Przystanki [historia]
Moderator: Wiliam
Mój zmitrężony plan Warszawy z 1997 pokazuje przystanki autobusowe na Madalińskiego przy Wrotkowej oraz na Wołoskiej przy Dąbrowskiego. Zaś jeśli chodzi o tramwajowe to także na Wołoskiej przy Dąbrowskiego oraz na wysokości Narbutta. Nie ma przystanków przy Rakowieckiej.
-
- Posty: 4116
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Szkoda że teraz tak zagęścili te przystanki...
Tramwajowych przystanków "Kulskiego" (wcześniej "Paszkowskiego") przy Madalińskiego też nie było.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
-
- Posty: 4116
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Polecam ortofotomapę z początku lat 90-tych, wyraża więcej niż tysiąc słów.
To chyba przystanki tramwajowe od GUS-u w dół wyglądały następująco:
Urząd Patentowy (ob. Biblioteka Narodowa)
SGPiS (ob. Pole Mokotowskie)
Rakowiecka (ob. Kielecka)
Narbutta
Szpital MSW
Komarowa (ob. Wołoska)
Liczę na wspomnienia Starego Pingwina, może zdarzyło mu się tam zaglądać dwunastką
Urząd Patentowy (ob. Biblioteka Narodowa)
SGPiS (ob. Pole Mokotowskie)
Rakowiecka (ob. Kielecka)
Narbutta
Szpital MSW
Komarowa (ob. Wołoska)
Liczę na wspomnienia Starego Pingwina, może zdarzyło mu się tam zaglądać dwunastką
Autobus Czerwon pisze:Polecam ortofotomapę z początku lat 90-tych, wyraża więcej niż tysiąc słów.
Spokojnie możesz usunąć ze swojej wypowiedzi "chyba". Tak było.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
-
- Posty: 5832
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Mong, zaglądałem tam 10, 12, 17, 33 i 33bis. Z lat 80 pamiętam zakaz mijania się na łuku Rakowieckiej. A na 17 i 33 hulały potrójniaki. Jak twierdzi jeden z forumowiczów, tramy w tamtych latach jeździły co 23 minuty, więc potrójniaki sobie nie przeszkadzały.
A potem nastał ZTM i zrobił reformę 4/8.
A potem nastał ZTM i zrobił reformę 4/8.
miłośnik 13N
To nie był plac na końcu Nowolipek?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
fik pisze:Gdzie była dokładnie i jak wyglądała pętla Wolność?
Z tego co wiem to pętla była tutaj.pawcio pisze:To nie był plac na końcu Nowolipek?
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Witam,
czy ktoś z kolegów mógłby podać odległość
od "R-10 OSTROBRAMSKA do przystanku: (2015 04 PŁOWIECKA) kierunek: KAWĘCZYN/REMBERTÓW/MARYSIN (trasa dojazdowa)
od "R-10 OSTROBRAMSKA do przystanku: (2015 01 PŁOWIECKA) kierunek: WIATRACZNA (trasa dojazdowa)
zależy mi na odległościach z przed budowy węzła MARSA
Jeśli byłaby taka możliwość, to prosiłbym też o dojazdówki dla R-5 INFLANCKA, R-9 CHEŁMSKA, R-12 PIASECZNO.
Potrzebuję tych odległości do wykonania protokołów długości linii.
Z góry dzięki
czy ktoś z kolegów mógłby podać odległość
od "R-10 OSTROBRAMSKA do przystanku: (2015 04 PŁOWIECKA) kierunek: KAWĘCZYN/REMBERTÓW/MARYSIN (trasa dojazdowa)
od "R-10 OSTROBRAMSKA do przystanku: (2015 01 PŁOWIECKA) kierunek: WIATRACZNA (trasa dojazdowa)
zależy mi na odległościach z przed budowy węzła MARSA
Jeśli byłaby taka możliwość, to prosiłbym też o dojazdówki dla R-5 INFLANCKA, R-9 CHEŁMSKA, R-12 PIASECZNO.
Potrzebuję tych odległości do wykonania protokołów długości linii.
Z góry dzięki
Trochę historycznych trasówek i protokołów pomiarowych.
Wykonane w exelu na podstawie zebranych danych i innych trasówek.
Może kogoś zainteresuje.
Dodano po 4 minutach 34 sekundach:
Trasówka linii "119"
Dodano po 8 minutach 35 sekundach:
120, 137
Wykonane w exelu na podstawie zebranych danych i innych trasówek.
Może kogoś zainteresuje.
Dodano po 4 minutach 34 sekundach:
Trasówka linii "119"
Dodano po 8 minutach 35 sekundach:
120, 137
ZP 6062 Heroldów istniał przynajmniej pod koniec kwietnia 1989 (wg II wydania atlasu sieci MZK) (zatrzymywało sie tam 381)TeEsWu pisze:
- czy w 1989 r. istniał jeszcze ZP 6062 HEROLDÓW, a jeżeli nie, to czy jakiś ZP miał ten numer,
Chciałem dołączyć spis przystanków z zakresu 2XXX - stan na grudzień 1986, na którym na czerwono zaznaczyłem przypadki budzące moje wątpliwości, ale muszę go jakoś przerobić, gdyż wyświetla się komunikat: "Plik jest zbyt duży. Maksymalny rozmiar to 256 KiB."
PS: Masz może spisy przystanków z datami uruchomień z pozostałych rejonów wg stanu na koniec 1986 r.? Tworzę kronikę historii przystanków wraz z bieżacymi aktualizacjami a na Trasbusie nie ma zbyt wielu wpisów odnosnie uruchomień, likwidacji czy zmiany nazw zespołów przystankowych (sa w zasadzie tylko te nowsze)
Od 5.2008 tylko autobusy
Galeria sław: http://omni-bus.eu/warsztat/profile.php?uid=108
http://omni-bus.eu/omnigaleria/profile.php?uid=34
Galeria sław: http://omni-bus.eu/warsztat/profile.php?uid=108
http://omni-bus.eu/omnigaleria/profile.php?uid=34