Komunikacja miejska na Żoliborzu
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No trąci mi to niejakim "Pawłem"...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Co to za tajemniczy "Paweł"?
Ulubiony troll z okolicy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To, ze 181 jest do piachu to całkowicie sie zgadzam.osa pisze:Nie rozumiem zarzutu. Myślałem o linii 303 ucałotygodniowionej z Dworca Gdańskiego przez Żoliborz Płd i Powązki na Cm. Północny. Wiązałoby się to z wycofaniem 205 z al. Wojska Polskiego i ronda Babka (wracam do starego pomysłu: 110 - od Metra Marymont przez Gdańską, Hłaski itd. do Gwiaździstej), a także z porządkami na odcinku pl. Wilsona - Klaudyny. Moim zdaniem kandydatem do wycofania stąd jest 181 na proponowaną wyżej trasę 303, w zamian wydłużenie którejś z linii 157 lub 185 przez Podleśną, Marymoncką, Przy Agorze do Metra Młociny.
W zamian proponowałbym:
103 od Marymonckiej po trasie 181 na Cm. północny (103 już kiedyś tam jeździło)
a 121 wycofać z Gwiaździstej i puścić po śladzie 181 na pl. Wilsona (też już tak było!)
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
103 obecnie notuje duże opóźnienia. Ale z drugiej strony pętla na Cm. Północnym dawałaby dużo miejsca na postój. Tyle, że przed Świętem Zmarłych linia 181 jest zasilana przegubami i wzmacniana sporą częstotliwością. A o przegubach na 103 nie ma co nawet mówić.
121 jest linią socjalną dowożącą uczniów z Wrzeciona do szkół na Gwiaździstej. Wycofanie linii z tej pętli wiązałoby się z utratą głównego połączenia, spełnianego przez tą linię, a tym samym koniecznością jej zastąpienia przez co innego.
121 jest linią socjalną dowożącą uczniów z Wrzeciona do szkół na Gwiaździstej. Wycofanie linii z tej pętli wiązałoby się z utratą głównego połączenia, spełnianego przez tą linię, a tym samym koniecznością jej zastąpienia przez co innego.
A o tej szkole na Gwiaździstej to nie wiedziałem.
No to może jednak 122 wyciągnąć na Hutę po trasie 181, a potem 103. A 103 na Cm. Północny .
No to może jednak 122 wyciągnąć na Hutę po trasie 181, a potem 103. A 103 na Cm. Północny .
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Nie po to skrócono 122, żeby teraz z powrotem wydłużać jego trasę, kosztem zwiększenia opóźnień. I tak uważam, że godzinach szczytu 122 powinno mieć 6 dodatków, a ma tylko 4 (dzięki czemu notorycznie na Gwiazdach melduje się opóźnione - postój 13 minut w szczycie to jakaś kpina).
Na razie nie robiłbym nic ani ze 103, ani ze 122. Żeby coś zrobić ze 181, to trzeba prześledzić zapełnienie. Możliwe, że po zakończeniu remontu na Marymonckiej oraz przywróceniu przesiadek na Potoku linia wróci do łask.
Na razie nie robiłbym nic ani ze 103, ani ze 122. Żeby coś zrobić ze 181, to trzeba prześledzić zapełnienie. Możliwe, że po zakończeniu remontu na Marymonckiej oraz przywróceniu przesiadek na Potoku linia wróci do łask.
Mnie pomysł ze 103 i 121 się podoba. Nie będzie dla uczniów problemem przesiadka ze 121 na rogu Podleśnej i Klaudyny na jeden przystanek. A jak nie, to można by też pomyśleć o 203+205 od Klaudyny przez Podleśną, Marymoncką, Lindego, Kasprowicza do Sokratesa.
Linię 121 można zastąpić jedynie linią jadącą ul. Gwiaździstą. Czyli obecnie 122. A ponieważ 122 ma częstotliwość dwukrotnie większą niż 121, a frekwencja na 121 nie jest jakaś porażająca, to 122 będzie jeździło puste na ww. odcinku.
Jak wygląda frekwencja na 122 na odcinku Gwiaździsta-Pl. Wilsona (I)
Jak wygląda frekwencja na 122 na odcinku Gwiaździsta-Pl. Wilsona (I)
Akurat na solówki.
Chodzi mi o zapełnienie przy obecnej częstotliwości. Innymi słowy: czy na tym odcinku można dać autobusy o innej częstotliwości niż obecne 122 (10/15/15).
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36658
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Mniejszej? W sensie że dowozówka do metra jest za często?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Innej, a nie mniejszej. Może być za rzadko.
Moim zdaniem częstotliwość i tabor są dobrze dobrane, patrząc z punktu widzenia tego odcinka.
Tak, i częstotliwość, i tabor na tym odcinku są akurat. Gorzej z regularnością kursowania.
Nie widzę potrzeby wydłużania linii łączącej Gwiaździstą przez Podleśną z Marymoncką. Dla podjazdów szkolnych można od biedy zrobić kursy wariantowe do pętli Gwiaździsta, gdyby 121 miało skręcać z Podleśnej w Klaudyny jak dziś 181. To są naprawdę pojedyncze godziny, gdy jest zapotrzebowanie na ten końcowy odcinek do Kępy Potockiej.
Nie widzę potrzeby wydłużania linii łączącej Gwiaździstą przez Podleśną z Marymoncką. Dla podjazdów szkolnych można od biedy zrobić kursy wariantowe do pętli Gwiaździsta, gdyby 121 miało skręcać z Podleśnej w Klaudyny jak dziś 181. To są naprawdę pojedyncze godziny, gdy jest zapotrzebowanie na ten końcowy odcinek do Kępy Potockiej.