Informacja w Swingach i Jazzach

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 mar 2014, 7:27

Stary Pingwin pisze:Proponuję skończyć dyskusję na forum stwierdzeniem, że nie wszyscy motorowi po kursie
odnajdują się w tym zawodzie i po roku rezygnują Z PROWADZENIA TRAMA.
Nigdzie nie stwierdziłem, że dostęp do akt osobowych ma ktokolwiek poza osobami uprawnionymi.
Owszem, nie wszyscy. Ale odsetek takich osób jest bardzo niski, rzędu 1-2 osoby na kurs.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 14 mar 2014, 18:16

Z mojego kursu (25 osób) wszyscy jeżdżą a trochę już czasu minęło. Część osób jedynie zmieniła zakład.

px33
Posty: 1592
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 14 mar 2014, 18:38

koszty naprawy urządzenia i ponownej kalibracji.
Te czujniki są aż tak czułe, że ich zasłonięcie powoduje awarię?

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7690
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 14 mar 2014, 19:37

px33 pisze:Te czujniki są aż tak czułe, że ich zasłonięcie powoduje awarię?
Nie są wandaloodporne i nie przeżywają dźgania śrubokrętem albo zalewania różnymi płynami. A zaklejanie powoduje alarm sabotażu.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 14 mar 2014, 20:49

MisiekK pisze:Owszem - dążyć trzeba do instalowania kamer w kabinach.
I motorniczy nie będzie się mógł po jajkach podrapać? Proszę cię... Przecież przy zjazdach chyba ktoś te wozy ogląda? Naprawdę problemem jest, żeby ten ktoś zajrzał do kabiny i sprawdził mikrofon i czujniki dymu? To nie jest tak, że najprostsze rozwiązania są najlepsze?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 14 mar 2014, 21:58

Ciekawe, jakby czuł się decydent od kamer w kabinach, gdyby takową zamontować mu nad biurkiem. Z innej beczki- czujki w swingu drą się bez przyczyny i niespodziewanie, co stwarza zagrożenie w ruchu. Naprawdę, podskakuję, ilekroć piskliwy głosik krzyknie mi za uchem.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 16 mar 2014, 1:26

Bodajże 3506 na 35 dzisiaj: ZET ŻOLIBORZ. Ile jeszcze te ZET-y będą wyświetlane?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7690
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 17 mar 2014, 8:44

Szeregowy_Równoległy pisze:Naprawdę problemem jest, żeby ten ktoś zajrzał do kabiny i sprawdził mikrofon i czujniki dymu? To nie jest tak, że najprostsze rozwiązania są najlepsze?
I jak udowodnisz, że to zrobiła konkretna osoba, gdy w dzień było 3-4 prowadzących? W autobusach w których są kamery na kabinę dewastacje nie mają miejsca.
Stary Pingwin pisze:czujki w swingu drą się bez przyczyny i niespodziewanie, co stwarza zagrożenie w ruchu.
Podziękuj kolegom, którzy gmerają w nastawach zwiększając czułość, bo w bufecie im powiedzieli, że tak będzie lepiej:)
Szeregowy_Równoległy pisze:Bodajże 3506 na 35 dzisiaj: ZET ŻOLIBORZ.
Ciekawe, bo DUO według raportu wykonawcy mają wszystkie przepalony soft. Ale to na szczęście już nie mój cyrk, nie moje małpy - rozwiązaniem jest skarga...
Szeregowy_Równoległy pisze:Ile jeszcze te ZET-y będą wyświetlane?
Już tu pisałem - 30 lat :P
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 17 mar 2014, 9:53

Na porządny i jednolity soft to kasy nie ma (chociaż raz już widziałem 17 zjazdową po nowemu), ale na wymianę numerów z czerwono-czarnych i czarno-czerwonych na czarno-białe to kasa jest.

Półtorak
Posty: 297
Rejestracja: 31 lip 2013, 22:38
Lokalizacja: Warszawa Gierka

Post autor: Półtorak » 21 mar 2014, 20:19

pawcio pisze:Kursy idą pełną parą na wciąż a chętnych na kandydatów jest tysiące. To tylko kwestia czasu.
Wiara, że każdy nowy motorniczy będzie co najmniej tak samo dobry, jak ten doświadczony jest złudna. Nawet motorniczy po błędach, kolizjach, wypadkach, wykolejeniach i innych przejściach jest cenniejszy, niż świeży. Co nie oznacza, że nie trzeba brać nowych, ale trzeba znać miarę w ocenie. A tych starych, ale ze skrajnymi problemami i tak się eliminuje, albo sami to robią.
4bis Stalowa - Woronicza

Półtorak
Posty: 297
Rejestracja: 31 lip 2013, 22:38
Lokalizacja: Warszawa Gierka

Post autor: Półtorak » 21 mar 2014, 20:22

drobert pisze:Jeśli powodem do dumy może być stwierdzenie typu "ja już z 5 lat nie wziąłem premii" to już chyba zwolnienie takiego delikwenta może pomóc tylko, że kto by wtedy jeździł bo z dnia na dzień nikt z ulicy za pulpit nie usiądzie.
Heh, inny dobry cytat: "Pobiłem swój rekord: +17 na krańcu". Swoją drogą, jeśli nie przechwałki, to nie wiem, jak on to zrobił. Ale dla niektórych to powód do dumy.
4bis Stalowa - Woronicza

Półtorak
Posty: 297
Rejestracja: 31 lip 2013, 22:38
Lokalizacja: Warszawa Gierka

Post autor: Półtorak » 21 mar 2014, 20:24

pawcio pisze:Owszem, nie wszyscy. Ale odsetek takich osób jest bardzo niski, rzędu 1-2 osoby na kurs.
Może nie 10%, jak napisał Pingwin, ale z moich obserwacji wynika, że też nie 1-2 osoby.
4bis Stalowa - Woronicza

Półtorak
Posty: 297
Rejestracja: 31 lip 2013, 22:38
Lokalizacja: Warszawa Gierka

Post autor: Półtorak » 21 mar 2014, 20:29

drobert pisze:Z mojego kursu (25 osób) wszyscy jeżdżą a trochę już czasu minęło. Część osób jedynie zmieniła zakład.
A ile lat jesteś po kursie?

To wszystko odbywa się sukcesywnie, z czasem. Stary Pingwin, jak sama ksywka wskazuje, ma większy od nas dystans, by ocenić te trendy, ale nawet jak się popatrzy na listy motorniczych to widać czasem spore braki w numeracji i to w zakresach nadawanych ciurkiem już w czasach częstych i szybkich kursów.
4bis Stalowa - Woronicza

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 mar 2014, 7:51

Braki w numeracji nie są skutkiem odejść ale raczej zmian zakładu. Teraz nawet jak na miesiąc zostaniesz oddelegowany na inny zakład to już do swojego starego numeru nie wrócisz. A przeniesien ostatnio było znacznie więcej niż kursów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4922
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 24 mar 2014, 18:05

Na monitorach LCD w Swingach będzie teraz można oglądać serwisy informacyjne i pogodowe TVN24 i TVN Meteo, przygotowywane przez ich agencję - TVN News & Services Agency, korzystającą również z zagranicznych dostawców informacji.
http://www.press.pl/newsy/telewizja/pok ... tramwajach
ObrazekObrazek

ODPOWIEDZ