![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ktoś ma pomysł co to był za TOMiZ w miejscu dzisiejszej Wartkiej i gdzie to było? Jedyne co mi dzisiaj wyskakuje z tą nazwą to coś w Koninie.
Moderator: Wiliam
Nie mam pojęcia, co oznaczał ten skrót. W każdym razie ów TOMiZ zmieniono najpierw na PŁOCHOCIŃSKA-PZG, a potem na WARTKA.winnux8 pisze:Super sprawa, wrzucaj wszystko co masz!
Ktoś ma pomysł co to był za TOMiZ w miejscu dzisiejszej Wartkiej i gdzie to było? Jedyne co mi dzisiaj wyskakuje z tą nazwą to coś w Koninie.
Trzecia nazwa to jest dwukrotna zmiana nazwy.TeEsWu pisze:Zatem WARTKA to już trzecia nazwa tego ZP.
Zresztą to nie jedyny przypadek trzykrotnej zmiany nazwy ZP, który nie zmienił lokalizacji, np.:
Hmm, ciekawa sprawa, bo kompletnie nie kojarzę żadnej mapy z tą nazwą, czy to ulica Płudowska nosiła tę nazwę czy która to była, ktoś coś?TeEsWu pisze:1257 SLALOMOWAPŁUDOWSKA
PANCERA
ZP 6019 Buraków. zatrzymywało się tam 701. Niestety nie mam trasówki..TeEsWu pisze: 6019 (nazwa z 1986 r. nie ustalona - prawdopodobnie przystanek w okolicy granicy Warszawy z Łomiankami po przystanku
Ulicy Slalomowej próżno szukać na mapach. Nie wiem, skąd ówczesne MZK wzięło nazwę dla tego przystanku, nie mniej jednak pod tą nazwą figurował aż do roku 1996, gdy przemianowano go na PŁUDOWSKĄ, później na PANCERA.winnux8 pisze:Hmm, ciekawa sprawa, bo kompletnie nie kojarzę żadnej mapy z tą nazwą, czy to ulica Płudowska nosiła tę nazwę czy która to była, ktoś coś?TeEsWu pisze:1257 SLALOMOWAPŁUDOWSKA
PANCERA
Tak przypuszczałem, ale potrzebowałem potwierdzenia. DziękiJanek1236 pisze:ZP 6019 Buraków. zatrzymywało się tam 701. Niestety nie mam trasówki..TeEsWu pisze: 6019 (nazwa z 1986 r. nie ustalona - prawdopodobnie przystanek w okolicy granicy Warszawy z Łomiankami po przystanku
W którym on był miejscu?TeEsWu pisze:1123 TARCHOMIN-FABRYKA DOMÓW (nie istniejący kraniec m. in. linii H).
Po zbudowaniu TMP coraz trudniej określić, ale: H (i inne) jadące Obrazkową zaliczały ZP 1122 ŚWIDERSKA na Obrazkowej a następnie skręcały w lewo w Swiderską. Tam znajdował się plac wyłożony betonowymi płytami i tam była pętla. Po przedłużeniu linii do nowej pętli 1255 TARCHOMIN, do ok. 1993 r. 126 zaliczało tę pętlę jako przystanek przelotowy, tzn. jadąc Modlińską skręcało w Obrazkową, Świderską do tejże pętli i wracało do Modlińskiej jadąc dalej na Buków. Istniały nawet tabliczki "Bródno" i "Buków" na stanowiskach, żeby było wiadomo, dokąd to 126 jedzie.Bastian pisze:W którym on był miejscu?TeEsWu pisze:1123 TARCHOMIN-FABRYKA DOMÓW (nie istniejący kraniec m. in. linii H).