu, mimo wizji ekspedycji na Górczewskiej.Jelcz4755 pisze:Witajcie!
Jakie jest zapełnienie 112 na odcinku Człuchowska-Karolin? Teraz jeździ tam 197, więc może by tak 112 skrócić do Os. Górczewska? 105 jeździ co 5-10 minut, więc nie byłoby problemów z przesiadką na Człuchowskiej (z Lazurowej/Szeligowskiej). A przy okazji 112 zyskało by eskpedycję. Miejsce jest na peronie 122 (które i tak ma krótkie przerwy). Jest to na razie tylko zalążek tego pomysłu, może warto go rozwinąć? Nie chcę wprowadzać zamieszania, ale wydaje mi się, że 112 jeździ puste na tym ww. odcinku (szczególnie rano). Albo ewentualnie skierować tę linię Górczewska - Powstańców Śląskich. Wiem, że Człuchowska jest dla tej linii ważną ulicą, lecz 190 chyba nie jeździ niezabieralne (?).
Po oddaniu linii tramwajowej na Powstańców Śląskich relację Człuchowska - Karolin powinna realizować 190. Wiem, że to wysyłanie pustych wozów, ale Lazurowa ma częste 105 i 189, a taka propozycja angażuje mniej brygad (bo de facto dodanie jednej przy odzyskaniu ze 112/122 z odcinka Kochanowskiego - Karolin, czyli ok. 5-6 brygad). Właśnie krytyczny fragment jest na Szeligowskiej. Wtedy 112 można skrócić lub połączyć ze 122, ale nie ten temat (112 przez Piastów i VAT na Górczewską, a 122 do Chomiczówki).
Szczerze piszą, myślałem, że zostanie uruchomiona linia typu: Ursus-Niedźwiadek - ... - Gierdziejewskiego - Połczyńska - Lazurowa - Człuchowska - Strąkowa - Jana Olbrachta - ..., wtedy jako np. 197 po oddaniu tramwajów na PŚ, można byłoby pozbyć się i 190, jak i 112 z rejonu Jelonek, choć mankamentem są przesiadki przy Ciołka ze 197.
Szczerze piszą, myślałem, że zostanie uruchomiona linia typu: Ursus-Niedźwiadek - ... - Gierdziejewskiego - Połczyńska - Lazurowa - Człuchowska - Strąkowa - Jana Olbrachta - ..., wtedy jako np. 197 po oddaniu tramwajów na PŚ, można byłoby pozbyć się i 190, jak i 112 z rejonu Jelonek, choć mankamentem są przesiadki przy Ciołka ze 197.