Plany remontowe Tramwajów Warszawskich
Moderator: Wiliam
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 11868
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A sygnalizacja tak przyjazna jak ta przy Deotymy? 
Cztery łuki do rozjezdzania przez Swingi?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 11868
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A Dżezami to będzie można melodyjki wygrywać jak dwa jednocześnie będą podjeżdżać 
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26866
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dżez na łuku R100 i większym jest praktycznie bezszelestny - i mówię to z wielokrotnej autopsji, ostatni raz przed paroma godzinami (3602 na 11 przy Elekcyjnej). Liczba łuków wzrośnie, ale nie aż tak bardzo - zmiana "pasa" od strony Bródna odbędzie się w miejscu, gdzie łuk i tak jest. Przy okazji w międzytorzu powstanie wydzielony lewoskręt bez blokowania torowiska - coś takiego to widziałem chyba tylko w Zurychu i Innsbrucku dotychczas.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jaki procent taboru stanowią dżezy?
Poza tym - kiedy ta przebudowa torów i dlaczego dowiadujemy się o tym pod hasłem 'programowanie sygnalizacji'?
Nawiasem mówiąc - wstawienie rozjazdu, żeby się dało pojechać z trasy W-Z na pl. Wileński w lewo to jest 3 dni roboty plus posłanie 13 i 26 wokół cerkwi na jeden weekend. Nie pojmuję, dlaczego tego nie można zrobić - nawet zakładając, że byłoby to rozwiązanie tymczasowe (znaczy pewnie na jakieś 3 lata, bo w przyszłym roku presji wyborów nie będzie)...
Poza tym - kiedy ta przebudowa torów i dlaczego dowiadujemy się o tym pod hasłem 'programowanie sygnalizacji'?
Nawiasem mówiąc - wstawienie rozjazdu, żeby się dało pojechać z trasy W-Z na pl. Wileński w lewo to jest 3 dni roboty plus posłanie 13 i 26 wokół cerkwi na jeden weekend. Nie pojmuję, dlaczego tego nie można zrobić - nawet zakładając, że byłoby to rozwiązanie tymczasowe (znaczy pewnie na jakieś 3 lata, bo w przyszłym roku presji wyborów nie będzie)...
W tym roku od sierpnia do końca listopada, przynajmniej na razie takie są terminy.MichalJ pisze:Jaki procent taboru stanowią dżezy?
Poza tym - kiedy ta przebudowa torów i dlaczego dowiadujemy się o tym pod hasłem 'programowanie sygnalizacji'?
Czemu nie zdecydowano się na budowę przystanku wiedeńskiego? Tylko z powodu chęci wydzielenia tego lewoskrętu? (BTW: czy ktoś mógłby zarzucić zdjęciami tego dziwa z Zurichu/Innsbrucku?)Glonojad pisze:Na Kawęczyńskiej jest coś zupełnie innego. Prędzej na Stalowej, ale też nie do końca - tam jest antyzatoka . A tu po prostu tramwaj podjedzie do krawężnika.
Jakoś nie mam przekonania do antyzatok... Już widzę jak rozpędzony WOR wjeżdża na antyzatokę, traci panowanie nad kierownicą - i wpada z impetem w ludzi czekających na przystanku.
ŁK
Niektórzy na żoliborskim rondzie (Elbląska-Przasnyska) oczyma wyobraźni widzieli wpadający zimą w poślizg autobus, który następnie przewraca się na idącą do szkoły gromadkę dzieci. I to był dla nich argument przeciw kursowaniu Elbląską stałej linii autobusowej.Łukasz pisze:Już widzę jak rozpędzony WOR wjeżdża na antyzatokę, traci panowanie nad kierownicą - i wpada z impetem w ludzi czekających na przystanku.
Zatem: spoko, nie ty jeden masz bogatą wyobraźnię.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 11868
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Po Kawęczyńskiej potrafią jeździć rozganiając ludzi idących do tramwaju, więc to nie wyobraźnia, tylko smutna rzeczywistość i drogowa dzicz.
-
Stary Pingwin
- Posty: 5990
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Raczej studenci pobliskiej uczelni. Miejscowi maja wyobraźnię.
miłośnik 13N
Niestety, ale jestem zdania, że bardziej niż na wyobraźni przeciętnego kierowcy polegać można na betonowych barierkach, zaporach, separatorach ruchu itp.
Popatrz, jaka franca!
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 11868
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Szkoda, że snajperzy są nielegalni 
Moim zdaniem ideałem są takie przystanki, jak powstały na Stalowej. Tramwaj obsługuje przystanek, a osobówki czekają bez możliwości legalnego ominięcia tramwaju. To nie jest Wisłostrada, tylko lokalna ulica, więc pośpiech zdecydowanie nie jest wskazany. Smutne tylko jest to, że na wiele przypadków mojego jeżdżenia 23 ominięto mnie raz. Zrobił to kierowca ze Stalowej zjeżdżający do obory, a zdzwoniony uznał za stosowne pieprznąć w hamulce tuż przede mną. Skoro teoretycznie zawodowcy wykonują dziwne ruchy, to czego spodziewać się po amatorach?
Moim zdaniem ideałem są takie przystanki, jak powstały na Stalowej. Tramwaj obsługuje przystanek, a osobówki czekają bez możliwości legalnego ominięcia tramwaju. To nie jest Wisłostrada, tylko lokalna ulica, więc pośpiech zdecydowanie nie jest wskazany. Smutne tylko jest to, że na wiele przypadków mojego jeżdżenia 23 ominięto mnie raz. Zrobił to kierowca ze Stalowej zjeżdżający do obory, a zdzwoniony uznał za stosowne pieprznąć w hamulce tuż przede mną. Skoro teoretycznie zawodowcy wykonują dziwne ruchy, to czego spodziewać się po amatorach?
W zeszłym roku jeżdżąc kilka razy na 135 które miało przystanek na Konopackiej (Notabene niezgodnie z przepisami, bo na przystanku był tylko znak D-17) i często mnie omijano gdy obsługiwałem przystanek, a przed sobą miałem przejście dla pieszych. Głównie byli to specjaliści z tablicami WWL, WND, WOR. Co do inteligencji kierowców ze Stalowej to w styczniu byłem świadkiem totalnej głupoty kierowcy który za przystankiem Stare Miasto zaczął wyprzedzać pod prąd Swinga jadąc na czołowe innemu MANowi. Motorniczy oraz prawidłowo jadący kierowca w ostatniej chwili zatrzymali się by puścić idiotę.
Zapowiedź zmian na Pl.Zawiszy:
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 49136.html
Dużo się tych torów zrobi na Towarowej (bo jak rozumiem wyjdą 4), ale coś nie słychać o przystanku zbiorczym na Grójeckiej.
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 49136.html
Dużo się tych torów zrobi na Towarowej (bo jak rozumiem wyjdą 4), ale coś nie słychać o przystanku zbiorczym na Grójeckiej.
