Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

Moderatorzy: JacekM, Dantte

piorunus
Posty: 255
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 26 mar 2015, 9:08

Adam G. pisze:]Oba przetargi miały chyba zapisane świadczenie usług na terenie całej aglomeracji. Stąd również dziwi mnie taka różnica w stawkach.
Z tego co się udało mi się dowiedzieć nieoficjalnie to jeden pakiet obejmie zadania na Białołęce i okolicach, drugi to Wilanów z przyległościami. I mniejsza o to, że ZTM tego nie określił w OPZ.
alojz pisze:Wynik pierwszej aukcji - http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/pli ... 4415TB.pdf
Witamy Europę Express City i SU8,9LE.
Ewentualnie Autosany SanCity 9LE o czym zapomniałem wspomnieć na SSC i KM-F.
Emyl pisze:Co masz na myśli?
Że przegięli ze stawką i ciężko im utrzymywać ex goeteborskie MAN'y A23 i fińskie Szitelisy, które ABP im ściągnęło ze skandynawskich krzaków.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 mar 2015, 10:00

alojz pisze:Wynik pierwszej aukcji - http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/pli ... 4415TB.pdf
Witamy Europę Express City i SU8,9LE.
To może czasem zdarzy się promocja na liniach lokalnych. :)

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 mar 2015, 20:45

Czy dzisiaj też Europa Express City wygrała aukcję elektroniczną? :)

alojz
Posty: 2662
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 26 mar 2015, 20:47

Wynik nie został opublikowany, ale zdziwiłbym się gdyby było inaczej.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2276
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 26 mar 2015, 21:06

Wygrała Europa:)

piorunus
Posty: 255
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 27 mar 2015, 1:04

Tak więc pojawił się w stolicy nowy gracz w lidze 'gigantów'. Jestem o tyle zaskoczony, że nie obstawiałem od wczoraj podwójnego zwycięstwa EEC.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 27 mar 2015, 6:34

Fajnie, że wygrał ktoś nowy, ale z drugiej strony to trochę ryzyko - 30 brygad to sporo - trzeba zorganizować kierowców, jakieś minimum zaplecza (gdzie oni mają dotychczasową bazę? wejdzie tam jeszcze 30 wozów?). Mi trochę szkoda SORów - może nie najpiękniejsze i najlepiej wykonane, ale wnętrze mają chyba najlepiej rozplanowane i najpojemniejsze z proponowanych modeli.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 27 mar 2015, 8:17

kveld pisze:Mi trochę szkoda SORów - może nie najpiękniejsze i najlepiej wykonane, ale wnętrze mają chyba najlepiej rozplanowane i najpojemniejsze z proponowanych modeli.
Brak miejsc dostępnych z poziomu podłogi.
15/12/2005-12/7/2019

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 27 mar 2015, 9:46

Coś czuję w kościach, że EEC będzie ostro walczyło w przetargu na przegubowe brygady ;)

piorunus
Posty: 255
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 27 mar 2015, 10:08

^^ O ile będą mieli dobry portfel referencji. Przecież na dobrą sprawę tutaj trzeba będzie się wykazać wykonaniem jednej usługi o wartości minimum 5 mln, może nawet 8 mln zł.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 27 mar 2015, 10:12

W ramach przypomnienia to EEC już jeździł dla ZTM-u na 742 dosyć długo, nie wiem ile wyjeździli na L-kach.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 27 mar 2015, 11:16

TLG pisze:
kveld pisze:Mi trochę szkoda SORów - może nie najpiękniejsze i najlepiej wykonane, ale wnętrze mają chyba najlepiej rozplanowane i najpojemniejsze z proponowanych modeli.
Brak miejsc dostępnych z poziomu podłogi.
Fakt, chociaż 2 chyba były wymagane, więc skoro ktoś zaoferował SORy to chyba jakoś je musieli wygospodarować? Solaris nie wypada w tym zestawieniu wiele lepiej - też ma aż 2 miejsca dostępne z poziomu podłogi - moim zdaniem jego wnętrze jest zdecydowanie najgorsze (najciaśniejsze). Już wolałbym pod tym względem Autosana, który ma i sporo miejsc siedzących dostępnych z poziomu podłogi (jeśli dobrze liczę to 4,5), i sporo miejsca dla osób stojących (mimo, że jest najkrótszy):
Obrazek

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 27 mar 2015, 11:39

W Zakopanem - zanim jeszcze tamtejszy PKS upadł - jako komunikacja miejska jeździły bardzo fajne mercedesiki ze wszystkimi miejscami dostępnymi z poziomu podłogi. Nie rozumiem tego niedasizmu.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 27 mar 2015, 11:47

MichalJ pisze:W Zakopanem - zanim jeszcze tamtejszy PKS upadł - jako komunikacja miejska jeździły bardzo fajne mercedesiki ze wszystkimi miejscami dostępnymi z poziomu podłogi. Nie rozumiem tego niedasizmu.
Fakt, Cito były fajne, ale trochę skomplikowane (napęd spalinowo-elektryczny - bo nie pokusiłbym się o nazwanie tego hybrydą) i chyba nie bez powodu się nie przyjęły (głównie ze względu na wysokie ponoć koszty utrzymania).

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 27 mar 2015, 12:05

W lokomotywach przekładnia elektryczna się sprawdza. :)

ODPOWIEDZ