KM a SKM
Moderator: JacekM
To SKM ma zamiar kupić tylko jeden 19WE? Przy trzech jeden można z zamkniętymi oczami puszczać na taki obieg. Przy obecnym tłoku powinno się kupić co najmniej z 4 takie jednostki.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
kajo pisze:To SKM ma zamiar kupić tylko jeden 19WE? Przy trzech jeden można z zamkniętymi oczami puszczać na taki obieg. Przy obecnym tłoku powinno się kupić co najmniej z 4 takie jednostki..
Umiesz czytać?gburek pisze: Nikt nigdy nie powiedział że to 19WE. Ona będzie tylko na eksploatacji obserwowanej.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Dobrze to zamień słowo 19WE na nowoczesną jednostkę aglo. Pasi?rufio198 pisze:Umiesz czytać?
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
To pisz od razu o co Ci chodzi. Cały czas była mowa o 19WEkajo pisze:Dobrze to zamień słowo 19WE na nowoczesną jednostkę aglo. Pasi?rufio198 pisze:Umiesz czytać?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Cały czas mówicie 19WE to mi weszło głowę i nie chce wyjść zdarza się.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
01. W sytuacji Warszawy przetarg nie ma żadnego sensu ponieważ na należących do PLK torach pojedzie ten który lepiej zapłaci, więc co ci da umowa przetargowa skoro nie będziesz miał możliwości uruchomic pociągów o porach w tej umowie wyznaczonych - bo akurat sloty wykupiła konkurencja...
02. Jakąkolwiek ideologię w stylu "miasto dla SKM region dla KM można sobie między książki włoży. Oczywistym jest że KM nie zrezygnuje z połączeń na których będzie mogło zarobic tylko dlatego że komuś w ratuszu czy na forum śni się miasto dla SKM-ki - czysta gra rynkowa.
03. Osobiście bardzo podoba mi się konkurencja dwóch spółek publicznych (pomimo że osobiście kolej publiczną uważam za najmniej korzystną rzecz - kolej prywatna rozwija się o niebo dynamiczniej - pod warunkiem rzecz jasna że się jej na to pozwala), przynajmniej unikniemy sytuacji rodem z PKP gdzie w związku z brakiem realnej konkurencji tolerowało się nierentowne zarządzanie.
04. Jak mówiłem wcześniej... żadnych "19" bo jest to kolejne monstrum projektowane do obsługi tras regionalnych którego "aglomeracyjnośc" polega na usunięciu toalet i postawieniu foteli pod ścianą. Składy są ciężkie i oporne, mają sporą iloś zbędnych rzeczy dodających zbędną masę (dzioby, wózki, sama konstrukcja pudła wagonu). Niestety tutaj po raz kolejny kłania się stara prawda że najlepej jest zrobi coś po taniości i sprzedawa jako uniwersalne - dla porównania na całym swiecie producenci tworzą składy oznaczone jako klasa "Urban" - tylko i wyłącznie dla aglomeracji.
Byłem, jestem i będę przeciwny temu modelowi.
02. Jakąkolwiek ideologię w stylu "miasto dla SKM region dla KM można sobie między książki włoży. Oczywistym jest że KM nie zrezygnuje z połączeń na których będzie mogło zarobic tylko dlatego że komuś w ratuszu czy na forum śni się miasto dla SKM-ki - czysta gra rynkowa.
03. Osobiście bardzo podoba mi się konkurencja dwóch spółek publicznych (pomimo że osobiście kolej publiczną uważam za najmniej korzystną rzecz - kolej prywatna rozwija się o niebo dynamiczniej - pod warunkiem rzecz jasna że się jej na to pozwala), przynajmniej unikniemy sytuacji rodem z PKP gdzie w związku z brakiem realnej konkurencji tolerowało się nierentowne zarządzanie.
04. Jak mówiłem wcześniej... żadnych "19" bo jest to kolejne monstrum projektowane do obsługi tras regionalnych którego "aglomeracyjnośc" polega na usunięciu toalet i postawieniu foteli pod ścianą. Składy są ciężkie i oporne, mają sporą iloś zbędnych rzeczy dodających zbędną masę (dzioby, wózki, sama konstrukcja pudła wagonu). Niestety tutaj po raz kolejny kłania się stara prawda że najlepej jest zrobi coś po taniości i sprzedawa jako uniwersalne - dla porównania na całym swiecie producenci tworzą składy oznaczone jako klasa "Urban" - tylko i wyłącznie dla aglomeracji.
Byłem, jestem i będę przeciwny temu modelowi.
Jeżeli ten połączony twór miałby działać tak jak obecnie działa KM-to ja dziękuję.
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
SKMki z pod znaku ZTMu są w miarę punktualne (nawet w mrozy), a KM ma problem z przyjazdem nawet w słoneczny dzień przy 20 stopniach.zxcvbnm pisze:Co myślicie o scaleniu KM i SKM ?
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Zacznijmy od tego że KM jest wojewody, a SKM samorządu.
Biorąc pod uwagę, że do mnie dojeżdżają tylko te drugie, to raczej się zgodzić nie mogę. A i nie raz i nie dwa SKMka mi nie przyjechała, jak już musiałem się przesiąść na dalszą podróż.MJ pisze:SKMki z pod znaku ZTMu są w miarę punktualne (nawet w mrozy), a KM ma problem z przyjazdem nawet w słoneczny dzień przy 20 stopniach.zxcvbnm pisze:Co myślicie o scaleniu KM i SKM ?