Komunikacja miejska we Włochach
Moderator: Wiliam
Wtedy nie ryzykowano z 20 minutami. Wtedy było tak, że 1 brygada jeździła od 5:00 do 20:00, a druga od 7:00 do 23:00. I nawet między 7:00 a 9:00 gdy była częstotliwość '20, to jeździły dwie brygady i miały 25 min postoju...
Pamiętam, że wieczorne kursy co pół godziny były przepełnione.
Potem zmodyfikowano rozkład, w DP dodano jedną brygadę popołudniu, dzięki czemu w popołudniowym szczycie częstotliwość wzrosła z 10 minut do 7-8. Poranek zostawiono bez zmian. W weekend natomiast dali '15 do późnych godzin wieczornych. Kolejna modyfikacja to była jest na obecny rozkład.
Pamiętam, że wieczorne kursy co pół godziny były przepełnione.
Potem zmodyfikowano rozkład, w DP dodano jedną brygadę popołudniu, dzięki czemu w popołudniowym szczycie częstotliwość wzrosła z 10 minut do 7-8. Poranek zostawiono bez zmian. W weekend natomiast dali '15 do późnych godzin wieczornych. Kolejna modyfikacja to była jest na obecny rozkład.
jako stały pasażer 306 zauważyłem, że w ostatnich tygodniach linia stała się niepunktualna i to w obie strony
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504
Kiedy, w którym kierunku i dlaczego? Jakieś nowe korki, utrudnienia, gdzieś jest za mało czasu na przejazd, za krótki postój...? Warto zbadać, bo przy takiej częstotliwości jedyną zaletą tej linii poza unikalnym połączeniem jest jej punktualność.tomi pisze:jako stały pasażer 306 zauważyłem, że w ostatnich tygodniach linia stała się niepunktualna i to w obie strony
kolejna dzisiejsza obserwacja: GUS w stronę Włoch, kurs 18:51 był 4 min. wcześniej
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504
Jak zajeżdża aż pod GUS, to niedziwne, że opóźniony. ![:D](./images/smilies/mg.gif)
(Tak, wiem, chodziło Ci o US
)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
(Tak, wiem, chodziło Ci o US
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zastanawiam się, czy w oczekiwaniu na 220 (ktoś pisał o 30 czerwca) nie dałoby się zrobić póki co tak, aby przynajmniej kursy zjazdowe ze 105 i 112 na Kleszczową dojeżdżały z pasażerami przynajmniej na Nowe Włochy (lub dalej).
Teraz jest tak, że codziennie wieczorem nowym wiaduktem Nowolazurowej przewalają się tabuny pustych autobusów (zjazdy na Kleszczową i do Mobliisu) a mieszkańcy muszą drałować wiaduktem na piechotę.
Nic by to nie kosztowało (bo te autobusy i tak tamtędy jadą, tyle że na pusto), a przynajmniej paru osobom by to pomogło.
Jest sens o to męczyć ZTM ?
Teraz jest tak, że codziennie wieczorem nowym wiaduktem Nowolazurowej przewalają się tabuny pustych autobusów (zjazdy na Kleszczową i do Mobliisu) a mieszkańcy muszą drałować wiaduktem na piechotę.
Nic by to nie kosztowało (bo te autobusy i tak tamtędy jadą, tyle że na pusto), a przynajmniej paru osobom by to pomogło.
Jest sens o to męczyć ZTM ?
Dzisiaj tez zjazdy są, jutro może ich nie być.
Skoro nie ma normalnej linii, to tym bardziej nikt nie będzie się spodziewał że coś może jechać i zabierać pasażerów.
Skoro nie ma normalnej linii, to tym bardziej nikt nie będzie się spodziewał że coś może jechać i zabierać pasażerów.
![Obrazek](https://i.imgur.com/HHh8NNE.png)
Chodzi raczej właśnie tylko o tymczasowe rozwiązanie.
W sumie w wielu miejscach by się przydało aby zjazdy do zajezdni mogły chociaż do kilku przystanków więcej dowieźć pasażerów, skoro nic to nie kosztuje. Nie mówię żeby każdą linię w ten sposób traktować, bo faktycznie takich pasażerów nie ma wielu, raczej tylko 'wtajemniczeni', ale skoro tu na razie nie ma nic innego to dlaczego nie ?
