Kasacja 27
Moderator: Wiliam
Kasacja 27
Zastanawiam się już kilka dni nad kasacją 27 .
Z tego co czytam tu na forum jest to niezła ZAWALIDROGA przy kercelaku i na babce .
Czy nie można by tego zamienić w linie autobusową .
Pętle i trasa jest gotowa , wystarczyłyby 4-5 sztuk 10 -metrowych w "szczycie",2-3 poza nim .
Autobus jechałby może trochę dłużej ,ale zyski dla tramów spore .
Skąd brygady nie wiem
Ale uwalniamy motorkowych z 27 , których jest potrzeba .
Z tego co czytam tu na forum jest to niezła ZAWALIDROGA przy kercelaku i na babce .
Czy nie można by tego zamienić w linie autobusową .
Pętle i trasa jest gotowa , wystarczyłyby 4-5 sztuk 10 -metrowych w "szczycie",2-3 poza nim .
Autobus jechałby może trochę dłużej ,ale zyski dla tramów spore .
Skąd brygady nie wiem
Ale uwalniamy motorkowych z 27 , których jest potrzeba .
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
A może bez większej logiki podywagujemy nad kasacją "twoich" linii?
27 jest linią, która sprawdza się - przy swojej wielkości zapotrzebowania oczywiście.
Zamiast pisać bzdury, typu "zawalidroga na Babce", pomyśl, jak racjonalnie rozwiązać problem.
W transporcie liczy się pasażer i jego wygoda, twoje argumenty zaś brzmią bardziej "znam się, bo pracuję w komunikacji, gdzieś na zajezdni...".
Wywalenie 27 z Babki nie wiele da, bo jest jeszcze 22 w tej samej relacji. To co, likwidujemy 22?
Parę wątków niżej już napisano - powinien powstać osobny tor dla tej relacji i to jest jedyne rozsądne rozwiązane za którym można lobbować.
Kasacja 27 i co, zaganianie ludzi spod Arkadii pod Powązkowską na 1, czyli w wielu przypadkach nieakceptowalna przesiadka plus zwiększenie przesiadek z jednej do dwóch jak ktoś jedzie np. z Piasków na Wolską?
Jakie to szczęście, że ZTM jeszcze całkowicie nie oszalał i zwiększy częstotliwość 27 do 8 minut w szczycie.
Kasowanie tego typu linii - mniej popularnych ale wciąż mających spore grono stałych pasażerów - to tylko bezsensownie głupie zwiększanie korków na mieście.
Gdyby to ode mnie zależało, proponowanie zastąpienia trasy tramwajowej linią autobusową i to jeszcze w takich ulicach zasługuje na bana.
27 jest linią, która sprawdza się - przy swojej wielkości zapotrzebowania oczywiście.
Zamiast pisać bzdury, typu "zawalidroga na Babce", pomyśl, jak racjonalnie rozwiązać problem.
W transporcie liczy się pasażer i jego wygoda, twoje argumenty zaś brzmią bardziej "znam się, bo pracuję w komunikacji, gdzieś na zajezdni...".
Wywalenie 27 z Babki nie wiele da, bo jest jeszcze 22 w tej samej relacji. To co, likwidujemy 22?
Parę wątków niżej już napisano - powinien powstać osobny tor dla tej relacji i to jest jedyne rozsądne rozwiązane za którym można lobbować.
Kasacja 27 i co, zaganianie ludzi spod Arkadii pod Powązkowską na 1, czyli w wielu przypadkach nieakceptowalna przesiadka plus zwiększenie przesiadek z jednej do dwóch jak ktoś jedzie np. z Piasków na Wolską?
Jakie to szczęście, że ZTM jeszcze całkowicie nie oszalał i zwiększy częstotliwość 27 do 8 minut w szczycie.
Kasowanie tego typu linii - mniej popularnych ale wciąż mających spore grono stałych pasażerów - to tylko bezsensownie głupie zwiększanie korków na mieście.
Gdyby to ode mnie zależało, proponowanie zastąpienia trasy tramwajowej linią autobusową i to jeszcze w takich ulicach zasługuje na bana.
