Awaria pociągu SKM WARSZAWA na linii średnicowej podmiejskiej (kierunek zachodni) [zakończone]
2014-11-12
Na przystanku Warszawa Stadion od godz. 17:50 trwa awaria składu pociągu SKM WARSZAWA 92950/1 rel. Sulejówek-Miłosna (17:22) - Warszawa Lotnisko Chopina (18:15) - nastąpiła przerwa w ruchu pociągów na kierunku zachodnim.
Pociąg 91866 rel. Siedlce (16:20) - Warszawa Wschodnia (17:51/17:52) - Warszawa Zachodnia (18:07) będzie skierowany po układzie dalekobieżnym z zatrzymaniem na stacji Warszawa Centralna, z pominięciem przystanków Warszawa Stadion, Warszawa Powiśle, Warszawa Śródmieście i Warszawa Ochota.
Aktualizacja z godz. 18:15
Po naprawie składu pociągu SKM WARSZAWA 92950/1 rel. Sulejówek-Miłosna (17:22) - Warszawa Lotnisko Chopina (18:15), o godz. 18:13 wznowiono ruch pociągów na kierunku zachodnim linii średnicowej podmiejskiej.
Autobusy komunikacji zastępczej 11941 rel. PKP Pruszków (18:35) - PKP Grodzisk Mazowiecki (19:07) będą skomunikowane z opóźnionym pociągiem SKM WARSZAWA 92360/1 rel. Otwock (17:13) - Pruszków (18:28).
Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu
Moderator: JacekM
W drugą stronę też:
Na dobry początek dnia, awaria składu KM w Grodzisku:
http://mazowieckie.com.pl/utrudnienia/u ... lne82.html
warto zauważyć, że odwołano pociąg jadący w paśmie 5:00 - 6:00, a na stronie KM awaria wyświetla się już z godziną 2:47.
Zaniemógł także skład S9 ruszający z Zachodniej i został wysłany w trasę z 45-minutowym opóźnieniem:
http://www.ztm.waw.pl/utrudnienia.php?c=539&i=2932&l=1
http://mazowieckie.com.pl/utrudnienia/u ... lne82.html
warto zauważyć, że odwołano pociąg jadący w paśmie 5:00 - 6:00, a na stronie KM awaria wyświetla się już z godziną 2:47.
Zaniemógł także skład S9 ruszający z Zachodniej i został wysłany w trasę z 45-minutowym opóźnieniem:
http://www.ztm.waw.pl/utrudnienia.php?c=539&i=2932&l=1
51614 (Ciechanów-Zachodnia) - wypadek z człowiekiem, km 70,350 (?), tor nr 2.
Dodatkowo wygląda, że jest porwana sieć na WKD, duża aktywność na 155,5125.
Dodatkowo wygląda, że jest porwana sieć na WKD, duża aktywność na 155,5125.
Między Komorowem a Podkową ruch po jednym torze.WojtekE65 pisze:51614 (Ciechanów-Zachodnia) - wypadek z człowiekiem, km 70,350 (?), tor nr 2.
Dodatkowo wygląda, że jest porwana sieć na WKD, duża aktywność na 155,5125.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Na dobranoc zdefektował 51703. Szynobus Sierpc-Gdańska-Tłuszcz. Stoi sobie na km 21.500 za Radzyminem. SA135-017.
Spendoliła się sprężarka główna w sepsie. Pewnie już go ściągnęli.WojtekE65 pisze:Na dobranoc zdefektował 51703. Szynobus Sierpc-Gdańska-Tłuszcz. Stoi sobie na km 21.500 za Radzyminem. SA135-017.
W innym wątku rozmawialiśmy o usterkach elfów i mamy:
Odwołane pociagi na odcinku Warszawa Zachodnia - Warszawa Lotnisko Chopina - Warszawa Zachodnia
2014-11-15 19:17:21
Z powodu awarii taboru zostały odwołane na odcinkach następujące pociągi:
1) Pociąg 98626/7 relacji Modlin (17:14) - Warszawa Lotnisko Chopina (18:30) został odwołany na odcinku Warszawa Zachodnia - Warszawa Lotnisko Chopina
2) Pociąg 98726/ relacji Warszawa Lotnisko Chopina (18:48) - Modlin (20:00) został odwołany na odcinku Warszawa Lotnisku Chopina - Warszawa Zachodnia.
Pociąg 98726/7 planowy odjazd ze stacji Warszawa Zachodnia 19:04 odjedzie z opóźnieniem około 20 minut. Wielkość opóźnienia może ulec zmianie.
