Co w dzielnicy Ursynów piszczy
Moderator: Wiliam
8 piętrowy biurowiec ma być "nowym Służewcem"? Bitch, please...
Właśnie ostatnio się zastanawiałem, co z tym budynkiem. Jak się wybuduje, trzeba będzie zobaczyć, jakie potoki generuje. Może 401 z przystankiem NŻ nie byłoby takie złe. Zwłaszcza, że tam zbyt wielu ludzi nie ma, więc nie będzie niepotrzebnych zatrzymań, a i sam wieżowiec pewnie będzie generować zatrzymania jedynie w godzinach szczytowych.
- wieżowiec przy Torze Stegnyperson pisze:8 piętrowy biurowiec ma być "nowym Służewcem"? Bitch, please...
- budynek w miejscu zalanych fundamentów http://www.urbanity.pl/mazowieckie/wars ... long,b8800
- biurowiec w okolicy Mangalii http://www.urbanity.pl/mazowieckie/wars ... ark,w11312
- biurowce pomiędzy Witosa i Beethovena http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1545407
Póki co to wszystkie te inwestycje łapią opóźnienia i żadna nie wyszła poza etap projektowy. Chociażby z tego względu powątpiewam, że nagle wszystkie ruszą i w ciągu 3-4 lat będzie tu wreszcie sensowna zabudowa i nie będę oglądał z okna obrzydliwego plakatu z TVN-em...
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
O proszę.
ZTM pisze:Skrócenie trasy linii 166 do krańca OS. KABATY
od 25.04.2015 (sobota)
W związku z niewielkim wykorzystaniem przez pasażerów linii 166 na odcinku OS.KABATY – KABATY-STP od dnia 25 kwietnia 2015 r. od początku kursowania ogranicza się kursowanie linii 166 na tym odcinku wyłącznie do wybranych kursów.
Za trasę podstawową linii uznaje się trasę PL. HALLERA – OS. KABATY. Dotychczasową trasę podstawową (PL. HALLERA – KABATY-STP) uznaje się za wariantową.
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
Bo wykorzystanie to za wielkie nie jest. Tylko trzeba pamiętać o dodatkowych kursach wariantowych na DTP
Popatrz, jaka franca!
Wolałbym, żeby na Kabaty-STP regularnie jeździło 179 np. co 30 minut w DP i DS, niż 166, które ma tak długą trasę, że punktualny odjazd można sobie między bajki wsadzić. Tylko nie wiem, jak długie są postoje 179 na Os. Kabaty. Ale na pewno punktualna linia będzie cieszyła się większym wzięciem. O ile na tym odcinku w ogóle jest jakieś wzięcie.
W szczycie 179 ma 10 minut rano i 7 minut po południu postoju na Kabatach, pod warunkiem że przyjedzie punktualnie. Zdarza się, że wcale postoju nie ma.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
No za dużo tych kursów do pętli Kabaty-STP to nie zostało. Raptem rano będą przez całą godzinę, a po południu przez dwie godziny. Pozostałe kursy w DP i wszystkie w DŚ skrócone będą do Os. Kabaty.
Po co więcej, skoro są one dedykowane pracownikom MW?
Tam nikt nie pracuje na drugą i trzecią zmianę?
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Naprawdę uważasz, że ktokolwiek pociąłby w ten sposób rozkład 166 bez skonsultowania tego z MW?
Naprawdę to uważam, że mogłoby tam w ogóle nie jeździć, skoro jest tylko dla sekretarek. Albo jeden-dwa kursy, jak do Czajki.
Akurat myślę, że ten podjazd jest mało problematyczny i o ile wożenie tam powietrza przez całe dnie może i nie ma uzasadnienia, to parę kursów w tę, czy w tę, nie powinno robić problemu.