![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Moderator: JacekM
Kiedy ostatnio jechałeś tym pociągiem?Piottr pisze:Przykład jak można uwalić samograja, który zawsze miał frekwencję, że ludzie się bili o miejsca...fik pisze:Monciak całkowicie.
Kiedy miał jeszcze normalne godziny kursowania, wracałem nim z Gdańska... i do tego nawiązuję pisząc o uwaleniu samograja.fik pisze:Kiedy ostatnio jechałeś tym pociągiem?
A, to wiele tłumaczy. Pytanie teraz, czy zmiana godzin kursowania:Piottr pisze:Kiedy miał jeszcze normalne godziny kursowania.fik pisze:Kiedy ostatnio jechałeś tym pociągiem?
I co to konkretnie zmienia w stosunku przewoźnik-zarządca infrastruktury?MichalJ pisze:Akurat (nie)szczęśliwie w tym przypadku tak tory jak pociągi należą do PKP.
Co prawda żaden z tych pociągów mnie nie interesuje, za to od jakiegoś czasu zastanawiam się nad inną kwestią: po cholerę jest roczny rozkład jazdy pociągów, skoro rozkład roczny obowiązuje przez trzy miesiące oraz, co chyba ważniejsze, po co każdego roku jest zmiana rozkładu?fik pisze:Poplotkowalimy, czas na konkreta. Od 9 marca:
Całkowite zawieszenie:
Monciak, Reymont, Konopnicka, Dolnoślązak (Wr-Kr), Wyspiański (Kr-Wr), Pogórze, Barnim.
(...)
Co to za problem, żeby rozkład roczny 2013 od któregoś tam grudnia nazywał się rozkładem rocznym 2014?Wolfchen pisze:A rozkład roczny nie jest jakimś tam wymogiem na poziomie europejskim?