Na pociąg 98726/7 będzie oczekiwał autobus do Portu Lotniczego Modlin odjeżdżający ze stacji kolejowej Modlin o godz.20:30
Ciekawe, czy dali coś zastępczego przy braku elfów, czy jednak wystawili ELFa.
Zastępczy. Spotkanie z dzikiem źle wpływa na elfy
Poza tym na lotniskowe poza ER75 nic innego nie dasz. A tych tez jak na lekarstwo
Poza tym na lotniskowe poza ER75 nic innego nie dasz. A tych tez jak na lekarstwo
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Dali dali, w Nasielsku stał jeden nadprogramowy, który nie załapał się na łączenie, bo przyjechał do niego egzemplarz przed przeróbką i dlatego został i czekał aby go ktoś zabrał na Grochów. Akurat jak miałem wyjeżdżać z Nasielska w stronę Grochowa, dostałem informację że padł 024 i w Legionowie będzie podmiana. Także 014 poszedł na lotniska a 024 został w Legionowie i czekał na serwis.
To jak to - EN76 przed przeróbką i po jednak się nie łączą? Słyszałem z wiarygodnego źródła, że przynajmniej jeden taki zestaw był widziany (chyba, że to było na zasadzie holowania jednego Elfa przez drugiego).Loui pisze:Dali dali, w Nasielsku stał jeden nadprogramowy, który nie załapał się na łączenie, bo przyjechał do niego egzemplarz przed przeróbką i dlatego został i czekał aby go ktoś zabrał na Grochów.
Kiedyś bodajże tomstak wkleił zmiany w najnowszej modernizacji (te z wyświetlaczami na górze) i rzeczywiście nie można ich łączyć z tymi jednostkami z wyświetlaczami na dole. Coś z hamowaniem chyba?
Były zmiany w oprogramowaniu wpływające na rozruch i hamowanie. Wtedy faktycznie lepiej nie łączyć.
Dla przypomnienia...WojtekE65 pisze:Kiedyś bodajże tomstak wkleił zmiany w najnowszej modernizacji (te z wyświetlaczami na górze) i rzeczywiście nie można ich łączyć z tymi jednostkami z wyświetlaczami na dole. Coś z hamowaniem chyba?
Podwójna awaria SRK pomiędzy Włochami a Pruszkowem:
KM: http://mazowieckie.com.pl/utrudnienia/u ... lne85.html
ZTM: http://ztm.waw.pl/utrudnienia.php?c=539&i=2954&l=1
z powyższych lakonicznych komunikatów wyglądająca dość niegroźnie.
Okiem pasażera natomiast wyglądała tak:
- 92562/3 do Otwocka opóźniony około 25 minut,
- 92366/7 do Pruszkowa uwięziony na upojne 20-30 minut pod semaforem wjazdowym do Wschodniej,
- KM do Siedlec i Mińska Maz. zaczynające bieg na Wschodniej,
- Yvonne bredząca jak zwykle od rzeczy, że KM do Góry Kalwarii odjedzie "z toru 24 przy peronie drugim"
- z komunikatów przed 20:00 na Wschodniej wynikało, że "stagnacja" dotknęła średnicę podmiejską i dalekobieżną(!), czyli totalny Armageddon.
Co natomiast zasługuje na słowa uznania, to krótkie i rzeczowe komunikaty kierowników pociągu - w obu pociągach którymi jechałem (S1 i KM714).
KM: http://mazowieckie.com.pl/utrudnienia/u ... lne85.html
ZTM: http://ztm.waw.pl/utrudnienia.php?c=539&i=2954&l=1
z powyższych lakonicznych komunikatów wyglądająca dość niegroźnie.
Okiem pasażera natomiast wyglądała tak:
- 92562/3 do Otwocka opóźniony około 25 minut,
- 92366/7 do Pruszkowa uwięziony na upojne 20-30 minut pod semaforem wjazdowym do Wschodniej,
- KM do Siedlec i Mińska Maz. zaczynające bieg na Wschodniej,
- Yvonne bredząca jak zwykle od rzeczy, że KM do Góry Kalwarii odjedzie "z toru 24 przy peronie drugim"
- z komunikatów przed 20:00 na Wschodniej wynikało, że "stagnacja" dotknęła średnicę podmiejską i dalekobieżną(!), czyli totalny Armageddon.
Co natomiast zasługuje na słowa uznania, to krótkie i rzeczowe komunikaty kierowników pociągu - w obu pociągach którymi jechałem (S1 i KM714).