Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż

Moderatorzy: JacekM, Dantte

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 15 sty 2015, 11:45

Zostały do ruchu:
6935, 6936, 6937, 6938, 6960, 6961, 6971, 6977
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 30 sty 2015, 23:45

A412 na lawecie o 9 na bazie ITS, po 15 już go nie było.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 31 sty 2015, 12:47

Bernard pisze:A412 na lawecie o 9 na basie ITS, po 15 już go nie było.
A szkoda, basista by się przydał... Czad, że A412 umie grać na lawecie.

Awatar użytkownika
5690
Posty: 729
Rejestracja: 26 sie 2007, 22:44
Lokalizacja: Warszawa/Ursus

Post autor: 5690 » 02 lut 2015, 15:39

http://www.mza.waw.pl/ps.php?i=548&c=31&l=1

-6747
-6812
-6830
-6832
-6869
-6874
-6881
-6910
-6930
-6932
#5690 07.11.1997-10.09.2013

Piotrekbe
Posty: 755
Rejestracja: 28 lut 2006, 22:12
Lokalizacja: Targówek Ratusz

Post autor: Piotrekbe » 09 lut 2015, 21:23

6938 kasacja. Zostało 7 Neoplanów w ruchu.

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 10 lut 2015, 8:27

Piotrekbe pisze:6938 kasacja. Zostało 7 Neoplanów w ruchu.
Na jakich liniach można je jeszcze złapać?
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 10 lut 2015, 9:47

Na wszystkich liniach, gdzie Kleszczowa wystawia deskorolki, przekrój linii jest ogromny. :wink:

michał1984
Posty: 3305
Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: michał1984 » 10 lut 2015, 9:52

Piottr pisze:
Piotrekbe pisze:6938 kasacja. Zostało 7 Neoplanów w ruchu.
Na jakich liniach można je jeszcze złapać?
Obserwuj temat ginące gatunki i na spisane linie :P
109,111,127,128,136,148,172,184,187,191,713,716........... jest tego dużo :D
Czasami na 103,124,154,159 ale to już dziwadła za u12
Na pewno nie będą jeździć na 112,7xx z P+R brak vitka,oraz 189 bo chyba nic mniejszego od 18m nie wyjeżdża obecnie na tą trasę
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo :)

wincenty
Posty: 1360
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 11 lut 2015, 22:19

A czy w ogóle ekonomiczne jest kasowanie autobusów, które 2,5 roku temu przechodziły obudowę? :-k
Mam wrażenie, że w ostatnich latach wymiana autobusów przechodziła za szybko, biorąc pod uwagę, że kasowane były świeżo wyremontowane Ikary, gnioty, odkurzacze (nie wszystkie oczywiście, ale przynajmniej część była po remontach).
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 12 lut 2015, 0:18

Za szybko? Patrząc po ilości U15 i NG313, które jeszcze straszą na ulicach, dochodzę do innego wniosku... (O neoplanach i szrocie z ITS już nie wspominam).
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2061
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 12 lut 2015, 7:52

JacekM pisze:Za szybko? Patrząc po ilości U15 i NG313, które jeszcze straszą na ulicach, dochodzę do innego wniosku... (O neoplanach i szrocie z ITS już nie wspominam).
Straszą? Nie popadajmy w jakiś obłęd. W samym Berlinie jeździ niemało NG313. Straszą to jedynie Scanie z Grodzia swoim stanem technicznym i wizualnym, może jeszcze część wozów Mobilisu.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 12 lut 2015, 9:51

Chciałbym tylko nieśmiało zauważyć, że berlińskie przeguby są młodsze od naszych. Many tej generacji - solówki i deskorolki - są stopniowo wycofywane.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

wincenty
Posty: 1360
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 12 lut 2015, 10:06

JacekM pisze:Chciałbym tylko nieśmiało zauważyć, że berlińskie przeguby są młodsze od naszych. Many tej generacji - solówki i deskorolki - są stopniowo wycofywane.
Zgadza się - wraz z dostawami scanii i VDL wycofywane są 15-metrowe MANy z 2000 r. i Mercedesy z 2002 r. oraz solówki volvo z 2002 r. Należy przy tym pamiętać, że autobusy w Berlinie nie przechodzą remontów, w takim zakresie, jakie były robione u nas, tylko bieżące naprawy. Ponadto jednak warunki eksploatacji (obciążenie autobusów, stan dróg, zatrucie środowiska) są lżejsze niż w Warszawie.
A dla zainteresowanych aktualizowany na bieżąco stan taboru autobusowego w Berlinie:
http://berliner-linienchronik.npage.de/uebersicht.html
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 12 lut 2015, 12:11

wincenty pisze:Ponadto jednak warunki eksploatacji (obciążenie autobusów, stan dróg, zatrucie środowiska) są lżejsze niż w Warszawie.
2 x tak i „drobna” uwaga: diesele przyczyniają się do zanieczyszczenia środowiska, a nie: cierpią z tego powodu.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 12 lut 2015, 12:50

Ponadto dane zebrane ze stacji badających jakość powietrza wskazują, że w Warszawie jest ono czystsze, z tego co pamiętam. Dopuszczalne zanieczyszczenie przekracza tylko stacja na skrzyżowaniu al. Niepodległości i TŁ, chyba nie trzeba mówić dlaczego, a to i tak tylko okresowo.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

ODPOWIEDZ