Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
Naprawa skasowanego EZT jest mało opłacalna.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Na początku nie chciałem uwierzyć... aż przejrzałem SIWZ, i faktycznie. Czy to znaczy, że AKM z 2013 mają czas pomiędzy P4 krótszy niż EN57 przed modernizacją (42+6 m-cy)?Ficek pisze:Wszystkie AKM-y to jednostki z modernizacji w latach 2013-14.
Są jeszcze dwa alternatywne wyjaśnienia: albo owe AKM, ponieważ były bardzo intensywnie eksploatowane z powodu braków w innych wersjach taboru, wyjeżdżają kilometry szybciej niż godziny - albo KM, żeby nie powtórzyć błędów przeszłości - że jednostka już odstawiona, a przeglądy jeszcze w lesie - robi to teraz z większym wyprzedzeniem.
Jest to przetarg na naprawy na lata 2016/2017. Chinki do naprawy P4 mają co 500tyś, w chwili obecnej mają wyjeżdżone mniej więcej połowę tego przebiegu, czyli w 2017 powinny osiągnąć przebiegi kwalifikujące je do naprawy P4.
Do kiedy ma przyjść pierwszy pełny skład Gama+Piętrus ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Chyba miesiąc temu, albo wszystkie miały być w tym miesiącu
Wracając jeszcze do P4 starych EN57, ciekawostką jest wymóg zamontowania w nich WiFi. Kolejna sprawa - zmodernizowane jednostki (P5) mają mieć gniazdka w przedziałach pasażerskich. No i dochodzi fotel dla pomocnika (tak, jak w AL dla PR):
W necie nie ma nawet zdjęć Gamy. Całej.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Foty wagonu i Gamy - http://www.rynek-kolejowy.pl/59492/trak ... jecia.html
^^Czyli RK potwierdza:
I tu jest ogromne nieszczęście tych składów. W piętrusie Bombardiera trudno jest minąć się w korytarzu, a w produkcie PESY został on jeszcze dodatkowo zwężony. Współczuję wszystkim sprawdzającym bilety codziennego przepychania się.Węższe niż w przypadku produktów Bombardiera, również posiadanych przez Koleje Mazowieckie, są przejścia na górny i dolny pokład. Mniejsze przestrzenie niż w Bombardierze są również pomiędzy fotelami.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ponadto na bagaż jest jeszcze mniej miejsca niz w Bombach... Mam.nadzieję, że nikt tego na Słonecznego nie wyśle.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
To jest chyba pociąg aglomeracyjny:/ Większość bagaży to powinny być torby na laptopy, bo jaka jest część turystów, wyjeżdzających choćby do Egiptu w zatłoczonym pociągu? A jak nie będzie ciasno to jakoś dadzą radę...
Słoneczny to patologia, EN57 to niby był odpowiedni? Towarowy z oknami, który podbił świat.
Pytanie ważniejsze: czy zmieści się na średnicy podmiejskiej w tunelu
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Słoneczny to patologia, EN57 to niby był odpowiedni? Towarowy z oknami, który podbił świat.
Pytanie ważniejsze: czy zmieści się na średnicy podmiejskiej w tunelu
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Mam.nadzieję, że nie
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
KM zapowiadaly do Dęblina, więc możesz być spokojny Mi się wydaje że jest dobrze zaprojektowany, do tego polski producent.Glonojad pisze:Mam.nadzieję, że nikt tego na Słonecznego nie wyśle.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2