Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
Czy stary kibel z reklamą Królewskiego to jakaś nowa rzecz, czy to ten z poprzedniej "kampanii". Przyjechało toto jako druga jednostka kursu Skierniewice-Wschodnia ok 08:00 na Zachodnią.
Raczej nowy - z tamtych pewnie reklamy dawno zerwane (ograniczony czas trwania kontraktu). Ew. nr taborowy mógłby coś rozjaśnić.
EDIT: http://www.garnek.pl/ficek/27717317/en57-1681-1904
Tam jest info o zeszłorocznych i tegorocznych numerach "piwnych" jednostek. Obie tegoroczne są na liście do przebudowy na AKM.
EDIT: http://www.garnek.pl/ficek/27717317/en57-1681-1904
Tam jest info o zeszłorocznych i tegorocznych numerach "piwnych" jednostek. Obie tegoroczne są na liście do przebudowy na AKM.
Te w reklamie piwa to EN57-1681 i 1674
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Dziś widziałem ją na Grochowie, była przeciągana po torach postojowych przez EN57-1901.zofey pisze:Jakie są losy nierozbitej jednostki biorącej udział w wypadku w Wesołej? Rozbita od jakiegoś czasu stoi w Mińsku sama.
http://www.garnek.pl/alojz/27750391/en57-en57akm
Ciekawe, te wagony to chyba piętrowe EAOS-y. Nie wiedziałem że Pesa takie wynalazki produkuje.gazeta.pl pisze: Niezagrożony ma być za to inny zakup. We wtorek Koleje Mazowieckie podpisały umowę na dostawę 22 wagonów piętrowych i dwóch lokomotyw. Będą to składy typu push-pull, co oznacza, że wagony będą mogły być zarówno pchane jak i ciągnięte przez lokomotywę. Bydgoska Pesa dostanie za to 282 mln zł, z czego prawie 170 mln zł ze środków unijnych. Mazowsze ma wyłożyć z własnego budżetu ok. 115 mln zł. Urzędnicy zarzekają się, że wkład własny jest tu niezagrożony. Pociągi mają być dostarczone do sierpnia przyszłego roku.
Nowe wagony piętrowe będzie można łączyć z innymi piętrusami kupionymi w zakładach Bombardiera. Nowe składy będą jeździć na linii wołomińskiej, na którą dotychczas przewoźnik nie kierował nowoczesnych pociągów.
Za to z "Rynku Kolejowego":
Mamy 2 wersje. Ale i tak sądzę, że pojadą przede wszystkim do Siedlec. Ale to tylko prywatna opinia
Przy okazji - nikt nie wspomniał - na pokładzie ma być bar w sterowniczym, automaty z jedzeniem w środkowych (później, może) i WiFi.
http://www.rynek-kolejowy.pl/51852/jaki ... ckich.html
http://www.rynek-kolejowy.pl/51841/pesa ... ckich.htmlNa mocy umowy Pesa dostarczy Kolejom Mazowieckim 20 wagonów środkowych, dwa sterownicze i dwie lokomotywy elektryczne Gama. Posłużą one do wydłużenia obecnych składów i uruchomienia nowych pociągów dalekobieżnych do Płocka, Działdowa, Radomia, Dęblina, a być może także do Sochaczewa i Skierniewic.
Mamy 2 wersje. Ale i tak sądzę, że pojadą przede wszystkim do Siedlec. Ale to tylko prywatna opinia
Przy okazji - nikt nie wspomniał - na pokładzie ma być bar w sterowniczym, automaty z jedzeniem w środkowych (później, może) i WiFi.
http://www.rynek-kolejowy.pl/51852/jaki ... ckich.html
Zawsze piszą, że do Dęblina, Płocka etc, przy każdej informacji, bo to zasięg działania KM. Nie traktujcię tego super oficjalnie.
Właśnie dlatego nie zaznaczyłem Dęblina w cytacie. Ale linia wołomińska wydaje mi się równie mało prawdopodobna.
Zresztą zobaczymy za niecały rok. Może.
