Solbus Solcity

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25790
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 sty 2015, 10:24

Zrobili tylko jest przesunięcie o 50.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26930
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 sty 2015, 19:21

osa pisze:Niestety, Solbus nie należy do moich ulubionych marek, jeśli chodzi o wygląd. Nr 1 to dla mnie mercedes, nr 2 MAN, nr 3 Solaris.
Układ wnętrza ma natomiast jeden z lepszych, wykończeniem też wcale nie ustępuje choćby tureckiej produkcji.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 11089
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 sty 2015, 20:58

pawcio pisze:Zrobili tylko jest przesunięcie o 50.
ale ten numer ID (VIN?) jest o 1 przesunięty :(
ŁK

Michalk001
Posty: 1231
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 24 sty 2015, 22:02

Łukasz pisze:
pawcio pisze:Zrobili tylko jest przesunięcie o 50.
ale ten numer ID (VIN?) jest o 1 przesunięty :(
Bez przesady - zaraz każdy pasażer będzie wsadzał nos w tabliczkę znamionową i patrzył czy VIN się zgadza z tablicą rejestracyjną? Jedyne co zauważą to to że jest cichy - nawet większość nie będzie miała pojęcia że autobus jest na gaz - chyba że zobaczą tą małą zieloną naklejkę.

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4115
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 24 sty 2015, 22:11

Glonojad pisze:Układ wnętrza ma natomiast jeden z lepszych, wykończeniem też wcale nie ustępuje choćby tureckiej produkcji.
Ta, szczególnie zbiornik paliwa w środkowej osi ;/

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7010
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 25 sty 2015, 0:08

primoż pisze:
Glonojad pisze:Układ wnętrza ma natomiast jeden z lepszych, wykończeniem też wcale nie ustępuje choćby tureckiej produkcji.
Ta, szczególnie zbiornik paliwa w środkowej osi ;/
A czwórka przy silniku po lewej stronie przemieniła się w dwójkę. Proponuję nad tymi dwoma miejscami dać tabliczkę pt. "ściana płaczu". Za nic nie chciałbym tam usiąść. Taki rozrost instalacji silnikowych jest przerażający.

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 25 sty 2015, 14:27

Emyl pisze:
primoż pisze:Ta, szczególnie zbiornik paliwa w środkowej osi ;/
A czwórka przy silniku po lewej stronie przemieniła się w dwójkę. Proponuję nad tymi dwoma miejscami dać tabliczkę pt. "ściana płaczu". Za nic nie chciałbym tam usiąść. Taki rozrost instalacji silnikowych jest przerażający.
Wolałbyś zbiornik LNG wywalić na dach by autobus był jeszcze wyższy niż hybrydy? Ciężko by było z wjazdem na hale... pomyślałeś o tym?
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26930
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 sty 2015, 14:50

primoż pisze:
Glonojad pisze:Układ wnętrza ma natomiast jeden z lepszych, wykończeniem też wcale nie ustępuje choćby tureckiej produkcji.
Ta, szczególnie zbiornik paliwa w środkowej osi ;/
O gazowcach się nie wypowiadam, nie trafiłem. Tym niemniej liczba miejsc dostępnych z poziomu podłogi czyni wersję dieslowską pierwszym prawdziwie niskopodłogowym pojazdem we flocie MZA.
Emyl pisze:
primoż pisze:Ta, szczególnie zbiornik paliwa w środkowej osi ;/
A czwórka przy silniku po lewej stronie przemieniła się w dwójkę. Proponuję nad tymi dwoma miejscami dać tabliczkę pt. "ściana płaczu". Za nic nie chciałbym tam usiąść. Taki rozrost instalacji silnikowych jest przerażający.
Poczekaj na elektrobusy :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

michał1984
Posty: 3310
Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: michał1984 » 25 sty 2015, 15:03

Dobra to co można liczyć na wyjazd na trasę z początkiem lutego?
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo :)

Awatar użytkownika
5690
Posty: 729
Rejestracja: 26 sie 2007, 22:44
Lokalizacja: Warszawa/Ursus

Post autor: 5690 » 25 sty 2015, 19:07

michał1984 pisze:Dobra to co można liczyć na wyjazd na trasę z początkiem lutego?
Z tego co podaje omnibus to 15 Lutego
#5690 07.11.1997-10.09.2013

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1863
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 25 sty 2015, 19:28

Jakoś nie wydaje mi się, żeby miały jeszcze aż 3 tygodnie stać... Obstawiam, że w ciągu tygodnia przynajmniej kilka pojawi się w normalnym ruchu.

ashir
Posty: 28021
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 sty 2015, 21:20

Poza tym dziwnie tak zaczynać eksploatację od niedzieli. :D

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4115
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 25 sty 2015, 21:57

Glonojad pisze:O gazowcach się nie wypowiadam, nie trafiłem.
Żeby nie było niedomówień: pisałem o wersji dieslowskiej. A ta ma ten cholerny zbiornik (to ON, jak wydaje mi się, czy jednak Ad Blue?) umiejscowiony w środkowej osi nie jest złym rozwiązaniem. Kilka razy tam przechodziłem i miałem szczęście to robić w takim momencie, że stali tam pasażerowie. Ja rozumiem, że ostatnio przytyłem, niemniej chciałbym przejść nie pocierając swym brzuchem o ludzi tam stojących.
Dobrze widzę na tym zdjęciu, że w wersji LNG będą tam miejsca siedzące? (-o<
ashir pisze:Poza tym dziwnie tak zaczynać eksploatację od niedzieli. :D
Pewnie liczą na bożą pomoc w bezawaryjnej eksploatacji gazowców :wink:

Awatar użytkownika
Kacper R3
Posty: 253
Rejestracja: 02 cze 2013, 19:52

Post autor: Kacper R3 » 27 sty 2015, 5:45

Na 131 wyjechał dziś Solbus LnG ;)
Każdy z nas sam sobie wystawia wobec innych wizytówkę. Każdy dzień to próba..Chcesz coś zmienić zacznij od siebie.
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg

beni
Posty: 2754
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 27 sty 2015, 16:10

Wpisano na stan kolejne Solbusy dostawa 9 sztuk w czwartek. Jeden już jest.
Wpisano: 7301, 7308, 7312, 7314, 7316, 7317, 7318, 7319, 7320 i 7321.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

ODPOWIEDZ