SKM w Warszawie

Moderator: JacekM

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 19 cze 2014, 0:24

zxcvbnm pisze:Co myślicie o tym:[...]
Przede wszystkim: po co (dla kogo) i za co (a konkretniej za czyje pieniądze)? Poza tym, pomysł wcale nie jest nowy, jak widać chociażby tutaj:
http://inforail.pl/text.php?from=tag&id=18054

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2358
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 19 cze 2014, 10:15

Michalk001 pisze:Czyli załóżmy 30km od Centrum: Legionowo/Wieliszew, Otwock, Sulejówek, Piaseczno, Grodzisk Mazowiecki, Błonie - wtedy to miałoby sens.
Do Celestynowa przynajmniej.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 19 cze 2014, 10:37

Pociągi SKM obecnie jeżdżą aż do Grodziska. Tylko niestety ostatnią stacją zatrzymania jest Pruszków po czym pociąg jedzie do Grodziska aby obrócić. ZTM wychodzi z założenia że jak ktoś nie płaci to się tam nie zatrzymuje. Nawet jeśli muszą do tego dopłacać

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 19 cze 2014, 14:26

Akurat ZTM w tym wypadku to miał najmniej do powiedzenie. Była alternatywa - jazda do Grodziska na obrót, lub skrócony kurs do Zachodniej
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2358
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 19 cze 2014, 16:41

Skoro SKM nie sprzedaje 14WE to mogliby się wsiąść za modernizację tych składów. Jest ich 6. Do każdego dodać jeden człon, asynchrony i mielibyśmy 6 czteroczłonowców. Jaka by wtedy pojemność tych składów była co nie ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 20 cze 2014, 8:18

rufio198 pisze:Akurat ZTM w tym wypadku to miał najmniej do powiedzenie. Była alternatywa - jazda do Grodziska na obrót, lub skrócony kurs do Zachodniej
Ale mimo wszystko pociągi się nie zatrzymują pomiędzy Pruszkowem a Grodziskiem. Chociaż mogłyby

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 20 cze 2014, 8:57

Premo pisze:Ale mimo wszystko pociągi się nie zatrzymują pomiędzy Pruszkowem a Grodziskiem. Chociaż mogłyby
W praktyce może nie takie proste: Która to strefa? Jakiego przewoźnika bilet (pojazd SKM, ale stacje już poza ich zasięgiem)? Wprowadzenie zmian do makro, żeby na tablicach nie wyświetlały się bzdury, a system zapowiadał właściwe przystanki i wiedział po której stronie otwierać drzwi. Konieczność wprowadzenia dodatkowych taryf do biletomatów. Zapoznanie drużyn nie tylko ze szlakiem, ale też z warunkami obsługi na stacjach. Dodatkowe wydłużenie czasu jazdy...

Awatar użytkownika
kulikowski
Posty: 895
Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
Lokalizacja: Rakowiec

Post autor: kulikowski » 21 cze 2014, 0:53

zxcvbnm pisze:Skoro SKM nie sprzedaje 14WE to mogliby się wsiąść za modernizację tych składów. Jest ich 6. Do każdego dodać jeden człon, asynchrony i mielibyśmy 6 czteroczłonowców. Jaka by wtedy pojemność tych składów była co nie ?
dobry pomysł, niestety wg władzuni 14WEsą passé, bo zostały sprowadzone przez inną niż obecna opcję :-k
7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4117
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 21 cze 2014, 1:02

kulikowski pisze:dobry pomysł, niestety wg władzuni 14WEsą passé, bo zostały sprowadzone przez inną niż obecna opcję :-k
A to nie jest tak, że 14WE są złe, bo są awaryjne?

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 21 cze 2014, 9:34

kulikowski pisze:
zxcvbnm pisze:Skoro SKM nie sprzedaje 14WE to mogliby się wsiąść za modernizację tych składów. Jest ich 6. Do każdego dodać jeden człon, asynchrony i mielibyśmy 6 czteroczłonowców. Jaka by wtedy pojemność tych składów była co nie ?
dobry pomysł, niestety wg władzuni 14WEsą passé, bo zostały sprowadzone przez inną niż obecna opcję :-k

To pewnie dlatego są teraz tak intensywnie eksploatowane, choć 100% obiegów mogłoby być realizowanych bez nich?

14We czas minął. To modernizacja kibla, która szybko się zestarzała, m.in dzięki temu, że na początku SKM nie miała żadnego zaplecza do obsługi. Dziś trzeba by w nie wsadzić znowu 8-10mln, a dalej pozostaną głośnymi telepiącymi kiblami.
Sprzeciw!

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 21 cze 2014, 12:23

Jedyne co można z nimi zrobić to sprzedać.

Autobus Czerwon
Posty: 4327
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 21 cze 2014, 12:50

Na złom.

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 21 cze 2014, 13:15

Popieram trzy powyższe opinie. Ładowanie forsy w te jeździdełka kompletnie się nie opłaca, szczególnie na dłuższą metę.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 cze 2014, 15:01

No ale przecież to pamiątka po Najlepszym Prezydencie IV RP, nie godzi się!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 21 cze 2014, 17:53

przewoz pisze:
kulikowski pisze: dobry pomysł, niestety wg władzuni 14WEsą passé, bo zostały sprowadzone przez inną niż obecna opcję :-k

To pewnie dlatego są teraz tak intensywnie eksploatowane, choć 100% obiegów mogłoby być realizowanych bez nich?
Raczej dlatego że nie ma czym jeździć. Z tego co pamiętam w/g zapowiedzi władz SKM 14WE miały być odstawione do zapasu i miały wyjeżdżać tylko w przypadku braku innego taboru.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

ODPOWIEDZ