Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Sadek
Posty: 432
Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza

Post autor: Sadek » 05 lut 2014, 22:58

ashir pisze:
ZTM pisze:Wszystkie autobusy elektryczne będzie obsługiwała zajezdnia Ostrobramska.
Nie wiem skąd ten cytat , ale jeżeli ZTM to nie nick któregoś z formułowiczów , tylko chodzi o Zarząd Transportu Miejskiego , to oni nie decydują gdzie jakie wozy stacjonują. Stacja gazowa , stacja elektryczna i stacja normalnego paliwa , na jednym zakładzie. Nie wydaję mi się to prawdopodobne. Każda stacja zajmuje miejsce. Po likwidacji Redutowej jest i tak już ścisk na pozostałych 4 zajezdniach. Zabierać tyle miejsca na Ostrobramskiej , na cele zplecza nie wydaję mi się realne. Dwa artykuły na ten sam temat , a informacje co do miejsca stacjonowania tych pojazdów są sprzeczne.To się zmieni jeszcze kilka razy.

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2061
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 05 lut 2014, 23:36

Na stronie MZA jest wyraźnie napisane, że:
MZA pisze:Wszystkie autobusy elektryczne będzie obsługiwała zajezdnia Ostrobramska.
Ale znając MZA, jeszcze wszystko może się zmienić. http://www.mza.waw.pl//aktualnosci.php?i=93&c=32&l=1

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 lut 2014, 6:53

Sadek pisze:Nie wiem skąd ten cytat , ale jeżeli ZTM to nie nick któregoś z formułowiczów , tylko chodzi o Zarząd Transportu Miejskiego , to oni nie decydują gdzie jakie wozy stacjonują. Stacja gazowa , stacja elektryczna i stacja normalnego paliwa , na jednym zakładzie. Nie wydaję mi się to prawdopodobne. Każda stacja zajmuje miejsce. Po likwidacji Redutowej jest i tak już ścisk na pozostałych 4 zajezdniach. Zabierać tyle miejsca na Ostrobramskiej , na cele zplecza nie wydaję mi się realne. Dwa artykuły na ten sam temat , a informacje co do miejsca stacjonowania tych pojazdów są sprzeczne.To się zmieni jeszcze kilka razy.
Wystarczy zajrzeć na stronę ZTMu i przeczytać pierwszą informację prasową z listy. :wink:

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 06 lut 2014, 7:07

Przeczytaj wypowiedź Sadka - ZTM nie decyduje o miejscu stacjonowania pojazdów.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 06 lut 2014, 7:09

Jeszcze słowo o lokalizacji nieistniejących autobusów i podyskutujecie sobie w marcu
15/12/2005-12/7/2019

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 lut 2014, 7:40

Domas pisze:Przeczytaj wypowiedź Sadka - ZTM nie decyduje o miejscu stacjonowania pojazdów.
Ja tylko zacytowałem fragment informacji ze strony i nic więcej. Nigdzie go nie analizowałem, ani nie przedstawiałem swojego zdania na temat wiarygodności tej informacji, więc o czym ta dyskusja? Zresztą skopiowali to ze strony MZA.

Michalk001
Posty: 1222
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 17 mar 2014, 6:02

Z tego co jest napisane w marcowym Klaksonie, szykuje się niewielki przetarg na 25 sztuk przegubowców.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 17 mar 2014, 7:01

Czemu nie, brakuje w MZA jeszcze kilku marek, na przykład Volvo albo Iveco.
NMSP
15/12/2005-12/7/2019

Michalk001
Posty: 1222
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 17 mar 2014, 7:52

Mógłby wygrać znowu Solbus. Dodatkowe 25 sztuk przydałoby się Kleszczowej. Chociaż przy tak niewielkiej ilości mógłby to być nawet Solaris. Akurat byłoby porównanie Euro 6 ze starszymi wersjami.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 17 mar 2014, 7:53

A może wystarczy w końcu rozszerzyć któryś przetarg w końcu?

Awatar użytkownika
Kacper R3
Posty: 253
Rejestracja: 02 cze 2013, 19:52

Post autor: Kacper R3 » 17 mar 2014, 9:46

Przeczytajcie uważnie ostatni propagandowy Klakson można wysnuć wniosek że chodzi o program Unijny związany z wdrażaniem nowych Technologii. 10+25 =35 a więc wszystko się zgadza.No ale pożyjemy zobaczymy. Mam nadzieje że jak będą budować stacje ładowania to chociaż pobudują sracze dla Driver-ów. No ale to świetlana przyszłość jest :D
Każdy z nas sam sobie wystawia wobec innych wizytówkę. Każdy dzień to próba..Chcesz coś zmienić zacznij od siebie.
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 19 mar 2014, 12:29

Otwarcie ofert na elektryki zostało przesunięte na 25 marca.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 25 mar 2014, 12:28

Domas pisze:Otwarcie ofert na elektryki zostało przesunięte na 25 marca.
Otworzyli: http://www.mza.waw.pl//aktualnosci.php?i=94&c=32&l=1

Chyba przyjdzie nam zaprzyjaźnić się z chińską motoryzacją elektryczną ;)

Flash8222
Posty: 7628
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 25 mar 2014, 12:38

Mam nadzieję, że Solaris wygra punktami technicznymi mimo wszystko.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 25 mar 2014, 12:55

Flash8222 pisze:Mam nadzieję, że Solaris wygra punktami technicznymi mimo wszystko.
Takiej możliwości nie ma. Cena to 90% punktów. Przyjmując 90 pkt za cenę dla BYDa, Solaris ma punktów 64 - czyli nawet gdyby dostał maksymalne 10 za techniczne, a BYD dostałby 0, to Solaris będzie miał w sumie 74, a BYD 90... Za duża różnica w cenie - jedyna nadzieja ewentualnie w wykluczeniu tych holenderskich Chińczyków...

ODPOWIEDZ