Komunikacja miejska we Włochach

Moderator: Wiliam

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 26 sie 2015, 22:58

Wtedy nie ryzykowano z 20 minutami. Wtedy było tak, że 1 brygada jeździła od 5:00 do 20:00, a druga od 7:00 do 23:00. I nawet między 7:00 a 9:00 gdy była częstotliwość '20, to jeździły dwie brygady i miały 25 min postoju...
Pamiętam, że wieczorne kursy co pół godziny były przepełnione.

Potem zmodyfikowano rozkład, w DP dodano jedną brygadę popołudniu, dzięki czemu w popołudniowym szczycie częstotliwość wzrosła z 10 minut do 7-8. Poranek zostawiono bez zmian. W weekend natomiast dali '15 do późnych godzin wieczornych. Kolejna modyfikacja to była jest na obecny rozkład.

tomi
Posty: 211
Rejestracja: 04 gru 2011, 21:10

Post autor: tomi » 01 paź 2015, 17:02

jako stały pasażer 306 zauważyłem, że w ostatnich tygodniach linia stała się niepunktualna i to w obie strony
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 01 paź 2015, 19:55

tomi pisze:jako stały pasażer 306 zauważyłem, że w ostatnich tygodniach linia stała się niepunktualna i to w obie strony
Kiedy, w którym kierunku i dlaczego? Jakieś nowe korki, utrudnienia, gdzieś jest za mało czasu na przejazd, za krótki postój...? Warto zbadać, bo przy takiej częstotliwości jedyną zaletą tej linii poza unikalnym połączeniem jest jej punktualność.

tomi
Posty: 211
Rejestracja: 04 gru 2011, 21:10

Post autor: tomi » 01 paź 2015, 22:20

kolejna dzisiejsza obserwacja: GUS w stronę Włoch, kurs 18:51 był 4 min. wcześniej
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 01 paź 2015, 22:31

Jak zajeżdża aż pod GUS, to niedziwne, że opóźniony. :D

(Tak, wiem, chodziło Ci o US :) )

mb112
Posty: 1005
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 11 kwie 2016, 22:16

Zastanawiam się, czy w oczekiwaniu na 220 (ktoś pisał o 30 czerwca) nie dałoby się zrobić póki co tak, aby przynajmniej kursy zjazdowe ze 105 i 112 na Kleszczową dojeżdżały z pasażerami przynajmniej na Nowe Włochy (lub dalej).
Teraz jest tak, że codziennie wieczorem nowym wiaduktem Nowolazurowej przewalają się tabuny pustych autobusów (zjazdy na Kleszczową i do Mobliisu) a mieszkańcy muszą drałować wiaduktem na piechotę.
Nic by to nie kosztowało (bo te autobusy i tak tamtędy jadą, tyle że na pusto), a przynajmniej paru osobom by to pomogło.
Jest sens o to męczyć ZTM ?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4777
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 12 kwie 2016, 11:19

Dzisiaj tez zjazdy są, jutro może ich nie być.
Skoro nie ma normalnej linii, to tym bardziej nikt nie będzie się spodziewał że coś może jechać i zabierać pasażerów.
Obrazek

mb112
Posty: 1005
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 12 kwie 2016, 15:58

Chodzi raczej właśnie tylko o tymczasowe rozwiązanie.

W sumie w wielu miejscach by się przydało aby zjazdy do zajezdni mogły chociaż do kilku przystanków więcej dowieźć pasażerów, skoro nic to nie kosztuje. Nie mówię żeby każdą linię w ten sposób traktować, bo faktycznie takich pasażerów nie ma wielu, raczej tylko 'wtajemniczeni', ale skoro tu na razie nie ma nic innego to dlaczego nie ?

Nie mówię żeby wszystko co tędy zjeżdża tak traktować, a jest tego w pewnych godzinach naprawdę pełno, chyba wszystko zjeżdżające z Górczewskiej i St. Bemowa tędy teraz jedzie czyli 189, 190, 105, 523, 109, pewnie jeszcze coś. Ale 112 które ma i tak zjazdy do Lazurowej albo 105 które i tak w większości by było po trasie, jest jakiś argument przeciw ?

Awatar użytkownika
Jalerb
Posty: 198
Rejestracja: 14 lis 2014, 22:30
Lokalizacja: Mokotów/Praga, Praga/Mokotów

Post autor: Jalerb » 26 sie 2018, 21:37

Była już o tym mowa w innym wątku, ale dla porządku wspomnę tutaj, że "niebawem", a zatem niewykluczone, że już we wrześniu, linia 306 zostanie przekształcona w całotygodniową 228.
Oprócz tego ma powstać "dodatkowa linia zasilająca jeżdżąca wzdłuż Instalatorów (trasa przystanek Hynka-przystanek Popularna)."
Źródło: http://wlochy.org.pl/wiadomosci/zmiany- ... talatorow/
Czy rzeczywiście Instalatorów generuje aż taki popyt, że obok ucałotygodniowienia 306 konieczne jest jeszcze dodatkowe zasilenie?

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 26 sie 2018, 21:41

306 jest całodzienna, zapewne chodzi o całotygodniowość.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Jalerb
Posty: 198
Rejestracja: 14 lis 2014, 22:30
Lokalizacja: Mokotów/Praga, Praga/Mokotów

Post autor: Jalerb » 26 sie 2018, 21:44

Słusznie. Poprawiłem.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 sie 2018, 22:33

Ns Instalatorów jest sporo nowych bloków - nawetda się os Bakalarskiej do Instalatorów dojechać.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 26 sie 2018, 22:50

Całotygodniowe 306 osobiście mnie cieszy. Na Plac Narutowicza jadę 25 minut+8 minut dojścia do busa z domu i z busa do trama. Szybciej się nie da.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 sie 2018, 12:34

Jalerb pisze:
26 sie 2018, 21:37
Czy rzeczywiście Instalatorów generuje aż taki popyt, że obok ucałotygodniowienia 306 konieczne jest jeszcze dodatkowe zasilenie?
Konsekwencja utrzymywania tego potwora z drastycznie odmiennymi zadaniami na poszczególnych odcinkach trasy.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 sie 2018, 13:12

Jeśli jakakolwiek linia w mieście już ma jeździć, to lepiej niech robi to częściej niż co pół godziny. Może i pasażerów wtedy zdobędzie.

Cały czas wszyscy narzekają na to, że 189 potrzebuje wzmocnienia, a jadące prawie rownolegle 306 jeździ na midikach co pół godziny. Przynajmniej pewna część pasażerów tranzytowych mogłaby z niego korzystać.

Przecież wzdłuż trasy 189 równoległej do 306 nie ma prawie niczego i głównie służy ono do przesiadek, a 306 jednak jeździ też momentami odrobinę w poprzek i trochę wgłąb.
ŁK

ODPOWIEDZ