Nie mówię żeby wszystko co tędy zjeżdża tak traktować, a jest tego w pewnych godzinach naprawdę pełno, chyba wszystko zjeżdżające z Górczewskiej i St. Bemowa tędy teraz jedzie czyli 189, 190, 105, 523, 109, pewnie jeszcze coś. Ale 112 które ma i tak zjazdy do Lazurowej albo 105 które i tak w większości by było po trasie, jest jakiś argument przeciw ?
W sumie w wielu miejscach by się przydało aby zjazdy do zajezdni mogły chociaż do kilku przystanków więcej dowieźć pasażerów, skoro nic to nie kosztuje. Nie mówię żeby każdą linię w ten sposób traktować, bo faktycznie takich pasażerów nie ma wielu, raczej tylko 'wtajemniczeni', ale skoro tu na razie nie ma nic innego to dlaczego nie ?
Nie mówię żeby wszystko co tędy zjeżdża tak traktować, a jest tego w pewnych godzinach naprawdę pełno, chyba wszystko zjeżdżające z Górczewskiej i St. Bemowa tędy teraz jedzie czyli 189, 190, 105, 523, 109, pewnie jeszcze coś. Ale 112 które ma i tak zjazdy do Lazurowej albo 105 które i tak w większości by było po trasie, jest jakiś argument przeciw ?
Była już o tym mowa w innym wątku, ale dla porządku wspomnę tutaj, że "niebawem", a zatem niewykluczone, że już we wrześniu, linia 306 zostanie przekształcona w całotygodniową 228.
Oprócz tego ma powstać "dodatkowa linia zasilająca jeżdżąca wzdłuż Instalatorów (trasa przystanek Hynka-przystanek Popularna)."
Źródło: http://wlochy.org.pl/wiadomosci/zmiany- ... talatorow/
Czy rzeczywiście Instalatorów generuje aż taki popyt, że obok ucałotygodniowienia 306 konieczne jest jeszcze dodatkowe zasilenie?
Oprócz tego ma powstać "dodatkowa linia zasilająca jeżdżąca wzdłuż Instalatorów (trasa przystanek Hynka-przystanek Popularna)."
Źródło: http://wlochy.org.pl/wiadomosci/zmiany- ... talatorow/
Czy rzeczywiście Instalatorów generuje aż taki popyt, że obok ucałotygodniowienia 306 konieczne jest jeszcze dodatkowe zasilenie?
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
306 jest całodzienna, zapewne chodzi o całotygodniowość.
miłośnik 13N
Słusznie. Poprawiłem.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ns Instalatorów jest sporo nowych bloków - nawetda się os Bakalarskiej do Instalatorów dojechać.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Całotygodniowe 306 osobiście mnie cieszy. Na Plac Narutowicza jadę 25 minut+8 minut dojścia do busa z domu i z busa do trama. Szybciej się nie da.
miłośnik 13N
Jeśli jakakolwiek linia w mieście już ma jeździć, to lepiej niech robi to częściej niż co pół godziny. Może i pasażerów wtedy zdobędzie.
Cały czas wszyscy narzekają na to, że 189 potrzebuje wzmocnienia, a jadące prawie rownolegle 306 jeździ na midikach co pół godziny. Przynajmniej pewna część pasażerów tranzytowych mogłaby z niego korzystać.
Przecież wzdłuż trasy 189 równoległej do 306 nie ma prawie niczego i głównie służy ono do przesiadek, a 306 jednak jeździ też momentami odrobinę w poprzek i trochę wgłąb.
Cały czas wszyscy narzekają na to, że 189 potrzebuje wzmocnienia, a jadące prawie rownolegle 306 jeździ na midikach co pół godziny. Przynajmniej pewna część pasażerów tranzytowych mogłaby z niego korzystać.
Przecież wzdłuż trasy 189 równoległej do 306 nie ma prawie niczego i głównie służy ono do przesiadek, a 306 jednak jeździ też momentami odrobinę w poprzek i trochę wgłąb.
ŁK