Tabor Kolei Mazowieckich

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2241
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 20 wrz 2015, 8:50

Naprawa skasowanego EZT jest mało opłacalna.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 20 wrz 2015, 9:36

Ficek pisze:Wszystkie AKM-y to jednostki z modernizacji w latach 2013-14.
:shock: Na początku nie chciałem uwierzyć... aż przejrzałem SIWZ, i faktycznie. Czy to znaczy, że AKM z 2013 mają czas pomiędzy P4 krótszy niż EN57 przed modernizacją (42+6 m-cy)?

Są jeszcze dwa alternatywne wyjaśnienia: albo owe AKM, ponieważ były bardzo intensywnie eksploatowane z powodu braków w innych wersjach taboru, wyjeżdżają kilometry szybciej niż godziny - albo KM, żeby nie powtórzyć błędów przeszłości - że jednostka już odstawiona, a przeglądy jeszcze w lesie - robi to teraz z większym wyprzedzeniem.

Loui
Posty: 193
Rejestracja: 11 gru 2008, 11:49

Post autor: Loui » 20 wrz 2015, 20:10

Jest to przetarg na naprawy na lata 2016/2017. Chinki do naprawy P4 mają co 500tyś, w chwili obecnej mają wyjeżdżone mniej więcej połowę tego przebiegu, czyli w 2017 powinny osiągnąć przebiegi kwalifikujące je do naprawy P4.

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 22 wrz 2015, 19:58


Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2241
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 22 wrz 2015, 20:17

Do kiedy ma przyjść pierwszy pełny skład Gama+Piętrus ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Flash8222
Posty: 7627
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 22 wrz 2015, 20:20

Chyba miesiąc temu, albo wszystkie miały być w tym miesiącu :)

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 22 wrz 2015, 20:31

Chyba na trako jest pelen sklad ?

Atapi
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2011, 14:10
Kontakt:

Post autor: Atapi » 22 wrz 2015, 20:36

Wracając jeszcze do P4 starych EN57, ciekawostką jest wymóg zamontowania w nich WiFi. Kolejna sprawa - zmodernizowane jednostki (P5) mają mieć gniazdka w przedziałach pasażerskich. No i dochodzi fotel dla pomocnika (tak, jak w AL dla PR):

Obrazek

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2241
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 22 wrz 2015, 20:59

W necie nie ma nawet zdjęć Gamy. Całej.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

alojz
Posty: 2664
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 23 wrz 2015, 9:49


Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 23 wrz 2015, 12:30

^^Czyli RK potwierdza:
Węższe niż w przypadku produktów Bombardiera, również posiadanych przez Koleje Mazowieckie, są przejścia na górny i dolny pokład. Mniejsze przestrzenie niż w Bombardierze są również pomiędzy fotelami.
I tu jest ogromne nieszczęście tych składów. W piętrusie Bombardiera trudno jest minąć się w korytarzu, a w produkcie PESY został on jeszcze dodatkowo zwężony. Współczuję wszystkim sprawdzającym bilety codziennego przepychania się.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26854
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 wrz 2015, 18:21

Ponadto na bagaż jest jeszcze mniej miejsca niz w Bombach... Mam.nadzieję, że nikt tego na Słonecznego nie wyśle.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 23 wrz 2015, 18:43

To jest chyba pociąg aglomeracyjny:/ Większość bagaży to powinny być torby na laptopy, bo jaka jest część turystów, wyjeżdzających choćby do Egiptu w zatłoczonym pociągu? A jak nie będzie ciasno to jakoś dadzą radę...
Słoneczny to patologia, EN57 to niby był odpowiedni? Towarowy z oknami, który podbił świat.
Pytanie ważniejsze: czy zmieści się na średnicy podmiejskiej w tunelu :]


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26854
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 wrz 2015, 18:51

Mam.nadzieję, że nie :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2241
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 23 wrz 2015, 18:55

Glonojad pisze:Mam.nadzieję, że nikt tego na Słonecznego nie wyśle.
KM zapowiadaly do Dęblina, więc możesz być spokojny :) Mi się wydaje że jest dobrze zaprojektowany, do tego polski producent.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

ODPOWIEDZ