Co w dzielnicy Ursynów piszczy

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8392
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 15 kwie 2015, 15:21

8 piętrowy biurowiec ma być "nowym Służewcem"? Bitch, please...

reserved
Posty: 14623
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 15 kwie 2015, 15:28

Właśnie ostatnio się zastanawiałem, co z tym budynkiem. Jak się wybuduje, trzeba będzie zobaczyć, jakie potoki generuje. Może 401 z przystankiem NŻ nie byłoby takie złe. Zwłaszcza, że tam zbyt wielu ludzi nie ma, więc nie będzie niepotrzebnych zatrzymań, a i sam wieżowiec pewnie będzie generować zatrzymania jedynie w godzinach szczytowych.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5274
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 15 kwie 2015, 15:44

person pisze:8 piętrowy biurowiec ma być "nowym Służewcem"? Bitch, please...
- wieżowiec przy Torze Stegny
- budynek w miejscu zalanych fundamentów http://www.urbanity.pl/mazowieckie/wars ... long,b8800
- biurowiec w okolicy Mangalii http://www.urbanity.pl/mazowieckie/wars ... ark,w11312
- biurowce pomiędzy Witosa i Beethovena http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1545407

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 15 kwie 2015, 17:49

Póki co to wszystkie te inwestycje łapią opóźnienia i żadna nie wyszła poza etap projektowy. Chociażby z tego względu powątpiewam, że nagle wszystkie ruszą i w ciągu 3-4 lat będzie tu wreszcie sensowna zabudowa i nie będę oglądał z okna obrzydliwego plakatu z TVN-em...
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
winnux8
Posty: 932
Rejestracja: 07 mar 2013, 16:50
Lokalizacja: Tarchodwory

Post autor: winnux8 » 22 kwie 2015, 0:06

O proszę.
ZTM pisze:Skrócenie trasy linii 166 do krańca OS. KABATY
od 25.04.2015 (sobota)
W związku z niewielkim wykorzystaniem przez pasażerów linii 166 na odcinku OS.KABATY – KABATY-STP od dnia 25 kwietnia 2015 r. od początku kursowania ogranicza się kursowanie linii 166 na tym odcinku wyłącznie do wybranych kursów.
Za trasę podstawową linii uznaje się trasę PL. HALLERA – OS. KABATY. Dotychczasową trasę podstawową (PL. HALLERA – KABATY-STP) uznaje się za wariantową.
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 22 kwie 2015, 10:16

Bo wykorzystanie to za wielkie nie jest. Tylko trzeba pamiętać o dodatkowych kursach wariantowych na DTP ;)
Popatrz, jaka franca!

Georg
Posty: 5992
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 22 kwie 2015, 14:08

Wolałbym, żeby na Kabaty-STP regularnie jeździło 179 np. co 30 minut w DP i DS, niż 166, które ma tak długą trasę, że punktualny odjazd można sobie między bajki wsadzić. Tylko nie wiem, jak długie są postoje 179 na Os. Kabaty. Ale na pewno punktualna linia będzie cieszyła się większym wzięciem. O ile na tym odcinku w ogóle jest jakieś wzięcie.

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1320
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 22 kwie 2015, 14:46

W szczycie 179 ma 10 minut rano i 7 minut po południu postoju na Kabatach, pod warunkiem że przyjedzie punktualnie. Zdarza się, że wcale postoju nie ma.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 kwie 2015, 20:45

No za dużo tych kursów do pętli Kabaty-STP to nie zostało. Raptem rano będą przez całą godzinę, a po południu przez dwie godziny. Pozostałe kursy w DP i wszystkie w DŚ skrócone będą do Os. Kabaty. :D

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8392
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 24 kwie 2015, 13:41

Po co więcej, skoro są one dedykowane pracownikom MW?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 24 kwie 2015, 13:46

Tam nikt nie pracuje na drugą i trzecią zmianę?

Stary Pingwin
Posty: 5831
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 24 kwie 2015, 13:48

Dojeżdżają metrem.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8392
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 24 kwie 2015, 13:50

Naprawdę uważasz, że ktokolwiek pociąłby w ten sposób rozkład 166 bez skonsultowania tego z MW? :>

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 24 kwie 2015, 14:02

Naprawdę to uważam, że mogłoby tam w ogóle nie jeździć, skoro jest tylko dla sekretarek. Albo jeden-dwa kursy, jak do Czajki.

reserved
Posty: 14623
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 24 kwie 2015, 14:15

Akurat myślę, że ten podjazd jest mało problematyczny i o ile wożenie tam powietrza przez całe dnie może i nie ma uzasadnienia, to parę kursów w tę, czy w tę, nie powinno robić problemu.

ODPOWIEDZ