Komunikacja miejska po M2C - plany, projekty

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3831
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 06 wrz 2014, 13:29

Georg pisze:Solówki na linii ekspresowej kursującej tylko w godzinach szczytu i tylko w kierunku w którym jest potok?
marekb ARTURP różne dziwne rzeczy pisze. Jeszcze się nie przyzwyczaiłeś? ;p

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 06 wrz 2014, 13:48

przecież solówki były na E-2 od momentu powstania tej linii w styczniu 1992 do jakiegoś 1996 roku. A zdaje się, że wtedy potrzeby przewozowe były dużo większe niż teraz.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 06 wrz 2014, 14:08

ARTUR P pisze:
ashir pisze:To trzeba ich spuścić na drzewo, po to jest 105, 160 i 527, żeby E-3, E-5 i E-7 mogły stawać naprawdę tylko na najważniejszych przystankach na swojej trasie. :)

Tylko po co E3, skoro mogło być 460 i bez ZP Piotra Skargi?
E3 już widzę PKS GM na E3 8-)
Po za tym przy kursującym w szczycie A (B też) 162 co 5 minut (gdzie jakiegoś większego tłoku w autobusach na Targówku nie ma) to jaki jest sens uruchamiać E3 ( i jeszcze te Piotra Skargi). E3 to linia na solówki z PKS GM (-(
Weź zmień dilera... :term:

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 wrz 2014, 15:10

A E-3, a nie 460 dlatego, że teraz nastała moda spowalniania linii przyśpieszonych i teraz Szwedzka to już jest niemal obowiązkowa dla każdej linii przyśpieszonej. Obecnie nie staje tam już jedynie 527, pewnie dlatego, że jedzie z Os. Derby. :p

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 06 wrz 2014, 15:25

Porównując liczbę brygad (wozów) obecnie obsługujących w dp linię 160 i "podział" lini 160/E3 ciekawe ile brygad zostanie zaoszczędzonych?

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 wrz 2014, 15:30

Maksymalnie dwie, ale to nie ma nic wspólnego z Układem Komunikacyjnym. :wink:

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 wrz 2014, 19:23

No ale po co miasto miałoby to robić?

Patrzę i myślę: przestałem na to liczyć jakieś trzy lata temu.
Po co, to by się znalazło (makrooptymalizacja); tylko liczyć na to faktycznie nie ma co. Polityka #-o
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 wrz 2014, 23:56

ARTUR P pisze:
ashir pisze:To trzeba ich spuścić na drzewo, po to jest 105, 160 i 527, żeby E-3, E-5 i E-7 mogły stawać naprawdę tylko na najważniejszych przystankach na swojej trasie. :)

Tylko po co E3, skoro mogło być 460 i bez ZP Piotra Skargi?
E3 już widzę PKS GM na E3 8-)
Po za tym przy kursującym w szczycie A (B też) 162 co 5 minut (gdzie jakiegoś większego tłoku w autobusach na Targówku nie ma) to jaki jest sens uruchamiać E3 ( i jeszcze te Piotra Skargi). E3 to linia na solówki z PKS GM (-(
E-3, bo ładniej wygląda. A tak na serio to do jednokierunkowego E-3, E-5 i E-7 może łatwiej się przyzwyczaić, patrząc na E-4, E-6 i E-8 niż do jednokierunkowego 460 (chociaż ono akurat takie było).
ŁK

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 08 wrz 2014, 22:48

E-5 nie ma być jednokierunkowe. 187 skoro wraca na trase łazienkowską, to przejęcie jego trasy przez 159 jadące inna trasą staje się mało sensowne.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 wrz 2014, 0:23

Wraca na miesiąc.
ŁK

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 25 wrz 2014, 11:34

A co pojedzie Świętokrzyską przed MC2? Chodzi mi o odcinek Marszałkowska-Nowy Świat. 105 i 178 przeniosą się z Królewskiej?
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3831
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 25 wrz 2014, 12:06

drapka pisze:A co pojedzie Świętokrzyską przed MC2? Chodzi mi o odcinek Marszałkowska-Nowy Świat. 105 i 178 przeniosą się z Królewskiej?
Z tego co mówił rzecznik ZTM to 178 i 518.

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 25 wrz 2014, 12:44

A 178 w końcu w DS ma kursować cały dzień, czy zostawią obecne godziny kursowania (7-19:30)?

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 25 wrz 2014, 13:05

518 i 178 z taką byle jaką częstotliwością? Chyba coś by tu trzeba podbić. No i jak 105 miałoby zostać na Królewskiej, to co ci biedni studenci UW mają robić, jak się będą z metra przesiadać?
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 25 wrz 2014, 13:09

A co ci po autobusach na Świętokrzyskiej, jak nie będą miały na niej przystanków...? :term:

ODPOWIEDZ