- Thompson04
- Posty: 202
- Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
- Lokalizacja: Bemowo Jelonki
We wtorek jechałem tą linią o 19 i stopiątka była pełna na odcinku Zajezdnia Wola-Płocka dlatego dla pasażerów to spora strata przy planowanym pocięciu 26. W takim przypadku przydałoby się jakieś 46 co 8/12/8/-- na Cm. Wolski - Dw. Wschodni.
Ja sporadycznie korzystam z 27 jadąc spod Arkadii w okolice Jana Kazimierza. I bardzo dobrze mi się nią jeździ - szybko i sprawnie. Nie wyobrażam sobie likwidacji tej linii.
Ban , że zacznę od końcaktr2013 pisze:A może bez większej logiki podywagujemy nad kasacją "twoich" linii?
27 jest linią, która sprawdza się - przy swojej wielkości zapotrzebowania oczywiście.
Zamiast pisać bzdury, typu "zawalidroga na Babce", pomyśl, jak racjonalnie rozwiązać problem.
W transporcie liczy się pasażer i jego wygoda, twoje argumenty zaś brzmią bardziej "znam się, bo pracuję w komunikacji, gdzieś na zajezdni...".
Wywalenie 27 z Babki nie wiele da, bo jest jeszcze 22 w tej samej relacji. To co, likwidujemy 22?
Parę wątków niżej już napisano - powinien powstać osobny tor dla tej relacji i to jest jedyne rozsądne rozwiązane za którym można lobbować.
Kasacja 27 i co, zaganianie ludzi spod Arkadii pod Powązkowską na 1, czyli w wielu przypadkach nieakceptowalna przesiadka plus zwiększenie przesiadek z jednej do dwóch jak ktoś jedzie np. z Piasków na Wolską?
Jakie to szczęście, że ZTM jeszcze całkowicie nie oszalał i zwiększy częstotliwość 27 do 8 minut w szczycie.
Kasowanie tego typu linii - mniej popularnych ale wciąż mających spore grono stałych pasażerów - to tylko bezsensownie głupie zwiększanie korków na mieście.
Gdyby to ode mnie zależało, proponowanie zastąpienia trasy tramwajowej linią autobusową i to jeszcze w takich ulicach zasługuje na bana.
I teraz od początku
27 jest linią dla pewnej ilości mieszkańców ,ale z powodu DWÓCH istotnych relacji lewoskrętnych opóźnia ruch tramów .
Ja nie pracuje w komunikacji .
O osobnym torze też tu dwa dni temu napisałem .
Przejście 300 metrów na 1 jest dla zdrowia , i ganianie ludzi spod arkadii na powązkowską to nie zbrodnia .Jest 22
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Tramwajom na Babce najbardziej pomoże wydłużenie światła o kilka sekund by legalnie mogły dwa pojechać. Obecnie światło dla tramwajów jest o wiele krótsze niż samochodowe w tej samej relacji.
27 jest wykorzystywane odcinkowo (tj. Sowińskiego-Zajezdnia Wola/Okopowa-Sowińskiego oraz Rondo Babka-Żytnia). Na odcinku Marymont-Rondo Babka wozi wyłącznie przypadkowych pasażerów. Po likwidacji 8 bardzo zwiększyło się zapełnienie 27 na odcinku Okopowa-Sowińskiego. Zamiast myśleć o kasowaniu 27, warto pomyśleć o gruntownej reformie komunikacji tramwajowej, o której była już mowa w innym temacie. Celem nowego układu powinno być zwiększenie ilości linii silnych, kosztem likwidacji linii słabych zapewniających unikalne relacje skrętne. Parę lat temu powstał w ZTMie pomysł skierowania 27 na Żerań FSO, ale pasażerowie się postawili, uzasadniając, że na 27 muszą istnieć w obydwu kierunkach przystanki Rondo Babka.
