Poprawa komunikacji na Ochocie

Moderator: Wiliam

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 12 lut 2015, 4:56

Akurat pomysł z przystankiem stałym a nie NŻ to jedyny plus, bo przystanki NŻ w takich sytuacjach to kpina. Weźmy za przykład przystanek Spacerowa dla 5xx. Legenda głosi, że kiedyś jakiś autobus się nie zatrzymał.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 12 lut 2015, 10:05

Wbrew pozorom w okresach pozaszczytowych często się to zdarza.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 12 lut 2015, 10:06

Nie uwierzę. Zbyt często zdarza mi się korzystać z tego ZP. :>

A w ogóle przystanek Spacerowa w kierunku Wilanowa zagraża życiu i zdrowiu...

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 12 lut 2015, 10:10

Nie uwierzę. Zbyt często zdarza mi się korzystać z tego ZP. :>
Często, często, ale widocznie wciąż za rzadko. Albo o niewłaściwych porach.
A w ogóle przystanek Spacerowa w kierunku Wilanowa zagraża życiu i zdrowiu...
Tu się zgodzę. Z drugiej strony Metro Politechnika na Waryńskiego w kierunku na Pragę było jeszcze gorsze.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 12 lut 2015, 10:22

Wczoraj ok. 9 widziałem 519 mijające na dużym gazie (i w fajnym przechyle) przystanek przy hotelu. Nie patrzyłem, czy ktoś machał... :)

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 12 lut 2015, 10:22

Czy ja wiem, czy jeszcze gorsze... Spacerowej naprawdę nic nie przebije. Na Waryńskiego jednak jest lepsza widoczność.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 12 lut 2015, 10:24

Gorsze, bo węższe. Tam często nie było gdzie i jak stanąć, a ludzi naprawdę dużo. Teraz jest troszkę lepiej, choć dalej nie nazwałbym tego przystanku dostosowanym do obciążenia.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 12 lut 2015, 10:29

https://www.google.pl/maps/@52.219022,2 ... F4-AIg!2e0

https://www.google.pl/maps/@52.205994,2 ... ON1Tgw!2e0

I naprawdę mówisz, że węziej jest przy Politechnice? Nie sądzę. Przy Politechnice można kogoś minąć. Przy Spacerowej nie, przy krawędziach wiaty albo trzeba komuś ustąpić, albo zejść na jezdnię, bo się nie przeciśniesz z kimś równocześnie. Zresztą też jest bardziej niebezpieczne, bo tam nie jest tyle co wąsko, co przystanek jest tak fatalnie ustawiony, że czasem pasażer musi zejść na ulicę i powoduje to niebezpieczne sytuacje. A ruch tam jest spory.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 12 lut 2015, 12:57

Bo tam się nie wchodzi pod wiatę :P A na Politechnice nie masz dokąd uciec, gdy jest dużo ludzi, i to jest najgorsze. Inna rzecz, że najrozsądniej byłoby cofnąć wiatę i ścieżkę o metr pod blok, ale pewnie się nie da, bo minimalna odległość wiaty od budynku nie zostanie zachowana (niby do obejścia, bo to reguluje prawo lokalne).
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 12 lut 2015, 14:01

Poc Vocem pisze:Bo tam się nie wchodzi pod wiatę :P
To niech rozkład wystawią poza wiatę. No i wreszcie... po co w takim razie wiata? Wchodzi się czy się nie wchodzi, ludzie wchodzą. I skoro jest, to chyba mają prawo.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 12 lut 2015, 14:14

Nie bójcie nic, zaraz ustawią wąską wiatę z poddupkiem, to się wszystko zmieści :term:

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 12 lut 2015, 14:54

Zsunę się z niego prosto na ulicę. :P

daniel.k
Posty: 33
Rejestracja: 09 sty 2011, 11:12

Post autor: daniel.k » 07 mar 2015, 9:14

a ja mam takie pytanie czy wsiadając do 504 na rondzie ONZ dojadę w miarę szybko na Żwirki? Czy autobus długo stoi na końcowym przystanku Emilli Plater i czy kierowca pozwala zostać w środku czy wyrzuca z autobusu pasażerów którzy chcą jechać dalej?

adner
Posty: 626
Rejestracja: 16 lut 2012, 17:17

Post autor: adner » 07 mar 2015, 9:16

Wystarczy spojrzeć w rozkład, przerwa trwa od 3 do 9 minut. Wredni kierowcy mogą kazać wysiąść, jak to na przystanku końcowym.

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 07 mar 2015, 9:51

A gdzie Ty w rozkładzie widzisz czas postoju kierowcy? Czas do najbliższego odjazdu to co innego.

ODPOWIEDZ