Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin
Moderator: JacekM
Poki co to wiecej sie nie dowiesz niz juz jest wiadomo, tzn:
- do konca tego roku ma byc skonczona dokumentacja projektowa
- rok przyszly - 2016 - przeznaczony jest na procedury przetargowe na wejscie na budowe
- rok 2017 to rozpoczecie inwestycji, w pierwszej kolejnosci odcinek Otwock - Pilawa. W jaki sposob to bedzie wygladac, to zacznie sie klarowac w przyszlym roku. Czy beda to roboty na zasadzie rocznego zamkniecia jednotoru, o czym ktorys z decydentow PLK wspomnial kiedys, czy moze jednak jakies etapowanie z prowadzeniem ruchu... I tyle.
- do konca tego roku ma byc skonczona dokumentacja projektowa
- rok przyszly - 2016 - przeznaczony jest na procedury przetargowe na wejscie na budowe
- rok 2017 to rozpoczecie inwestycji, w pierwszej kolejnosci odcinek Otwock - Pilawa. W jaki sposob to bedzie wygladac, to zacznie sie klarowac w przyszlym roku. Czy beda to roboty na zasadzie rocznego zamkniecia jednotoru, o czym ktorys z decydentow PLK wspomnial kiedys, czy moze jednak jakies etapowanie z prowadzeniem ruchu... I tyle.
Co oznacza ta wymiana toru ? Coś podobnego do tego co się działo w tamtym roku w czasie okresu wakacyjnego ?ZTM pisze: Od 14 czerwca br. prowadzona będzie budowa tunelu pod torami kolejowymi w ciągu ul. Żegańska – Zwoleńska w Międzylesiu oraz wymiana toru na odcinku Warszawa Wawer – Warszawa Falenica.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
No naprawa toru nr 2, tak jak zrobiono tor nr 1. Ciąg dalszy zabawy.
W przyszłym rozkładzie ma być tak na marginesie 110km/h prawie od Wschodniej (za Podskarbińską) do Falenicy.
Po torze nr 2 jeszcze nie wbito tej prędkości od Falenicy do Wawra, ale pewnie się uda.
W przyszłym rozkładzie ma być tak na marginesie 110km/h prawie od Wschodniej (za Podskarbińską) do Falenicy.
Po torze nr 2 jeszcze nie wbito tej prędkości od Falenicy do Wawra, ale pewnie się uda.
Zdecydowanie coś podobnego, a może nawet gorzej. Nawet wariant: jeden tor nieczynny z powodu remontu - drugi awaryjne zamknięcie, w mikroskali i poza godzinami szczytu, ale zdaje się został już wczoraj przetrenowany Z tego co pisze ZTM, we wrześniu skrócone kursy S1 zamiast do Wawra miałyby dojeżdżać do Anina (przynajmniej tak to odczytuję).zxcvbnm pisze:Co oznacza ta wymiana toru ? Coś podobnego do tego co się działo w tamtym roku w czasie okresu wakacyjnego ?
Czyli od grudniowego rozkładu. Napewno 110 a nie 100 km/h. Bo mi się wydaje że według planów miało być 100 choć nie ręczę głową.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
W wykazie jest 110.
Oczywiście może być dla toru nr 2 tak, że za późno włożą do wykazu i będzie jak teraz, że KM jeździ 80 po torach, gdzie było w wykazie 100 (choć PLK nawet odpowiedniego wskaźnika nie zdąrzyła postawić ).
Oczywiście może być dla toru nr 2 tak, że za późno włożą do wykazu i będzie jak teraz, że KM jeździ 80 po torach, gdzie było w wykazie 100 (choć PLK nawet odpowiedniego wskaźnika nie zdąrzyła postawić ).
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27443
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Rzuciłem okiem na konstrukcję wrześniowego zrj i nic na to nie wskazuje obecnie.Jacek Z. pisze: Z tego co pisze ZTM, we wrześniu skrócone kursy S1 zamiast do Wawra miałyby dojeżdżać do Anina (przynajmniej tak to odczytuję).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Tak, tez to widzialem, od sierpnia/wrzesnia S1 80 % kursów skróconych do anina.