Zresztą zobaczymy za niecały rok. Może.
Już nie chcę mi się mówić ile razy Koleje Mazowieckie zawiodły pasażerów KM7. Ile to już razy miał Push-Pull jeździć... A jak jest ? Same kible i turbokible.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Jest na forum taka osoba która też "płakała" kiedyś że do Radomia to jeździ tylko FP. A teraz AKM i piętrusy przyśpieszone...zxcvbnm pisze:Już nie chcę mi się mówić ile razy Koleje Mazowieckie zawiodły pasażerów KM7. Ile to już razy miał Push-Pull jeździć... A jak jest ? Same kible i turbokible.
Poczekajcie cierpliwie na KM7. Na wszystko przyjdzie pora.
Przy obecnej mentalności pasażerów z tej linii puszczanie tam czegokolwiek nowego nie ma najmniejszego sensu. Okoliczna ludność wybitnie nie dba o pociągi, wystarczy wejść do "służbówki" jednej z porannych jednostek z Małkini do Warszawy, lub popołudniowych do Małkini po zakończonym biegu. Syf jest taki, że brakuje tylko nas*ać, smród papierosów, dziesiątki petów walają się na podłodze, kąty pozastawiane puszkami po porozlewanym nierzadko piwie, lub tanich wódkach tudzież winach, porozwalane resztki chipsów, frytek lub innej zagrychy.gazeta.pl pisze: Nowe składy będą jeździć na linii wołomińskiej, na którą dotychczas przewoźnik nie kierował nowoczesnych pociągów.
Wybitnie często zdarza się że podchmieleni jegomoście palą i piją nawet w okamerowanych składach EN71 nie robiąc sobie NIC z tego że są na podglądzie.
Dla nowego składu jestem na TAK - ale tylko i wyłącznie dla relacji przyspieszonej Ostrołęka - Warszawa Zachodnia w dobrych godzinach porannych i popołudniowych (cosik jak "Kurp" kursujący przed tymi wszystkimi zamknięciami) bez zatrzymania pomiędzy Tłuszczem i Rembertowem. Chyba mają ciągnąć modernizację dalej w stronę Wyszkowa, więc wkrótce czas przejazdu może się jeszcze skrócić.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka
Syf na końcu składu, to nie tylko specyfika tej linii. Byś zobaczył co się dzieje na tyle jednostki, która przyjedzie do Skierniewic czy Radomia. Na linii Działdowskiej tylko jest od biedy "kulturalniej". Przynajmniej butelki czy puszki wsadzają do śmietnika. Jedynie zmorą jest palenie w kiblu na Elfach. Ale na to mam niezawodny sposób, w momencie gdy któryś z czujników wykryje pożar, wdrażam hamowanie nagłe i wysyłam kierownika do sprawdzenia "źródła pożaru". Krótka piłka - palenie oznacza przymusowy postój w polu i nie ma przebacz.
Ale chyba sam przyznasz, że nie bardzo jest po co w najbliższym czasie zmieniać ofertę? Kiedy te pociągi się pojawią w ruchu (ogólnie), będzie rok 2015. A jeszcze trochę i zaczną się wieloletnie utrudnienia.zxcvbnm pisze:Już nie chcę mi się mówić ile razy Koleje Mazowieckie zawiodły pasażerów KM7. Ile to już razy miał Push-Pull jeździć... A jak jest ? Same kible i turbokible.
Znaczy, jeśli PLK będzie się trzymać terminów. I jeśli w ogóle do tego wszystkiego dojdzie.
Porażką jest to, że mimo monitoringu takich ludzi nie da się ukarać, bo wszyscy to bagatelizują...laczor pisze:Wybitnie często zdarza się że podchmieleni jegomoście palą i piją nawet w okamerowanych składach EN71 nie robiąc sobie NIC z tego że są na podglądzie.
noidea
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Mój drogi, w Polsce bagatelizuje się jazdę samochodem po pijaku, to czdgo oczekiwać w stosunku do mniejszych wykroczeń....
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.