Pan Piotr pisze:A gdyby tak wprowadzić drobne korekty? W sumie to zebrane pomysły jakie się pojawiały na forum:
- zbyt niska częstotliwość połączenia Bemowa z Al. Jerozolimskimi
- słabe połączenie Ochoty z M2
- potrzeba zasilenia połączenia OKOPOWA - CIEPŁOWNIA WOLA
I tak:
3 - trasa bez zmian - co 4/6/7-8/10
7 + 24 => 7 : Kawęczyńska-Bazylika ... pl. Zawiszy - trasą 24 - Nowe Bemowo - co 4/6/7-8/10
Dochodzą trzy silne linie, znikają dwie o standardowej częstotliwości. 22 I 25 na Pradze zastępują przesiadki między 3 i 7 ( obie częste ). Z rejonów na południe od Banacha wreszcie jest jakieś połączenie z M2.
Kolejny pomysł jak wzmocnić połączenie Gocławka z M2...
A tymczasem nawet na trasie do Ronda Daszyńskiego (maksymalne wykorzystanie szybkości metra) 3 + M2 przegrywa czasowo z obecnym 24 (,,dogodna" przesiadka w cenie). Jak już metro dotrze do Bemowa, to będzie o czym mówić (może), a na razie to nie jest żadna fajna oferta dla Grochowa i okolic. I nie miała być - zbudowano je z myślą o Pradze, Targówku i Bródnie, tudzież linii Wołomińskiej (patrząc na prawym brzegu).
Zamiast skracać połowę kursów ,,9" lepiej byłoby przyciąć ,,6" (tak, wiem, wjazdu na odpowiedni tor na Wiatraku by być może zabrakło...).
Wychodzi na to, że w jednym na pewno się zgadzamy: jest zbyt wiele tarczek!