Poprawa komunikacji na Ochocie
Moderator: Wiliam
Akurat pomysł z przystankiem stałym a nie NŻ to jedyny plus, bo przystanki NŻ w takich sytuacjach to kpina. Weźmy za przykład przystanek Spacerowa dla 5xx. Legenda głosi, że kiedyś jakiś autobus się nie zatrzymał.
Wbrew pozorom w okresach pozaszczytowych często się to zdarza.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Nie uwierzę. Zbyt często zdarza mi się korzystać z tego ZP.
A w ogóle przystanek Spacerowa w kierunku Wilanowa zagraża życiu i zdrowiu...
A w ogóle przystanek Spacerowa w kierunku Wilanowa zagraża życiu i zdrowiu...
Często, często, ale widocznie wciąż za rzadko. Albo o niewłaściwych porach.Nie uwierzę. Zbyt często zdarza mi się korzystać z tego ZP.
Tu się zgodzę. Z drugiej strony Metro Politechnika na Waryńskiego w kierunku na Pragę było jeszcze gorsze.A w ogóle przystanek Spacerowa w kierunku Wilanowa zagraża życiu i zdrowiu...
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Wczoraj ok. 9 widziałem 519 mijające na dużym gazie (i w fajnym przechyle) przystanek przy hotelu. Nie patrzyłem, czy ktoś machał...
Czy ja wiem, czy jeszcze gorsze... Spacerowej naprawdę nic nie przebije. Na Waryńskiego jednak jest lepsza widoczność.
Gorsze, bo węższe. Tam często nie było gdzie i jak stanąć, a ludzi naprawdę dużo. Teraz jest troszkę lepiej, choć dalej nie nazwałbym tego przystanku dostosowanym do obciążenia.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
https://www.google.pl/maps/@52.219022,2 ... F4-AIg!2e0
https://www.google.pl/maps/@52.205994,2 ... ON1Tgw!2e0
I naprawdę mówisz, że węziej jest przy Politechnice? Nie sądzę. Przy Politechnice można kogoś minąć. Przy Spacerowej nie, przy krawędziach wiaty albo trzeba komuś ustąpić, albo zejść na jezdnię, bo się nie przeciśniesz z kimś równocześnie. Zresztą też jest bardziej niebezpieczne, bo tam nie jest tyle co wąsko, co przystanek jest tak fatalnie ustawiony, że czasem pasażer musi zejść na ulicę i powoduje to niebezpieczne sytuacje. A ruch tam jest spory.
https://www.google.pl/maps/@52.205994,2 ... ON1Tgw!2e0
I naprawdę mówisz, że węziej jest przy Politechnice? Nie sądzę. Przy Politechnice można kogoś minąć. Przy Spacerowej nie, przy krawędziach wiaty albo trzeba komuś ustąpić, albo zejść na jezdnię, bo się nie przeciśniesz z kimś równocześnie. Zresztą też jest bardziej niebezpieczne, bo tam nie jest tyle co wąsko, co przystanek jest tak fatalnie ustawiony, że czasem pasażer musi zejść na ulicę i powoduje to niebezpieczne sytuacje. A ruch tam jest spory.
Bo tam się nie wchodzi pod wiatę A na Politechnice nie masz dokąd uciec, gdy jest dużo ludzi, i to jest najgorsze. Inna rzecz, że najrozsądniej byłoby cofnąć wiatę i ścieżkę o metr pod blok, ale pewnie się nie da, bo minimalna odległość wiaty od budynku nie zostanie zachowana (niby do obejścia, bo to reguluje prawo lokalne).
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
To niech rozkład wystawią poza wiatę. No i wreszcie... po co w takim razie wiata? Wchodzi się czy się nie wchodzi, ludzie wchodzą. I skoro jest, to chyba mają prawo.Poc Vocem pisze:Bo tam się nie wchodzi pod wiatę
Zsunę się z niego prosto na ulicę.
a ja mam takie pytanie czy wsiadając do 504 na rondzie ONZ dojadę w miarę szybko na Żwirki? Czy autobus długo stoi na końcowym przystanku Emilli Plater i czy kierowca pozwala zostać w środku czy wyrzuca z autobusu pasażerów którzy chcą jechać dalej?
Wystarczy spojrzeć w rozkład, przerwa trwa od 3 do 9 minut. Wredni kierowcy mogą kazać wysiąść, jak to na przystanku końcowym.
A gdzie Ty w rozkładzie widzisz czas postoju kierowcy? Czas do najbliższego odjazdu to co innego.