Moderator: Wiliam
-
primoż
- Posty: 3831
- Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
- Lokalizacja: z pól kartoflanych
Post
autor: primoż » 06 wrz 2014, 13:29
Georg pisze:Solówki na linii ekspresowej kursującej tylko w godzinach szczytu i tylko w kierunku w którym jest potok?
marekb ARTURP różne dziwne rzeczy pisze. Jeszcze się nie przyzwyczaiłeś?
![Razz ;p](./images/smilies/tongue.gif)
-
marko80
- Posty: 2426
- Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10
Post
autor: marko80 » 06 wrz 2014, 13:48
przecież solówki były na E-2 od momentu powstania tej linii w styczniu 1992 do jakiegoś 1996 roku. A zdaje się, że wtedy potrzeby przewozowe były dużo większe niż teraz.
-
Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6946
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
-
Kontakt:
Post
autor: Emyl » 06 wrz 2014, 14:08
ARTUR P pisze:ashir pisze:To trzeba ich spuścić na drzewo, po to jest
105,
160 i
527, żeby
E-3,
E-5 i
E-7 mogły stawać naprawdę tylko na najważniejszych przystankach na swojej trasie.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tylko po co E3, skoro mogło być 460 i bez ZP Piotra Skargi?
E3 już widzę PKS GM na E3
Po za tym przy kursującym w szczycie A (B też) 162 co 5 minut (gdzie jakiegoś większego tłoku w autobusach na Targówku nie ma) to jaki jest sens uruchamiać E3 ( i jeszcze te Piotra Skargi). E3 to linia na solówki z PKS GM
![(-(](./images/smilies/eusa_snooty.gif)
Weź zmień dilera...
![:term:](./images/smilies/chrome.gif)
-
ashir
- Posty: 27743
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 06 wrz 2014, 15:10
A
E-3, a nie
460 dlatego, że teraz nastała moda spowalniania linii przyśpieszonych i teraz Szwedzka to już jest niemal obowiązkowa dla każdej linii przyśpieszonej. Obecnie nie staje tam już jedynie
527, pewnie dlatego, że jedzie z Os. Derby.
![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
-
ARTUR P
- Posty: 741
- Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46
Post
autor: ARTUR P » 06 wrz 2014, 15:25
Porównując liczbę brygad (wozów) obecnie obsługujących w dp linię 160 i "podział" lini 160/E3 ciekawe ile brygad zostanie zaoszczędzonych?
-
ashir
- Posty: 27743
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 06 wrz 2014, 15:30
Maksymalnie dwie, ale to nie ma nic wspólnego z Układem Komunikacyjnym.
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
KwZ
- Posty: 10654
- Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
- Lokalizacja: z Parku Odkrywców
Post
autor: KwZ » 07 wrz 2014, 19:23
No ale po co miasto miałoby to robić?
Patrzę i myślę: przestałem na to liczyć jakieś trzy lata temu.
Po co, to by się znalazło (makrooptymalizacja); tylko liczyć na to faktycznie nie ma co. Polityka
![#-o #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
Łukasz
- Posty: 10695
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 07 wrz 2014, 23:56
ARTUR P pisze:ashir pisze:To trzeba ich spuścić na drzewo, po to jest
105,
160 i
527, żeby
E-3,
E-5 i
E-7 mogły stawać naprawdę tylko na najważniejszych przystankach na swojej trasie.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tylko po co E3, skoro mogło być 460 i bez ZP Piotra Skargi?
E3 już widzę PKS GM na E3
Po za tym przy kursującym w szczycie A (B też) 162 co 5 minut (gdzie jakiegoś większego tłoku w autobusach na Targówku nie ma) to jaki jest sens uruchamiać E3 ( i jeszcze te Piotra Skargi). E3 to linia na solówki z PKS GM
![(-(](./images/smilies/eusa_snooty.gif)
E-3, bo ładniej wygląda. A tak na serio to do jednokierunkowego E-3, E-5 i E-7 może łatwiej się przyzwyczaić, patrząc na E-4, E-6 i E-8 niż do jednokierunkowego 460 (chociaż ono akurat takie było).
ŁK
-
Bon Jovi
- Posty: 753
- Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
- Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie
Post
autor: Bon Jovi » 08 wrz 2014, 22:48
E-5 nie ma być jednokierunkowe. 187 skoro wraca na trase łazienkowską, to przejęcie jego trasy przez 159 jadące inna trasą staje się mało sensowne.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
-
Łukasz
- Posty: 10695
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 09 wrz 2014, 0:23
Wraca na miesiąc.
ŁK
-
drapka
- Posty: 3535
- Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
- Lokalizacja: tutejszy
Post
autor: drapka » 25 wrz 2014, 11:34
A co pojedzie Świętokrzyską przed MC2? Chodzi mi o odcinek Marszałkowska-Nowy Świat. 105 i 178 przeniosą się z Królewskiej?
Popatrz, jaka franca!
-
primoż
- Posty: 3831
- Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
- Lokalizacja: z pól kartoflanych
Post
autor: primoż » 25 wrz 2014, 12:06
drapka pisze:A co pojedzie Świętokrzyską przed MC2? Chodzi mi o odcinek Marszałkowska-Nowy Świat. 105 i 178 przeniosą się z Królewskiej?
Z tego co mówił rzecznik ZTM to 178 i 518.
-
Georg
- Posty: 6036
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 25 wrz 2014, 12:44
A 178 w końcu w DS ma kursować cały dzień, czy zostawią obecne godziny kursowania (7-19:30)?
-
drapka
- Posty: 3535
- Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
- Lokalizacja: tutejszy
Post
autor: drapka » 25 wrz 2014, 13:05
518 i 178 z taką byle jaką częstotliwością? Chyba coś by tu trzeba podbić. No i jak 105 miałoby zostać na Królewskiej, to co ci biedni studenci UW mają robić, jak się będą z metra przesiadać?
Popatrz, jaka franca!
-
Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6946
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
-
Kontakt:
Post
autor: Emyl » 25 wrz 2014, 13:09
A co ci po autobusach na Świętokrzyskiej, jak nie będą miały na niej przystanków...?
![:term:](./images/smilies/chrome.gif)