Flash8222 pisze:Pójdź na szkolenie, zrób zmianę B i nam powiedz
Nigdzie się nie wybieram
Wolę skorzystać z doświadczeń innych.
Flash8222 pisze:Pójdź na szkolenie, zrób zmianę B i nam powiedz
Co do kasownika o którym wspominałem to dzięki temu że Woronicza pojawiła się na 157, mogę wreszcie przejechać się serią 12xx - rano 1203 a po południu 1201. I okazuje się że da się zrobić tak jak napisałem, kasownik w idealnym miejscu:Patryk2222 pisze:A jak byś otworzył klapę silnika i doprowadził przewody?Michalk001 pisze: Lekka przesada, dziś specjalnie poczekałem 20 minut żeby przejechać się nowym nabytkiem i jedyne co zdradza rodzaj napędu to naklejki na nadwoziu. A kasownik w 4 drzwiach jest ustawiony genialnie - zawadza wszystkim w i tak ciasnym przejściu. Jakby nie dało się go zamontować na tylnej ścianie w rogu wieży.
Weź pod uwagę że jest tam też duży termos na gaz, nie tylko sam silnik.fluger pisze:Jako nowe są dosyć głośne, aż strach pomyśleć jak będą wyć gdy się po kilku latach zużyje. Te dwa białe wiatrołapy na dachu wyglądają jak silniki odrzutowe. Czy Solbus nie potrafi tak zaprojektować tylnej ściany żeby nie było tylnej szyby? A silnik strasznie dużo miejsca zajmuje. Telewizory w tych najnowszych solarisach na suficie są dwustronne, a w Solbusach nie.
Trochę kilometrów już zrobiłem SM18 LNG i nie stwierdziłem, żeby były głośniejsze od innych busów. Prędzej bym powiedział, że bardziej słychać wiatr w szczelinach, niż sam silnikfluger pisze:Jako nowe są dosyć głośne, aż strach pomyśleć jak będą wyć gdy się po kilku latach zużyje. /.../
7329, 7330, 7331, 7332, 7333, 7334 i 7335 dostawy zakończone.michciu22 pisze:Własnie kilka sztuk Solbusów mknie A2 do Warszawy, chwile temu mięły Wiskitki.
Na wysokości szyby tylnej jest wielki termos na LNG. Coś za coś.osa pisze:Chodzi o miejsce przy tylnych drzwiach, gdzie silnik zasłonił tylną szybę i oprócz tego, że jest tam głośno, to jeszcze dość nieprzyjemnie ciemno.