Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 11868
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 04 kwie 2015, 20:46

A sygnalizacja tak przyjazna jak ta przy Deotymy? ;P
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24712
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 kwie 2015, 21:08

Cztery łuki do rozjezdzania przez Swingi?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 11868
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 04 kwie 2015, 21:09

A Dżezami to będzie można melodyjki wygrywać jak dwa jednocześnie będą podjeżdżać :)
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 kwie 2015, 14:50

Dżez na łuku R100 i większym jest praktycznie bezszelestny - i mówię to z wielokrotnej autopsji, ostatni raz przed paroma godzinami (3602 na 11 przy Elekcyjnej). Liczba łuków wzrośnie, ale nie aż tak bardzo - zmiana "pasa" od strony Bródna odbędzie się w miejscu, gdzie łuk i tak jest. Przy okazji w międzytorzu powstanie wydzielony lewoskręt bez blokowania torowiska - coś takiego to widziałem chyba tylko w Zurychu i Innsbrucku dotychczas.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15044
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 05 kwie 2015, 16:56

Jaki procent taboru stanowią dżezy?
Poza tym - kiedy ta przebudowa torów i dlaczego dowiadujemy się o tym pod hasłem 'programowanie sygnalizacji'?

Nawiasem mówiąc - wstawienie rozjazdu, żeby się dało pojechać z trasy W-Z na pl. Wileński w lewo to jest 3 dni roboty plus posłanie 13 i 26 wokół cerkwi na jeden weekend. Nie pojmuję, dlaczego tego nie można zrobić - nawet zakładając, że byłoby to rozwiązanie tymczasowe (znaczy pewnie na jakieś 3 lata, bo w przyszłym roku presji wyborów nie będzie)...

Flash8222
Posty: 7138
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 05 kwie 2015, 18:40

MichalJ pisze:Jaki procent taboru stanowią dżezy?
Poza tym - kiedy ta przebudowa torów i dlaczego dowiadujemy się o tym pod hasłem 'programowanie sygnalizacji'?
W tym roku od sierpnia do końca listopada, przynajmniej na razie takie są terminy.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 9331
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 07 kwie 2015, 10:11

Glonojad pisze:Na Kawęczyńskiej jest coś zupełnie innego. Prędzej na Stalowej, ale też nie do końca - tam jest antyzatoka . A tu po prostu tramwaj podjedzie do krawężnika.
Czemu nie zdecydowano się na budowę przystanku wiedeńskiego? Tylko z powodu chęci wydzielenia tego lewoskrętu? (BTW: czy ktoś mógłby zarzucić zdjęciami tego dziwa z Zurichu/Innsbrucku?)

Łukasz
Posty: 11592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 kwie 2015, 19:42

Jakoś nie mam przekonania do antyzatok... Już widzę jak rozpędzony WOR wjeżdża na antyzatokę, traci panowanie nad kierownicą - i wpada z impetem w ludzi czekających na przystanku.
ŁK

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 9331
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 29 kwie 2015, 12:07

Łukasz pisze:Już widzę jak rozpędzony WOR wjeżdża na antyzatokę, traci panowanie nad kierownicą - i wpada z impetem w ludzi czekających na przystanku.
Niektórzy na żoliborskim rondzie (Elbląska-Przasnyska) oczyma wyobraźni widzieli wpadający zimą w poślizg autobus, który następnie przewraca się na idącą do szkoły gromadkę dzieci. I to był dla nich argument przeciw kursowaniu Elbląską stałej linii autobusowej.

Zatem: spoko, nie ty jeden masz bogatą wyobraźnię.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 11868
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 30 kwie 2015, 0:12

Po Kawęczyńskiej potrafią jeździć rozganiając ludzi idących do tramwaju, więc to nie wyobraźnia, tylko smutna rzeczywistość i drogowa dzicz.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Stary Pingwin
Posty: 5990
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 30 kwie 2015, 10:45

Raczej studenci pobliskiej uczelni. Miejscowi maja wyobraźnię.
miłośnik 13N

drapka
Posty: 3502
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 30 kwie 2015, 11:22

Niestety, ale jestem zdania, że bardziej niż na wyobraźni przeciętnego kierowcy polegać można na betonowych barierkach, zaporach, separatorach ruchu itp.
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 11868
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 01 maja 2015, 0:51

Szkoda, że snajperzy są nielegalni ;P
Moim zdaniem ideałem są takie przystanki, jak powstały na Stalowej. Tramwaj obsługuje przystanek, a osobówki czekają bez możliwości legalnego ominięcia tramwaju. To nie jest Wisłostrada, tylko lokalna ulica, więc pośpiech zdecydowanie nie jest wskazany. Smutne tylko jest to, że na wiele przypadków mojego jeżdżenia 23 ominięto mnie raz. Zrobił to kierowca ze Stalowej zjeżdżający do obory, a zdzwoniony uznał za stosowne pieprznąć w hamulce tuż przede mną. Skoro teoretycznie zawodowcy wykonują dziwne ruchy, to czego spodziewać się po amatorach?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Flash8222
Posty: 7138
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 01 maja 2015, 10:20

W zeszłym roku jeżdżąc kilka razy na 135 które miało przystanek na Konopackiej (Notabene niezgodnie z przepisami, bo na przystanku był tylko znak D-17) i często mnie omijano gdy obsługiwałem przystanek, a przed sobą miałem przejście dla pieszych. Głównie byli to specjaliści z tablicami WWL, WND, WOR. Co do inteligencji kierowców ze Stalowej to w styczniu byłem świadkiem totalnej głupoty kierowcy który za przystankiem Stare Miasto zaczął wyprzedzać pod prąd Swinga jadąc na czołowe innemu MANowi. Motorniczy oraz prawidłowo jadący kierowca w ostatniej chwili zatrzymali się by puścić idiotę.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4859
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 11 maja 2015, 13:53

Zapowiedź zmian na Pl.Zawiszy:
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 49136.html
Dużo się tych torów zrobi na Towarowej (bo jak rozumiem wyjdą 4), ale coś nie słychać o przystanku zbiorczym na Grójeckiej.
Obrazek

ODPOWIEDZ