Trasa tramwajowa Dw.Zachodni - Wilanów

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 30 sie 2015, 19:12

Tak, to też. Ale akurat kwestia przyspieszoności to już inny temat, choć faktem jest, że przystanków to i tak prawie nie pomija...
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5298
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 07 wrz 2015, 10:04

Nie no, nie ma możliwości aby tam przystanek nie powstał. Także i dalej przed Kostrzewskiego powinno być jeszcze miejsce na przystanek w przyszłości.
Prawdopodobnie w dodatku po uruchomieniu trasy do WPT ścięte zostanie 131, bo sama Czerniakowska tego nie zapełni przy obecnej częstotliwości. Będzie ból...
Oczywiste rozwiązanie: 131 przez Torwar zamiast 187.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
Indyk
Posty: 44
Rejestracja: 11 wrz 2006, 22:42

Post autor: Indyk » 07 wrz 2015, 13:17

Tak, a potem sam będziesz protestował, by autobusów nie kasować, bo tramwaj za wolny, glu, glu :p

Nie każde skrzyżowanie to od razu "węzeł przesiadkowy", glu.
Glugluglu!

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5298
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 07 wrz 2015, 14:11

Ja tu się odnoszę do tego, co realnie ma być.

A idealnie to by było gdyby zrobili całkowicie oddzielny bus-pas, z którego w razie czego można zjechać, coś ominąć, pominąć jakieś przystanki.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 wrz 2015, 18:49

No więc realnie autobusy zostanta i to będą linie zwykłe, a tramwaje - przyspieszone.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5298
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 08 wrz 2015, 19:37

Taa, jasne... Na Dolnym Mokotowie linie autobusowe kasują i to bez najmniejszej obecności tramwaju. To nie Bemowo :P . No może 116 i 148 się uchowa.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 05 paź 2015, 6:52

Tramwajem do Wilanowa? Wkrótce to znów będzie możliwe - Gazeta Stołeczna.
Jak dla mnie to od razu powinno się zbudować torowisko do pętli Pałacowa - tam widziałbym parking P&R, oraz węzeł przesiadkowy z Powsina, linii podmiejskich czy choćby 163 i 164. No i jak widać chyba odchodzi się od koncepcji tram-bus pasa na Sobieskiego.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8424
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 05 paź 2015, 8:49

Dziwny artykuł. Największą uwagę autora przykuła kwestia trawy na torowisku - tak, jakby nie było większych problemów z tą inwestycją/bardziej spektakularnych działań powiązanych z tą budową...

Awatar użytkownika
Tyrystor
Posty: 1833
Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
Kontakt:

Post autor: Tyrystor » 05 paź 2015, 14:43

Z trawą (zarówno leczniczą, jak i po prostu nielegalną) problem ma wielu ludzi. Jak widać do tego grona dochodzi planowany tramwaj. ;)
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 05 paź 2015, 23:36

Ja bym obsadził torowisko tą nielegalną i zezwolił na regularne wypalanie :) Jaki świat byłby piękny: zero agresji, zero skarg, wszyscy głodni ;P
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4776
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 05 paź 2015, 23:54

To chyba w Grecji kiedyś różne służby się skapnęły że na jakimś węźle autostradowym, pomiędzy łącznicami przez kilka lat ktoś zaradny miał plantację konopi indyjskich. :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 06 paź 2015, 16:53

To trzeba stanąć do przetargu z trawą. Może jakieś konsorcjum na Wawkomie by można było powołać. Artykuł pachnie wyborami. Ale jak ruszy budowa tego tramwaju to utrudnienia będą spore. A jak wejdzie ustawa aglomeracyjna, to dopiero będą ciekawe zmiany.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3814
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 06 paź 2015, 17:10

Bon Jovi pisze:A jak wejdzie ustawa aglomeracyjna, to dopiero będą ciekawe zmiany.
517 do Piastowa :term:

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 06 paź 2015, 21:43

primoż pisze:
Bon Jovi pisze:A jak wejdzie ustawa aglomeracyjna, to dopiero będą ciekawe zmiany.
517 do Piastowa :term:
I 317 też



Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
ŁK

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4910
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 13 paź 2015, 22:36

Opracowanie trasy z Woli na Wilanów kosztować będzie 3,6 mln złotych.
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 82399.html
ObrazekObrazek

ODPOWIEDZ