Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
sorry... mój błąd
0/1, 2/3 itd. - zmiana Nr pociągu przy wjeździe/wyjeździe z/na stację Warszawa Centralna/Śródmieście od strony zachodniej...
0/1, 2/3 itd. - zmiana Nr pociągu przy wjeździe/wyjeździe z/na stację Warszawa Centralna/Śródmieście od strony zachodniej...
" Nigdy się nie tłumacz - przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą " - Mark Twain
Teoretycznie, powinno być ze zmianą numeru tak jak mówisz, ale w praktyce przyjęte jest, że numer zmienia się na Warszawie Zachodniej niezależnie od kierunku z którego pociąg jedzie. Nawet w rozkładzie służbowym jest to uwidocznione.sorry... mój błąd
0/1, 2/3 itd. - zmiana Nr pociągu przy wjeździe/wyjeździe z/na stację Warszawa Centralna/Śródmieście od strony zachodniej...
Chociaż kierpocie przy podawaniu "gotów do odjazdu" na Zachodniej jadąc w kierunku DWC, posługują się parzystymi. Przynajmniej jeśli chodzi o KML.
Loui pisze:Teoretycznie, powinno być ze zmianą numeru tak jak mówisz, ale w praktyce przyjęte jest, że numer zmienia się na Warszawie Zachodniej niezależnie od kierunku z którego pociąg jedzie. Nawet w rozkładzie służbowym jest to uwidocznione.sorry... mój błąd
0/1, 2/3 itd. - zmiana Nr pociągu przy wjeździe/wyjeździe z/na stację Warszawa Centralna/Śródmieście od strony zachodniej...
" Nigdy się nie tłumacz - przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą " - Mark Twain
No i bardzo dobrze - zero linii 1 i 2 jest na Centralnej, zero linii 447 i 448 jest na Zachodniej (nie na Śródmieściu przecież, które nie jest stacją).
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27433
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Gwoli ścisłości: linie 447/448 zaczynają się na Zachodniej, ale kilometraż jest liczony od Śródmieścia. Ochota jest na przykład na -0,907 km L448.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
A tak, napisało mi się zero w sensie początku linii, nie w sensie kilometraża, który tu jest przesunięty...
Od dnia dzisiejszego RE1 "Wiedenka" obsługiwana przez Impulsy 45WE.
To już chyba stały obieg bo dziś i wczoraj na 19968/9 były EW60-001+002. Z samego rana (ok. 6:10) stały na MNO, a tuż po 12 stały w "rybce" na WWO. Czy w międzyczasie jeszcze gdzieś jadą?Ficek pisze:Dzisiaj podobnie jak wczoraj EW60 robiły następujące kółko do Skierniewic:
R1 "19968/9" Warszawa Wschodnia (12:39), Skierniewice (14:35),
RP1 "91978/9" Skierniewice (15:52), Warszawa Wschodnia (17:21).
Puszpul na 98302 do Grodziska.Ficek pisze:Od dnia dzisiejszego RE1 "Wiedenka" obsługiwana przez Impulsy 45WE.
Wychodziłoby więc tak:Ficek pisze:Od dnia dzisiejszego RE1 "Wiedenka" obsługiwana przez Impulsy 45WE.
19998/99 [kursuje 1-7]
16:13 Wschodnia - 16:20/16:25 Centralna - 16:29/16:30 Zachodnia - 16:49/16:50 Grodzisk - 17:28 (21VI 17:31) Skierniewice
91998/99 [kursuje 1-6]
6:08 Skierniewice - 6:48/6:49 Grodzisk - 7:07/7:16 Zachodnia - 7:20/7:25 Centralna - 7:32 Wschodnia
Coś mi tu "pachnie faszyzmem" ... ten nocleg w Skierniewicach... i czy jednostek wystarczy na wszystkie połączenia pod 45WE
Pewnie operacja związana z przesunięciem części taboru push-pull na KM Słoneczny?
Jakbyś zgadł. Generalnie, te pociągi które były obsługiwane przez Impulsy, są teraz obsługiwane przez Traxxy. Impulsy zostały tylko do obsługi Wiedenki.Pewnie operacja związana z przesunięciem części taboru push-pull na KM Słoneczny?
EU47-007 + 3 Push Pull-e później robiły obieg Impulsów czyli:
R1 „19986/7″ Warszawa Wschodnia (19.41), Skierniewice (21.30) p. Warszawa Śródmieście (19.50), Pruszków (20.17), Grodzisk Mazowiecki (20.48), Żyrardów (21.07).
R1 „91994/5″ Skierniewice (22.39), Warszawa Wschodnia (0.11) p. Żyrardów (23.03), Grodzisk Mazowiecki (23.22), Pruszków (23.38), Warszawa Śródmieście (0.04).
Zaś dzisiaj rano na 91304/5 (Grodzisk Maz. odj. 6:22, Warszawa Wschodnia p. 7:13) jechały nieplanowo Impulsy, a na 91306/7" (czyli obieg Impulsa) poszedł trójskład EN57.
R1 „19986/7″ Warszawa Wschodnia (19.41), Skierniewice (21.30) p. Warszawa Śródmieście (19.50), Pruszków (20.17), Grodzisk Mazowiecki (20.48), Żyrardów (21.07).
R1 „91994/5″ Skierniewice (22.39), Warszawa Wschodnia (0.11) p. Żyrardów (23.03), Grodzisk Mazowiecki (23.22), Pruszków (23.38), Warszawa Śródmieście (0.04).
Zaś dzisiaj rano na 91304/5 (Grodzisk Maz. odj. 6:22, Warszawa Wschodnia p. 7:13) jechały nieplanowo Impulsy, a na 91306/7" (czyli obieg Impulsa) poszedł trójskład EN57.
To na czym w końcu z pierwotnego planu one zostały? Może bym w końcu się nimi przejechał
Tylko i wyłącznie Wiedenka jeździ na Impulsie. 91304 to powinien jechać planowo na Traxxie, 91306 to jak najbardziej planowo pojechał na jednostkach.