Solbus Solcity
Zrobili tylko jest przesunięcie o 50.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Układ wnętrza ma natomiast jeden z lepszych, wykończeniem też wcale nie ustępuje choćby tureckiej produkcji.osa pisze:Niestety, Solbus nie należy do moich ulubionych marek, jeśli chodzi o wygląd. Nr 1 to dla mnie mercedes, nr 2 MAN, nr 3 Solaris.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
ale ten numer ID (VIN?) jest o 1 przesuniętypawcio pisze:Zrobili tylko jest przesunięcie o 50.
ŁK
-
- Posty: 1231
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Bez przesady - zaraz każdy pasażer będzie wsadzał nos w tabliczkę znamionową i patrzył czy VIN się zgadza z tablicą rejestracyjną? Jedyne co zauważą to to że jest cichy - nawet większość nie będzie miała pojęcia że autobus jest na gaz - chyba że zobaczą tą małą zieloną naklejkę.Łukasz pisze:ale ten numer ID (VIN?) jest o 1 przesuniętypawcio pisze:Zrobili tylko jest przesunięcie o 50.
Ta, szczególnie zbiornik paliwa w środkowej osiGlonojad pisze:Układ wnętrza ma natomiast jeden z lepszych, wykończeniem też wcale nie ustępuje choćby tureckiej produkcji.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7010
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
A czwórka przy silniku po lewej stronie przemieniła się w dwójkę. Proponuję nad tymi dwoma miejscami dać tabliczkę pt. "ściana płaczu". Za nic nie chciałbym tam usiąść. Taki rozrost instalacji silnikowych jest przerażający.primoż pisze:Ta, szczególnie zbiornik paliwa w środkowej osiGlonojad pisze:Układ wnętrza ma natomiast jeden z lepszych, wykończeniem też wcale nie ustępuje choćby tureckiej produkcji.
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Wolałbyś zbiornik LNG wywalić na dach by autobus był jeszcze wyższy niż hybrydy? Ciężko by było z wjazdem na hale... pomyślałeś o tym?Emyl pisze:A czwórka przy silniku po lewej stronie przemieniła się w dwójkę. Proponuję nad tymi dwoma miejscami dać tabliczkę pt. "ściana płaczu". Za nic nie chciałbym tam usiąść. Taki rozrost instalacji silnikowych jest przerażający.primoż pisze:Ta, szczególnie zbiornik paliwa w środkowej osi
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
O gazowcach się nie wypowiadam, nie trafiłem. Tym niemniej liczba miejsc dostępnych z poziomu podłogi czyni wersję dieslowską pierwszym prawdziwie niskopodłogowym pojazdem we flocie MZA.primoż pisze:Ta, szczególnie zbiornik paliwa w środkowej osiGlonojad pisze:Układ wnętrza ma natomiast jeden z lepszych, wykończeniem też wcale nie ustępuje choćby tureckiej produkcji.
Poczekaj na elektrobusyEmyl pisze:A czwórka przy silniku po lewej stronie przemieniła się w dwójkę. Proponuję nad tymi dwoma miejscami dać tabliczkę pt. "ściana płaczu". Za nic nie chciałbym tam usiąść. Taki rozrost instalacji silnikowych jest przerażający.primoż pisze:Ta, szczególnie zbiornik paliwa w środkowej osi
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 3310
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Dobra to co można liczyć na wyjazd na trasę z początkiem lutego?
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo
Z tego co podaje omnibus to 15 Lutegomichał1984 pisze:Dobra to co można liczyć na wyjazd na trasę z początkiem lutego?
#5690 07.11.1997-10.09.2013
Jakoś nie wydaje mi się, żeby miały jeszcze aż 3 tygodnie stać... Obstawiam, że w ciągu tygodnia przynajmniej kilka pojawi się w normalnym ruchu.
Poza tym dziwnie tak zaczynać eksploatację od niedzieli.
Żeby nie było niedomówień: pisałem o wersji dieslowskiej. A ta ma ten cholerny zbiornik (to ON, jak wydaje mi się, czy jednak Ad Blue?) umiejscowiony w środkowej osi nie jest złym rozwiązaniem. Kilka razy tam przechodziłem i miałem szczęście to robić w takim momencie, że stali tam pasażerowie. Ja rozumiem, że ostatnio przytyłem, niemniej chciałbym przejść nie pocierając swym brzuchem o ludzi tam stojących.Glonojad pisze:O gazowcach się nie wypowiadam, nie trafiłem.
Dobrze widzę na tym zdjęciu, że w wersji LNG będą tam miejsca siedzące?
Pewnie liczą na bożą pomoc w bezawaryjnej eksploatacji gazowcówashir pisze:Poza tym dziwnie tak zaczynać eksploatację od niedzieli.
Na 131 wyjechał dziś Solbus LnG
Każdy z nas sam sobie wystawia wobec innych wizytówkę. Każdy dzień to próba..Chcesz coś zmienić zacznij od siebie.
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
Wpisano na stan kolejne Solbusy dostawa 9 sztuk w czwartek. Jeden już jest.
Wpisano: 7301, 7308, 7312, 7314, 7316, 7317, 7318, 7319, 7320 i 7321.
Wpisano: 7301, 7308, 7312, 7314, 7316, 7317, 7318, 7319, 7320 i 7321.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.