Zmiany obsługowe - marzec 2015
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Zmiany obsługowe - marzec 2015
Od poniedziałku 2/03 zostaną zawieszone linie E-4 i 460.
Powodem są braki taborowe, spowodowane skierowaniem dodatkowych 25 wozów do obsługi objazdów Mostu Łazienkowskiego oraz 14 wozów, które będą obsługiwać linie Z-1 i Z-2.
Artykuł
Powodem są braki taborowe, spowodowane skierowaniem dodatkowych 25 wozów do obsługi objazdów Mostu Łazienkowskiego oraz 14 wozów, które będą obsługiwać linie Z-1 i Z-2.
Artykuł
Ale Z-1 będzie całodzienną linią. Nawet jeśli weźmiemy łączną ilość brygad z E-4 i 460 to autobusów nie starczy do obsługi obydwu zetek. Poza tym E-4 kursuje tylko rano, a po południu przekształca się w E-6.
Po południu jest rezerwa planu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Aż taka, żeby starczyło na dwie zetki? To co ile one będą jeździć? Co 10-15 minut, czy jak? Myślałem, że Z-1 co 4/7-8/7-8, a Z-2 dodatkowo w szczycie co 5 minut.
Gazeta pisała że obie co 6.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A ile obecnie brygad obsługuje 460 i E-4? Na Zetkach potrzebne jest 14.
Po trzy na każdej chyba.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- vernalisadonis
- Posty: 3107
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Na E-4 są napewno trzy brygady.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Ta linia już nie wróci.vernalisadonis pisze:Na E-4 są napewno trzy brygady.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Też tak uważam. Po uruchomieniu tramwaju na Tarchominie, E-4 i tak było przewidziane do kasacji. Widać, że wzmocnienie komunikacji zastępczej w innych częściach miasta była okazją (i koniecznością), aby tę linię skasować zdecydowanie wcześniej (bo jeszcze przed zapowiadanymi konsultacjami) oraz w miarę bezboleśnie...MisiekK pisze:Ta linia już nie wróci.vernalisadonis pisze:Na E-4 są napewno trzy brygady.
Oficjalnie, wprowadzone zmiany mają obowiązywać do końca czerwca, czyli do rozpoczęcia wakacji. Na wakacji część linii zostanie zawieszona. Co będzie po wakacjach, zobaczymy. Wiadomo, że mostu Ł nie będzie nadal...
Nie widzę logiki w tych zawieszeniach. Zawieszone zostaje 460 w godzinach największego obłożenia na Moście Śląsko-Dąbrowskim, a 521, które wozi powietrze w Centrum co pół godziny zostaje. Gdzie tu logika?
Akurat 521 wzmacnia Most Poniatowskiego (niewiele, ale zawsze).
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6946
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Nigdzie. To jest kolejna jawna kpina z pasażerów. Podobnie jak duble tramwaju na Bemowe, częstotliwość 101, półpuste autobusy na objazdach Łazienkowskiego i wiele, wiele innych.Georg pisze:Nie widzę logiki w tych zawieszeniach. Zawieszone zostaje 460 w godzinach największego obłożenia na Moście Śląsko-Dąbrowskim, a 521, które wozi powietrze w Centrum co pół godziny zostaje. Gdzie tu logika?
Na Ochocie?reserved pisze:Akurat 521 wzmacnia Most Poniatowskiego (niewiele, ale zawsze).
Skrócenie 521 do Centralnego byłoby problematyczne z dwóch powodów:
- polityka - więcej zamieszania niż dobrego, zwłaszcza, że ma to częstotliwość pksową
- brak miejsca przy centralnym
- polityka - więcej zamieszania niż dobrego, zwłaszcza, że ma to częstotliwość pksową
- brak miejsca przy centralnym
Z całym szacunkiem, ale po co skracać 521 do Centralnego? Trzeba do Wiatracznej. Jeśli ta linia ma częstotliwość PKS-ową, to nie jest to linia do obsługi centrum miasta. A na objeździe przez Poniatoszczaka i tak autobusy jeżdżą - delikatnie mówiąc - nierównomiernie zapełnione więc obecność pekaesowego 521 nic tu nie zmienia. Proponowałbym raczej skupić się na tramwajach, przykładowo jest dziewiątka lub 77. To jest połączenie Ochoty z Al. Jerozolimskimi i Grochowem.