A linia autobusowa przez Jana Kazimierza.mickam pisze:Ja sporadycznie korzystam z 27 jadąc spod Arkadii w okolice Jana Kazimierza. I bardzo dobrze mi się nią jeździ - szybko i sprawnie. Nie wyobrażam sobie likwidacji tej linii.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Linia autobusowa dublująca szynę? To będzie świetny argument dla pana od 103, który już nie raz chciał kasacji 28, kosztem przywrócenia 103 z Huty na Dw. Wschodni.
A najlepiej to jeszcze przez Centrum, jak coś robić to z rozmachemNordyk110 pisze:A linia autobusowa przez Jana Kazimierza.mickam pisze:Ja sporadycznie korzystam z 27 jadąc spod Arkadii w okolice Jana Kazimierza. I bardzo dobrze mi się nią jeździ - szybko i sprawnie. Nie wyobrażam sobie likwidacji tej linii.
Znam dwie osoby które jeżdża do pracy z przesiadką na trasie Sokołowska-Sady Żoliborskie i Reduta Wolska-Sady Żoliborskie. Te osoby mają obecnie jedna ale dość wygodną przesiadkę z silnych linii na 27 pod Arkadią.
W zupełności się nie dziwię, jeśli dołączyłyby do protestujących za wyrzuceniem 27 z Marymontu i skierowaniu go na Żerań (niby po jaką cholerę?).
Nienormalne jest dywagowanie, czy na tej trasie można tych ludzi wozić autobusem.
Ja bym nawet przy większej częstotliwości 27 dał je na Piaski bo do Marymontu faktycznie prawie nikogo nie wozi. Broniewskiego jeszcze dużo pochłonie bo są to silnie zurbanizowane blokowiska nie mające konkurencji w postaci metra i autobusów.
Ale w obecnym układzie przystanków tramwajowych na Babce możemy rozmawiać wyłącznie o inwestycjach pro-pasażerskich a nie chamskim wypinaniu tyłka na całkiem spore grono pasażerów 27 pod pretekstem "nie da się zrobić skrętu, to skasujmy relację a wy biegajcie i przesiadajcie się nie raz a trzy razy ...bo sport do zdrowie".
W zupełności się nie dziwię, jeśli dołączyłyby do protestujących za wyrzuceniem 27 z Marymontu i skierowaniu go na Żerań (niby po jaką cholerę?).
Nienormalne jest dywagowanie, czy na tej trasie można tych ludzi wozić autobusem.
Ja bym nawet przy większej częstotliwości 27 dał je na Piaski bo do Marymontu faktycznie prawie nikogo nie wozi. Broniewskiego jeszcze dużo pochłonie bo są to silnie zurbanizowane blokowiska nie mające konkurencji w postaci metra i autobusów.
Ale w obecnym układzie przystanków tramwajowych na Babce możemy rozmawiać wyłącznie o inwestycjach pro-pasażerskich a nie chamskim wypinaniu tyłka na całkiem spore grono pasażerów 27 pod pretekstem "nie da się zrobić skrętu, to skasujmy relację a wy biegajcie i przesiadajcie się nie raz a trzy razy ...bo sport do zdrowie".
Kolejny temat z ukrytym pytaniem: jak przy tak rozwleczonych węzłach z pierdylionem przycisków hamujących pieszych i długaśnymi cyklami w ogóle mówić o przesiadkach jako dobrej alternatywie pokręconych linii?
W relacji Okopowa - Żoliborz są jednoperonowe przesiadki z/do 22
W relacji Dalsza Wola - Żoliborz są przyzwoite przesiadki przy Feminie.
W relacji Dalsza Wola - Żoliborz są przyzwoite przesiadki przy Feminie.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36674
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Do pociętej 17 i do za chwilę pociętego 33. Przy czym do obu czasem trudno tam się wcisnąć.wojtor pisze:W relacji Dalsza Wola - Żoliborz są przyzwoite przesiadki przy Feminie.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
W kierunku na Marymont oprócz 17 jest też 11/37.Bastian pisze:Do pociętej 17 i do za chwilę pociętego 33. Przy czym do obu czasem trudno tam się wcisnąć.wojtor pisze:W relacji Dalsza Wola - Żoliborz są przyzwoite przesiadki przy Feminie.