Grzanie w pociągach (Spisek kolejarzy przeciw ludności)

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36646
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 28 lis 2012, 9:06

plunio7 pisze:W samochodach w zimę też się rozbieracie i ubieracie?
Oczywiście. Gruba kurtka utrudnia ruchy :>
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 lis 2012, 21:38

Ja raczej tak. Dlatego, że jak mam 21 stopni, to nie jest to temperatura do siedzenia w kurtce zimowej.
ŁK

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 28 lis 2012, 21:39

Łukasz pisze:Dlatego, że jak mam 21 stopni, to nie jest to temperatura do siedzenia w kurtce zimowej.
Jak masz 21 stopni, to bardziej garniturek i trumna chyba.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 lis 2012, 22:57

Nie wiem czy słusznie się czepiasz. Mam 21 stopni = jest 21 stopni w tym, co jest moje i czym zarządzam.
ŁK

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 30 sty 2014, 19:31

W sumie dziś zwróciłem na to uwagę - Koleje Mazowieckie (bo SKM nie miała raczej z tym problemu) poprawiły grzanie w stosunku do sytuacji z poprzedniej zimy i teraz (przynajmniej w Elfach) jest po prostu przyjemnie. Za to należy się pochwała.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 30 sty 2014, 19:34

Z tym grzaniem to ruska ruletka - biorąc pod uwagę kible, to w połowie z nich jest lód na szybach...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 30 sty 2014, 19:45

Lód to para zamarznięta na pojedynczej szybie. Zwykle w środku jednak jest ciepło o dziwo :-) Myślę, że spora tu zasługa zamykających się drzwi.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 30 sty 2014, 20:48

Ale lód zwykle powstaje w zimnym pociągu ;) A drzwi owszem, podobnhe jak zamarznięte okna ze szparami.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 30 sty 2014, 20:51

Jechałem dziś dwiema jednostkami zupełnie ciepłymi, ale z lodem na szybach...

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2232
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 30 sty 2014, 21:11

Nie bójmy się używać słowa zamach. To polityczny knebel i niebezpieczny precedens :-D
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 30 sty 2014, 23:25

Czasami mam wrażenie że ogrzewanie w każdym wagonie działa niezależnie. Nie raz doświadczyłem dziwnej sytuacji że jeden wagon był kompletnie zimny, w drugim panowała w miarę normalna temperatura, a w trzecim było rozkręcone na maxa że nie dało się wytrzymać.Ostatnio w jednym zestawie AKMów w jednym składzie wiało zimnym powietrzem. Zdenerwowani pasażerowie zgłąszali to kierownikowi a ten tylko mógł wzruszyć ramionami twierdząc że maszynista podkręcił ogrzewanie na full. No i faktycznie było podkręcone co można było odczuć na drugiej jednostce

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 31 sty 2014, 10:05

Premo pisze:Zdenerwowani pasażerowie zgłąszali to kierownikowi a ten tylko mógł wzruszyć ramionami twierdząc że maszynista podkręcił ogrzewanie na full.
Bo kierownik wcale z maszynistą nie ma kontaktu. Ciekawe jak podaje sygnał „odjazd”? Telepatycznie? Macha zieloną szmatą?

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 31 sty 2014, 11:43

Skoro mówił, że maszynista podkręcił, to podkręcił. Te nagrzewnice w starszych AKM z Mińska to tragedia. Tam jest tylko grzeje - nie grzeje, ale zawsze dmucha. Więc jak włącza się tryb przewietrzania grzałek, to wieje zimnym powietrzem przez chwilę :/

ODPOWIEDZ