Tabor Kolei Mazowieckich

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1286
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 09 paź 2014, 14:10

1xEN57-(1173) na obiegu z 12680/1, 22553, 29416, 21682/3.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 09 paź 2014, 22:02

Loui pisze:Jak to wyszło z rewizji, to zapewniam że wszystko działało jak należy. Tylko co z tego, nie od dziś wiadomo że Sochaczew, potrafi doprowadzić do ruiny w piorunującym tempie wszystko, co tam na stanie mają.
Pewnie tak, ale niektóre rzeczy wyglądały na nieruszone. Np drzwi do WC, które nie były w prowadnicy były zniszczone na dole, co sugerowało, że dawno tak sobie jeżdżą po podłodze.

Loui
Posty: 193
Rejestracja: 11 gru 2008, 11:49

Post autor: Loui » 09 paź 2014, 22:57

Pierwsze z rewizji wyszły w kwietniu, także trochę czasu minęło. Poza tym, wypadające drzwi od WC na starych AKM-ach to norma, niezależnie od wykonawcy naprawy. Tu wszystko skupia się na późniejszej kwestii utrzymania tego taboru, a to leży w Sochaczewie i kwiczy.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 10 paź 2014, 19:16

Dzisiaj odkryłem że starszym AKM wymieniono silnik/falowniki bo mają inny dźwięk rozruchu. Użyto TSA ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Loui
Posty: 193
Rejestracja: 11 gru 2008, 11:49

Post autor: Loui » 10 paź 2014, 20:24

Dalej są te same silniki i falowniki, nic nie zmieniano. W egzemplarzach po rewizji, po prostu dokonano ich przeglądu, czyszczenia i innych niezbędnych napraw.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 10 paź 2014, 21:59

Czy na pewno mówimy o tym samym czyli ZNLE Gliwice ? Bo AKM które stamtąd wróciły mają inny dźwięk rozruchu co wskazuje że zmian silnika/układu napędowego była.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 11 paź 2014, 8:07

Zmiana programu napędu ( sterownik falownika) wystarczy, żeby były inne dźwięki.

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 13 paź 2014, 15:03

Kolejna ze starszych modernizowanych jednostek po P4: EN57AKM-1584 - 22.08.2014.

alojz
Posty: 2667
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 20 paź 2014, 21:23

ZNTK MM złożył tańszą ofertę w przetargu na naprawy rewizyjne EN57AKM - http://inforail.pl/text.php?id=67376

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 21 paź 2014, 6:29

Lekką ręką dali 10mln taniej niż w poprzednim przetargu.

Loui
Posty: 193
Rejestracja: 11 gru 2008, 11:49

Post autor: Loui » 21 paź 2014, 20:20

No to należy przygotować się na "wysoką" jakość wykonania.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 21 paź 2014, 20:24

Oj tam. Z jakością wykonania ZNTK nie jest źle. Patrząc na nowsze EN57AKM tak stwierdzam.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Atapi
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2011, 14:10
Kontakt:

Post autor: Atapi » 21 paź 2014, 21:25

Bo nie wiesz jak często pewne rzeczy idą na reklamację.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 22 paź 2014, 6:59

Jeszcze jak się zacznie zwracać uwagę na szczegóły, to w ogóle wyglądają te modernizacje słabo.

Loui
Posty: 193
Rejestracja: 11 gru 2008, 11:49

Post autor: Loui » 22 paź 2014, 13:05

Ostatnio 57-1909 nie zdążyła dobrze opuścić bram ZNTK a już była nie sprawna, raptem dojechała od bramy do postojowych w Mińsku.

ODPOWIEDZ