Sam jezdzisz 80 Jak PLK w rozkladzie dala 100, to jade 100. Aktualny rozklad jest tutaj najwazniejszy. Jednak to widzimisie PLK powoduje, ze czesc pociagow ma 80... choc co raz mniej tego.przewoz pisze:W wykazie jest 110.
Oczywiście może być dla toru nr 2 tak, że za późno włożą do wykazu i będzie jak teraz, że KM jeździ 80 po torach, gdzie było w wykazie 100 (choć PLK nawet odpowiedniego wskaźnika nie zdąrzyła postawić ).
Pociągi setkę to jedynie na odcinku Międzylesie-Radość w jednym kierunku osiągają. Dlatego nie widać różnicy w czasie przejazdu.Atapi pisze: Sam jezdzisz 80 Jak PLK w rozkladzie dala 100, to jade 100. Aktualny rozklad jest tutaj najwazniejszy. Jednak to widzimisie PLK powoduje, ze czesc pociagow ma 80... choc co raz mniej tego.
Można poprosić o jakieś źródło czy jest to informacja dostępna jedynie dla pracowników ?przewoz pisze:W wykazie jest 110.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Da rade i i nie tylko na tym odcinku setke wyciagnac, ale jest to i tak przerost formy nad trescia... Ze sie tak wyraze.
Wykaz predkosci masz w zalacznikach do regulaminu przydzielania tras w rj 2015/2016 (jest na stronie PLK).
Wykaz predkosci masz w zalacznikach do regulaminu przydzielania tras w rj 2015/2016 (jest na stronie PLK).
Mi też ten pomysł wydaje się trochę dziwny (nie wiem czemu), ale nie ja to wymyśliłem:fik pisze:Rzuciłem okiem na konstrukcję wrześniowego zrj i nic na to nie wskazuje obecnie.
Źródło: http://ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=1418&c=100&l=1Utrudnienia na linii otwockiej potrwają około pół roku. Są one związane z budową tunelu w Międzylesiu przy ulicach Zwoleńska – Żagańska. Dodatkowo PKP PLK – przez pierwsze trzy miesiące – będą prowadziły prace modernizacyjne, w wyniku których zamknięty będzie tor na odcinku Warszawa Wawer – Warszawa Falenica. We wrześniu br. zostanie wprowadzona częściowa zmiana organizacji ruchu kolejowego i pociągi SKM będą dojeżdżały do stacji Warszawa Anin.
Ciekawe jak to rozwiaza technicznie ? Jakies tymczasowe zwrotnice?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27443
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Mnie się do nie wydaje dziwne, tylko informuję, że obecny stan konstrukcji nie wskazuje na wdrożenie tego rozwiązania w życie - ale, z drugiej strony, rozkład jeszcze nie jest zarządzony.Jacek Z. pisze:Mi też ten pomysł wydaje się trochę dziwny (nie wiem czemu), ale nie ja to wymyśliłem:fik pisze:Rzuciłem okiem na konstrukcję wrześniowego zrj i nic na to nie wskazuje obecnie.
Po jednym torze pociągi do Otwocka, drugi zamknięty na południe od Anina i obroty w peronie Anina.rhemek pisze:Ciekawe jak to rozwiaza technicznie ? Jakies tymczasowe zwrotnice?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Atapi pisze:Sam jezdzisz 80 Jak PLK w rozkladzie dala 100, to jade 100. Aktualny rozklad jest tutaj najwazniejszy. Jednak to widzimisie PLK powoduje, ze czesc pociagow ma 80... choc co raz mniej tego.przewoz pisze:W wykazie jest 110.
Oczywiście może być dla toru nr 2 tak, że za późno włożą do wykazu i będzie jak teraz, że KM jeździ 80 po torach, gdzie było w wykazie 100 (choć PLK nawet odpowiedniego wskaźnika nie zdąrzyła postawić ).
Przez pierwsze dobre kilka tygodni PLK udawała, że nie wie, jaka jest tu prędkość, a i w służbowych RJ było różnie z tego co tu pisano.