Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie
Moderator: Wiliam
Ludność napływowa?
Bo akurat prawdą jest, że ci, którzy protestują przeciwko autobusom pod oknem na przystanek przy Wale mają całkiem blisko i im te autobusy niezbędne do życia nie są.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tam generalnie z każdego przystanku jest dość blisko do komunikacji - jak nie do Ostrobramskiej to do Abrahama albo Bora-Komorowskiego. 500 metrów to nie jest szczyt marzeń, ale o ile dojście jest odśnieżone, da się przeżyć. A ze względu na strefy dojścia mamy socjal na Nowaka-Jeziorańskiego i Poligonowej do tego.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Z okolic kakowskiego to będzie więcej. Z nowych osiedli dom dewelopment chyba też.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Dlaczego nie można rozdzielić tras 411 i 502 i zwiększyć ich częstotliwości? Chodzi mi o to, że gdyby 411 jeździło tylko na Gocław, a 502 trasą dotychczasową, to na 411 podróżowaliby pasażerowie z Gocławia, a na 502 ze Starej Miłosnej. Chyba, że Stara Miłosna musi mieć dojazd na Gocław?
Jak już dostała, to nie odda. Przecież był moment (krótki), że 502 wróciło na Ostrobramską, a 411 do Miłosny nie zaglądało.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
502 nie może jeździć przez Gocław, bo dla uczniów z liceum na Powiślu jest hańbą, żeby jeździli przez Bora-Komorowskiego. 411 nie może jeździć tylko Gocław, bo Stara Miłosna nie odda. 514 nie można zlikwidować/zreformować, bo Wesoła musi mieć bezpośredni dojazd do Śródmieścia. A potem się dziwić, że wieczorem nie ma koordynacji na Ostrobramskiej.pawcio pisze:Jak już dostała, to nie odda. Przecież był moment (krótki), że 502 wróciło na Ostrobramską, a 411 do Miłosny nie zaglądało.
Te postulaty jeszcze nie wymuszają braku koordynacji. Ona została położona w innym miejscu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
kangoo2 pisze: Czy ktoś ma może jakieś newsy na temat komunikacji na Rechniewskiego oraz na osiedlu Przy Promenadzie? Zbudowano zatoczki i nic się nie dzieje... A co z ul. Skalskiego lub nowym odcinkiem Nowaka-Jeziorańskiego na wysokości osiedla Saska? Z góry dzięki za info.
Nie za bardzo wiem, o jakich zbudowanych zatoczkach mowa. 135+311 wszystko, co powstało, zagospodarowało. A na Skalskiego łapę trzyma wspólnota i tam bym się autobusów szybko nie spodziewał.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Chodzi o zatoczkę na Nowaka-Jeziorańskiego za rondem na skrzyżowaniu z Rechniewskiego. Burmistrz podobno obiecał komunikację dla Osiedla Przy Promenadzie, ale na razie cisza w tym temacie. Na Skalskiego z kolei była ankieta mieszkańców i wyszło tak mniej więcej pół na pół z przewagą tych przeciwko autobusu. Problem tylko w tym, że ta ankieta była robiona wtedy, gdy te akurat najdalej położone od Bora bloki nie były jeszcze zamieszkane, więc na pewno teraz wynik byłby inny. Obecne 135 i 311 w dzień powszedni są ok, ale w święto jest za słabo z częstotliwością tylko co 30 min, a poza tym 135 skręca w złą stronę z Nowaka, przez co Gocław nie może dojechać do nowego Tesco, a nie opłaca sie jeździeć autobusem z kiepską przesiadką: zbyt oddalonymi przystankami i słabą częstotliwością. Trochę słabo też z połączeniem do nowego metra - co 30 minut w święto, a w tym samym czasie ciąg Szaserów będzie mieć 3 linie co 20 minut każda i jedną nawet co 10... Rembertów ma te swoje popierdziawki 153 i 196 też znacznie częściej, a nie wiem czemu to nieszczęsne 135 jest tak olewane, podczas gdy naprawdę dużo ludzi tym jeździ.
Ta jest podobno niewymiarowa. Faktycznie jest bardzo krótka. Ma jeszcze powstać zatoka przed rondem od Fieldorfa ale nie wiem czy ZTM i dzielnica się dogadali w sprawie kasy na przetarg.kangoo2 pisze:Chodzi o zatoczkę na Nowaka-Jeziorańskiego za rondem na skrzyżowaniu z Rechniewskiego. Burmistrz podobno obiecał komunikację dla Osiedla Przy Promenadzie, ale na razie cisza w tym temacie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Czyli według Ciebie jak miałoby jeździć? Przez cały Gocław, żeby można było dojechać do Tesco, czy wjeżdżać w Nowaka do Promenady???kangoo2 pisze:a poza tym 135 skręca w złą stronę z Nowaka, przez co Gocław nie może dojechać do nowego Tesco, a nie opłaca sie jeździeć autobusem z kiepską przesiadką: zbyt oddalonymi przystankami i słabą częstotliwością.
MotorMan
Chodziło mi o Lidla, sorry.
No dobra kangoo, Gocław (a właściwie: część Gocławia) nie może dojechać do Lidla. Dajmy im te 135, co będzie później? Kolejne osiedla które chcą dojazdów do najbliższego Lidla, najbliższej Biedry czy czego tam jeszcze....
A to że wspólnota blokuje komunikację na Skalskiego to jakiś absurd. Powinna istnieć linia z JNJ na ZP Afrykańska i ZP Saska (przesiadki na 507 509 i na TŁ)
A to że wspólnota blokuje komunikację na Skalskiego to jakiś absurd. Powinna istnieć linia z JNJ na ZP Afrykańska i ZP Saska (przesiadki na 507 509 i na TŁ)