Chodnik prowadzi tam donikąd, równie dobrze mógłby iść wokół wejścia do stacji. Terminal też można by "przedłużyć", to jest kwestia czysto architektoniczna. I gdyby było to dojście na poziomie 0, to tym bardziej byłaby to "jak część terminala".MichalJ pisze:Jednak tak jest lepiej. Łącznik na poziomie zero przecinałby chodnik...
I psychologicznie jest lepiej, że się wchodzi od razu z terminala.
Koleją na warszawskie lotnisko
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6948
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
A po drodze RELAY, Starbucks i kilka innych miejsc, które skutecznie wydłużają potok.MichalJ pisze:"Za komuny" od kozła oporowego do przejścia przez Świerczewskiego było 100m. Teraz jest 250m...
I to ma być dobrze?
175 na samo lotnisko może i nie jest niezbędne, ale jest jak najbardziej niezbędne od Ośrodka Wojskowego do Rakowca.MichalJ pisze:175 jest do likwidacji od ręki, ze wzmocnieniem 128.
Tam jest dużo ludzi. 504 to za mało. Poza tym nie wszędzie się zatrzymuje.
175 powinno być wzmocnione, przynajmniej do ZP HYNKA.
Lotnisko jest po prostu najbliższym krańcem dla tej linii. Chyba, że dla idei wolisz, aby jechała do ronda przy Orlenie i tam zawracała bez zahaczania o terminal. Wtedy też będzie OK.
A pociągami jeździ coraz więcej ludzi. To prawda. I bardzo dobrze.
Tam jest 188.
Tam jest 188.
Przed znalezieniem "sponsora" (sprzedażą części terenu pod Carrefour) przez PKP SA, były 4 tory osobowe (i 2? towarowe + Waga), zabytkowy dworzec oraz bazarek.MichalJ pisze:"Za komuny" od kozła oporowego do przejścia przez Świerczewskiego było 100m. Teraz jest 250m...
1 towarowy był, koło toru 1, od strony Białostockiej, ale praktycznie nieużywany już od co najmniej 90 roku.
Waga to też raczej przed 90, bo jej nie pamiętam, więc sporo przed początkiem budowy.
Waga to też raczej przed 90, bo jej nie pamiętam, więc sporo przed początkiem budowy.
ŁK
-
- Posty: 5835
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jeszcze od Świerczewskiego były tory wąskotorówki radzymińskiej.
miłośnik 13N
W moim matrixie 175 nie jest pełniejsze od 188.fik pisze:Nie wiedzieć czemu 188 jeździ tam puste, a 175 nie do końca i nie zawsze.
Problemem 175 nie jest lotnisko, tylko centrum.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Jeździłem 175 przez pół roku na stałe, jeździłem 188 sporadycznie, za to w obu zmianach. Niezabieralne 175 miewałem praktycznie codziennie, niezbieralne 188 miałem raz: jak narobiłem półgodzinnego zatrzymania na lotnisku i jako pierwszy pojechałem z lotniska w miasto w popołudniowym szczycie.
Ale to chyba jeszcze za czasów jak była jednojezdniowa, czyli sam nie wiem kiedyStary Pingwin pisze:Jeszcze od Świerczewskiego były tory wąskotorówki radzymińskiej.
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ŁK
I gdzie ono takie niezabieralne - na lotnisku czy na odcinku wspólnym ze 128?Szeregowy_Równoległy pisze:Jeździłem 175 przez pół roku na stałe, jeździłem 188 sporadycznie, za to w obu zmianach. Niezabieralne 175 miewałem praktycznie codziennie, niezbieralne 188 miałem raz: jak narobiłem półgodzinnego zatrzymania na lotnisku i jako pierwszy pojechałem z lotniska w miasto w popołudniowym szczycie.