Przede wszystkim: po co (dla kogo) i za co (a konkretniej za czyje pieniądze)? Poza tym, pomysł wcale nie jest nowy, jak widać chociażby tutaj:zxcvbnm pisze:Co myślicie o tym:[...]
http://inforail.pl/text.php?from=tag&id=18054
Moderator: JacekM
Przede wszystkim: po co (dla kogo) i za co (a konkretniej za czyje pieniądze)? Poza tym, pomysł wcale nie jest nowy, jak widać chociażby tutaj:zxcvbnm pisze:Co myślicie o tym:[...]
Do Celestynowa przynajmniej.Michalk001 pisze:Czyli załóżmy 30km od Centrum: Legionowo/Wieliszew, Otwock, Sulejówek, Piaseczno, Grodzisk Mazowiecki, Błonie - wtedy to miałoby sens.
Ale mimo wszystko pociągi się nie zatrzymują pomiędzy Pruszkowem a Grodziskiem. Chociaż mogłybyrufio198 pisze:Akurat ZTM w tym wypadku to miał najmniej do powiedzenie. Była alternatywa - jazda do Grodziska na obrót, lub skrócony kurs do Zachodniej
W praktyce może nie takie proste: Która to strefa? Jakiego przewoźnika bilet (pojazd SKM, ale stacje już poza ich zasięgiem)? Wprowadzenie zmian do makro, żeby na tablicach nie wyświetlały się bzdury, a system zapowiadał właściwe przystanki i wiedział po której stronie otwierać drzwi. Konieczność wprowadzenia dodatkowych taryf do biletomatów. Zapoznanie drużyn nie tylko ze szlakiem, ale też z warunkami obsługi na stacjach. Dodatkowe wydłużenie czasu jazdy...Premo pisze:Ale mimo wszystko pociągi się nie zatrzymują pomiędzy Pruszkowem a Grodziskiem. Chociaż mogłyby
dobry pomysł, niestety wg władzuni 14WEsą passé, bo zostały sprowadzone przez inną niż obecna opcjęzxcvbnm pisze:Skoro SKM nie sprzedaje 14WE to mogliby się wsiąść za modernizację tych składów. Jest ich 6. Do każdego dodać jeden człon, asynchrony i mielibyśmy 6 czteroczłonowców. Jaka by wtedy pojemność tych składów była co nie ?
A to nie jest tak, że 14WE są złe, bo są awaryjne?kulikowski pisze:dobry pomysł, niestety wg władzuni 14WEsą passé, bo zostały sprowadzone przez inną niż obecna opcję
kulikowski pisze:dobry pomysł, niestety wg władzuni 14WEsą passé, bo zostały sprowadzone przez inną niż obecna opcjęzxcvbnm pisze:Skoro SKM nie sprzedaje 14WE to mogliby się wsiąść za modernizację tych składów. Jest ich 6. Do każdego dodać jeden człon, asynchrony i mielibyśmy 6 czteroczłonowców. Jaka by wtedy pojemność tych składów była co nie ?
Raczej dlatego że nie ma czym jeździć. Z tego co pamiętam w/g zapowiedzi władz SKM 14WE miały być odstawione do zapasu i miały wyjeżdżać tylko w przypadku braku innego taboru.przewoz pisze:kulikowski pisze: dobry pomysł, niestety wg władzuni 14WEsą passé, bo zostały sprowadzone przez inną niż obecna opcję
To pewnie dlatego są teraz tak intensywnie eksploatowane, choć 100% obiegów mogłoby być realizowanych bez nich?