A lato tuż-tuż... Na to, że klima będzie zawsze chodziła, nie ma co liczyć, więc z sauny zrobi się piekło.Tyrystor pisze:Ale koło silnika w SM18 jest inna ciekawa niedoróbka. Obudowa wieży nie jest dociągnięta do samej szyby i stamtąd leci gorące powietrze od silnika. 2 miejsca na samym końcu są przez to małą sauną.
Solbus Solcity
Dzisiaj, jadąc Solbusem na 720 zauważyłem pewną rzecz.
Otóż drzwi można otworzyć jeszcze przed zatrzymaniem (chodziaż wyskoczyć z autobusu się raczej nie da). Tak samo, autobus rusza przed zamknięciem drzwi ( dokładnie tak jak w Scaniach, nie jest to zbyt wygodne kiedy stoisz i jesteś przyzwyczajony, że autobus zwykle rusza po ich zamknięciu).
Nie wiem czy to kwestia tego modelu, czy może tylko kierowcy. W dieslach tak się nie dzieje.
Otóż drzwi można otworzyć jeszcze przed zatrzymaniem (chodziaż wyskoczyć z autobusu się raczej nie da). Tak samo, autobus rusza przed zamknięciem drzwi ( dokładnie tak jak w Scaniach, nie jest to zbyt wygodne kiedy stoisz i jesteś przyzwyczajony, że autobus zwykle rusza po ich zamknięciu).
Nie wiem czy to kwestia tego modelu, czy może tylko kierowcy. W dieslach tak się nie dzieje.
-
- Posty: 4327
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Pewnie coś się z przystankowym stało. To nie jest tak że to jest kwestia jednego bezpiecznika?
Kierowca odpiął przystankowy pewnie.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Solbus wcześniej odpuszcza blokadę na drzwi i faktycznie moźna w ruchu przy jakich 4 km/h otworzyć drzwi i dohamować płynnie, ale na pewno nie można ruszyć w trakcie zamykania.
Solbus wprowadził do swojej oferty SM18 z silnikiem Euro VI od Iveco (8,7 dm). SM12 również są oferowane z silnikami FTP (6,7 dm) obok silników Cumminsa. Ze strony internetowej wynika, że przynajmniej na razie nie przewidują SM10 w wersji z silnikami Euro VI. Możliwe, że w następnych przetargach Lider znowu złoży swoją ofertę.
-
- Posty: 1231
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Oby z tymi Iveco nie było takich cyrków jakie obecnie mamy w M121I.Michal pisze:Solbus wprowadził do swojej oferty SM18 z silnikiem Euro VI od Iveco (8,7 dm). SM12 również są oferowane z silnikami FTP (6,7 dm) obok silników Cumminsa. Ze strony internetowej wynika, że przynajmniej na razie nie przewidują SM10 w wersji z silnikami Euro VI. Możliwe, że w następnych przetargach Lider znowu złoży swoją ofertę.
-
- Posty: 4327
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Co jest z nimi nie tak? Te silniki się całkiem przyjemne wydają.
O czym powoli przekonują się ci, którzy chcą sprzedać używane Crosswaye.Tyrystor pisze:Źle znoszą wysokie przebiegi.
15/12/2005-12/7/2019
To się nazywa dyplomatyczne określenie!Tyrystor pisze:Źle znoszą wysokie przebiegi.
Od Renault i Iveco uciekaj daleko
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 019B/33
21.12.2012
366+218 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 019B/33
-
- Posty: 1231
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Co dziwne, wydaje mi się że Urbinetta Mobilisu miały chyba takie same silniki jak Mastero. Pomimo tego Urbinetki przejeździły 10 lat bez takich problemów.
Jeżdżą dalej. Niemniej kilka poszło z dymem. Jelcze jak na razie w komplecie, ale za to w rozsypce.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11